آموزش جامع صرافی کوکوین به همراه ویدیو کلینیک سرمایه

در این نوع از سفارش که برای خریداری مقداری ارز یا مقدار از پیش تعیین شده ای ارز استفاده می شود. قیمتی که در نظر گرفته می شود قیمت فعلی بازار است در زمانی که آخرین قیمت بازار به قیمت تریگر از پیش تعیین شده برسد، انجام می‌شود. تنها قیمت تریگر، مقدار ارز و یا مقدار سفارش مشخص گردیده است.

نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.

در ویدیو آموزش صرافی کوکوین می توانید بصورت کامل این مورد را مشاهده کنید. در این نوع معاملات، کاربران می توانند بر روی قیمت های آینده ارزهای دیجیتال شرط بندی کنند. این روش معاملات با کمک قراردادهای آتی در این صرافی قابل انجام خواهد بود. عیب استفاده از این روش این است که ریسک آن بسیار بالا می باشد.

ویژگی های منفی صرافی کوکوین :

این صرافی هزینه و کارمزد پایینی بابت معاملات دریافت می‌کند و از همین جهت محبوبیت زیادی دارد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر، در سایت اصلی این صرافی مدرن و پیشرفته ثبت نام کنید، و به راحتی معاملات خود را از سر بگیرید. به پنل ترید صرافی Kucoin رفته و در کادر مربوط به خرید فروش گزینه Stop Market را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه Switch to SMS Verification بجای کد تایید گوگل، از سرویس کد تایید پیامکی استفاده کنید. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد kucoin ثبت نام لطفا از صفحه ما بخواهید. در این صفحه لازم است رمز عبور مربوط به معاملات حساب خود را در کادر مشخص شده وارد کنید. در این مرحله حسابی که قصد واریز رمزارز به آن را دارید، انتخاب کنید.

آموزش جامع صرافی کوکوین به همراه ویدیو کلینیک سرمایه در حال حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی معامله گران رمز ارز‌ها در صرافی‌های خارجی، عدم پذیرش کاربران ایرانی توسط آن‌ها می‌باشد. به دلیل محدودیت‌های بین‌المللی کاربران ایرانی تقریباً امکان احراز هویت در هیچکدام از صرافی‌های خارجی را ندارند. لیست شدن یک صرافی در سایت معتبر کوین مارکت کپ امتیاز بسیار مهمی محسوب می‌شود و می‌تواند اعتبار مهمی به یک صرافی ببخشد و باعث جذب سرمایه بیشتر شود. در زمان تالیف این مقاله (شهریور ۱۴۰۱) تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر کلاهبراری و پولشویی صرافی ارز دیجیتال کوکوین منتشر نشده است.

این حساب اصلی شما در صرافی کوکوین است و شما می‌توانید میزان دلخواهی از دارایی‌های خود را در این حساب نگه‌داری کنید و در‌صورت دلخواه مقادیری را از این حساب را به سایر حساب‌ها انتقال دهید. با فعال کردن گزینه‌هایی که توضیح داده‌شد، امنیت حساب شما به سطح بالا ارتقا پیدا می‌کند و می‌توانید آسوده‌خاطر باشید که پنل معاملاتی شما از دارایی‌های شما به‌خوبی محافظت می‌کند. این موضوع امنیت حساب شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد و در هربار ورود شما به حساب کاربری باید این رمز‌ دوعاملی را وارد کنید. صرافی KuCoin به کاربران ایرانی اجازه ثبت‌نام از طریق شماره همراه نمی‌دهد و بهتر است برای ثبت‌نام و ورود به این صرافی از VPN استفاده کنید. در منوی اصلی صرافی KuCoin در قسمت Buy Crypto یا خرید ارز دیجیتال، با چند گزینه مختلف برای واریز وجه فیات مواجه می‌شوید.

از منوی بالایی صفحه، روی گزینه Deposit & Withdrawal History کلیک کنید، تا تاریخچه تراکنش‌های واریزی و ارسالی شما نمایش داده شود. دقت کنید که معاملات اسپات، ریسک مناسب‌تری برای معامله‌گری و ترید دارد و انجام معاملات اهرمی (فیوچرز، مارجین) دانش سرمایه‌گذاری ویژه و همچنین ریسک بالایی می‌طلبد. با انتخاب گزینه Select a Coin ارز مورد نظر برای انتقال را انتخاب کنید. کوکوین در ماه می سال ۲۰۱۷ توسط تیمی متشکل از متخصصان بازار‌های مالی در هنگ‌کنک بنیان گذاشته شد و مقر اصلی این صرافی، در حال حاضر در جزیره سیشل است. با صرافی کوکوین به طور کامل آشنا خواهید شد و تمامی پلتفرم‌های مربوط به این صرافی را خواهید شناخت.

اسپات ساده‌ترین بازار موجود است که تقریباً همه از آن برای خریدوفروش استفاده می‌کنند. سپس در این مرحله، کادرها درست همانند تصویر پر کنید و در آخر گزینه Submit یا همان تأیید را بزنید. ایتسکا به شما اطلاعات کاملی از نحوه حضور در بازار های مالی را ارائه میکند. نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد. دقت داشته باشید، رمز عبور شما باید بین 10 تا 32 کاراکتر باشد و حتما در آن، از حداقل یک حرف بزرگ و کوچک لاتین و اعداد نیز استفاده کرده باشید. اگر تجربه معامله در این صرافی را دارید در بخش نظرات برای ما بنویسید و چالش های خود را با ما در میان بگذارید.

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوکوین

این والت ها شامل Main Wallet جهت نگهداری و انتقال ارزهای دیجیتال، Trading Wallet جهت انجام معاملات و Pool Wallet میباشد. بنابراین اگر قصد ترید در صرافی کوکوین را دارید ابتدا باید ارز را از والت اصلی به تریدینگ والت منتقل کنید. در شکل فوق بخش قرمز رنگ نوع شبکه انتقال ارز دیجیتال را مشخص میکند. همواره توجه داشته باشید نوع شبکه انتقال ارز همواره باید برای فرستنده و گیرنده ارز دیجیتال یکسان انتخاب شود. بخش آبی رنگ همان آدرس والت میباشد که به صورت یک سری حروف و اعداد نمایش داده میشود.

رفرال گیری در صرافی کوکوین

تحریریه کتب معماران