اجرای انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی آشپزخانه پذیرایی اتاق خواب حمام هزینه و قیمت ۱۴۰۱

برای کاهش قیمت سقف کاذب می‌توانید از متریال و مصالح با کیفیت پایین‌تری استفاده کنید، اما قبل از هر اقدامی به عواقب آن فکر کنید. استفاده از مصالح متفرقه و نامرغوب می‌تواند هزینه‌های جانبی کار را افزایش دهد و عواقب جانی و مالی به همراه داشته باشد. برای مثال، در صورت نصب غیراصولی کناف و رابیتس، ممکن است سقف بریزد. به این ترتیب که اول یه ورقه کناف به سقف پیچ میشه و بعد از اون روی اون پشم سنگ یا پشم شیشه گذاشته میشه. ورقه های دیگه هم به همین نحو اجرا میشه و قطعه آخر به همراه عایق با هم نصب میشن.

در زمانی که برای شما فاکتور میشود ردیفی داریم به نام اویز در ردیفهای فاکتور، برای اینکه سازه سپری را به سقف اصلی مستحکم تر کنیم باید از این اویزها بهره مند اجرای سقف کاذب شویم. نکته مهمی که در اموزش نصب سقف کاذب باید رعایت شود این است که در هنگام نصب یا دستکش داشته باشید و بعد از نصب کردن دستکش خود را خارج کنید و با دستهای تمیز شروع به انداختن تایلها روی سقف داشته باشید. بطور مثال در آشپزخانه از طرح های آسمان مجازی و معرق با نورپردازی بالا استفاده می شود. به‌علاوه به شما پیشنهاد می‌کنیم نصب سقف کاذب را به افراد حرفه‌ای بسپارید. در صورت کمک‌گرفتن از افراد غیرمتخصص در استفاده از هر نوع سقف کاذب، باید هزینه بیشتری برای ترمیم و تعمیر کار بپردازید. برای مثال، در صورت اجرای غیراصولی رابیتس‌، هزینه گچ‌کاری بیشتر شده یا ممکن است رابیتس در زمان گچ‌کاری کنده شود.

  • به طور معمول دستمزد استادکارانی که از مهارت بالاتری برخوردار می باشند، بیشتر است.
  • بنابراین این سقف کناف (کی پلاس پارس) در مکان های ورزشی، آموزشی، آمفی تاتر و ….کاربرد زیادی دارد این سقف تنوع رنگی بسیار زیادی نیز دارد.
  • سقف دکوراتیو یکپارچه نیز مانند سقف دکوراتیو مشبک با هزینه ای مناسب و کیفیت عالی و رضایت بخش توسط شرکت آدلی آرا بنا نصب می شود.

مشاوره درباره کیفیت اجناس، قیمت ها و طرح اجرایی مناسب محیط شما از تخصص های کارشناسان ماست. تنوع رنگ و طرح در سازه های پی وی سی آنها را بیشتر و بیشتر محبوب کرده است. اگر نبشی کاملا به دیوار نچسبیده است، سعی نکنید برای صاف کردن آن، آن را محکم تر پیچ کنید، زیرا ممکن است باعث شود فلز بپیچد. در عوض، با قرار دادن یک قطعه‌ی چوبی بین آن و دیوار‌‌، نبشی را مستقیم نگه دارید؛ و هنگامی که سقف شما به طور کامل به پایان رسید، شکاف را با بتونه یا گچ پر کنید. برای این کار باید در امتداد خط ترسیم شده در مرحله‌ی اول، به فواصل مناسب سوراخ هایی با دریل روی دیوار به وجود بیاورید.

سازه‌ی سقف کشسان مختصر به اطراف اون میشه و متریال کشسان رو در حالت کشیده نگه میداره. در تیپ دوم، سازه فقط از یک جهت بسته میشه و از جهت عمود بر اون، آزاد هست. استفاده از این تیپ سازه در متراژهای کمتر از 50 مترمربع و یا در راهروها، باعث کاهش وزن سازه کناف میشه و از لحاظ اقتصادی بصرفه است؛ ولی در غیر اون، میتونه خسارت های بعدی رو به همراه داشته باشه. در مرحله بعد برگه های رابیتس با استفاده از مفتول فلزی به سازه وصل میشن.

همچنین با تغییر ضخامت هر یک از مصالح چوبی استفاده شده در ساخت آن ، هزینه اجرای سقف کاذب نیز تغییر می یابد. نوع طرح سقف کاذب (از نظر سختی و یا راحتی در اجرا) نیز بر روی هزینه اجرای آن موثر است. روش نصب سقف کاذب کناف به این صورت است که در ابتدا باید الگوی چیدمان تایل های آن مشخص گردد.

اگه کار کابینت هم داری، توی لینک زیر میتونی قیمت انواع کابینت و نکات قیمت گیری رو ببینی:

قیمت سقف کاذب آکوستیک بسیار متفاوت است و به نوع مصالح و شرکتی که از آن خریداری می‌شود بستگی دارد. سقف کاذب آکوستیک، همانطور که از اسمش پیداست، عایق بسیار خوب صدا است، به همین دلیل برای نصب سقف کاذب در سالن های سینما و تئاتر از آن استفاده می‌کنند. از مزایای سقف های آکوستیک می‌توان به مقاوم بودن مقابل آتش، عایق بودن از نظر صوتی و حرارتی، نصب و همچنین نگهداری آسان، اشاره کرد.

اجرای انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی آشپزخانه پذیرایی اتاق خواب حمام هزینه و قیمت ۱۴۰۱ در اینگونه سقف دکوراتیو کناف (کی پلاس پارس) از پنل گچی FR و FM استفاده می شود. تعداد لایه های پوششی و ضخامت آن ها و … با توجه به استاندارد ها صورت می گیرد. این سقف کناف (کی پلاس پارس) که از پنل گچی DIAMANT تشکیل می شود در طراحی داخلی یک ساختمان تاثیر بسیاری می گذارد.

سقف کاذب سرویس بهداشتی

تحریریه کتب معماران