اجرا ساختمان اداری طراحی و اجرا صفر تا صد پروژه های اداری نظارت و اجرا واحد اداری | architectbook

نماز خانه که در آن، نماز جماعت و فرادا و هم چنین مراسم مذهبی برگزار می شود. توصیه میشود برای آقایان و خانمها در فضای مجزا در جوار یکدیگر پیش بینی شده و بهتر است این فضا نزدیک وضوخانه باشد. سیاست طراحی بر ایجاد یک ساختار یکپارچه با حداقل بیان فرم و متریال و قابل انعطاف در نظام ساختاری خود بود. ایده به وجود آمدن شرکت های دانش بنیان در حوزه نزدیک دانشگاه شریف ( تحت عنوان ناحیه نوآوری شریف ) برای تبدیل منطقه به منطقه ای فناور محور بود تا شاید بتواند بخشی از مهاجرت دانشجویان نخبه کشور را کم نماید.

دریافت مجوز در برخی مجله خبری کتب معماران‌های بازسازی ساختمان اداری، لازم و ضروری هست؛ امّا به طور کلی از دریافت مجوز برای ساختمان‌های مسکونی راحت‌تر انجام می‌شه. دونستن هدف و کاربری هر اتاق در بازسازی ساختمان اداری اهمیت ویژه‌ای داره. مثلاً بازسازی اتاق مدیر عامل، آبدارخانه، کارگاه و اتاق انتظار، تفاوت‌هایی بنیادین دارن.

http://dekoralsystem.ir

در ایران عمدتاً ساختمان خط تولید از قبل طراحی شده و از طراح انتظار می رود که ساختمان اداری فاخری به سوله های قبلاً ساخته شده، اضافه کند. در طراحی ساختمان اداری کارخانه توکارنگ نیز کارخانه تولید رنگ ورق های مجتمع فولاد مجاور جاده اصفهان شهرضا است، سه دهنه سوله به عنوان خط تولید کارخانه قبلاً پیش بینی شده بود. طراحی ساختمان اداری شرکت ونوس شیشه، پروژه ­ای با مساحت کل تقریبی 490 متر­مربع، در چهار واحد کوچک مجزا ولی مرتبط، در طبقه نهم یک برج تجاری، اداری قرار گرفته است.

  • چوب یکی از متریال‌های طبیعی است که نماهای زیبایی با استفاده از آن طراحی می‌شود.
  • از طرف دیگر همانطور که می دانید ارزش ریال در حال کاهش است که این موضوع هم بر روی قیمت مصالح، حمل و نقل و غیره تاثیر می گذارد و هزینه ها را افزایش می دهد.
  • با توجه به سیستم رتبه بندی گرین استار و همچنین گواهینامه پلاتین LEED، ساختمان پیکسل موفق به کسب نمره 100 شده است.
  • در بازسازی فضای اداری قوانین منطقه بندی و ساختمانی برای حفاظت و امنیت انسان‌ها ضروری هستند.
  • طراحی پنجره‌ها و المان‌های نما، متریا‌ل‌ها، نورپردازی نما و توجه به ویژگی‌های بومی و سنتی منطقه از جمله مواردی هستند که در طراحی نما اداری باید مورد توجه قرار گیرند.
مبلمان اداری و صندلی هایی که در این فضاها استفاده می شود با ابعاد استاندارد ۵۵ تا ۶۰ سانتی متر در نظر گرفته شوند. باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید، اما سه نکته وجود دارد که از همه مهمتر می باشند. نمونه هایی از اتاق خواب های به سبک انتقالی که به زیبایی طراحی شده است. در این مقاله ما تلاش خود را بر مبنای آن قرار دادیم که شما را با هرآنچه که باید در مورد بازسازی اداری بدانید و ممکن است به دردتان بخورد، آشنا کنیم. اولین مزیت بازسازی این است که نه تنها باعث حفظ سازه قبلی می شود، بلکه منجر به نگهداری آن ساختمان و افزایش طول عمر آن می گردد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا بازسازی می تواند باعث افزایش طول عمر گردد؟ در واقع با گذشت زمان یک سازه رو به فرسودگی پیش می رود و این روال طبیعی یک سازه است.

نمونه نمای ساختمان ایرانی با طراحی‌های خاص و متفاوت

این ساختمان از الوارهای انبار غیر تاریخی 1202 و سیستم های فعال و غیرفعال برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند. از طریق سایبان های افقی، تیغه های عمودی و پوشش داخلی پنجره در برابر نور خورشید محافظت می شود. فضاهای داخلی ساختمان به اندازه کافی به طور طبیعی تهویه می شوند و نور میگیرند.

نمونه از لوازم و تجهیزات هوشمند ساختمان

تحریریه کتب معماران