اصول معماری ساختمان اداری تهران دیزاین سنتر | architectbook

طراحی نمای ساختمان اداری می تواند گویای میزان حرفه ای بودن کار شما باشد. بیراه نیست که مدیران کسب و کارها ترجیح می دهند در ساختمان هایی با نمای شیک مستقر شوند. در ادامه با ما همراه شوید تا طراحی نمای ساختمان اداری را با هم مورد بررسی قرار دهیم. بسیار مهم است که یک ساختمان اداری طوری نقشه کشی شود که برای کسب و کارهای مختلف کاربرد داشته باشد. همانطور که گفته شد وجود فضای فلت در ساختمان می تواند به شرکت ها این اختیار را بدهد طراحی داخلی اداری بهتری داشته باشند. بنابراین اگر شرکت دیگری جایگزین شرکت فعلی شد بتواند با توجه به سلیقه و نیاز خودش فضای داخل واحد اداری را دکور کرده و تغییر دهد.

  • ساختمان اداری شامل واحدهای مختلفی می شود که شرکت ها و بیزینس های مختلف در آن به فعالیت می پردازند.
  • هدف از این ایده بدنبال این موضوع بود که شبکه ارتباطی بین ساختمان ها و دانشگاه شریف به گونه ای فضا محدود به مسیرهای شهری نباشد و شبکه ای گسترده تری در این منطقه از لحاظ حرکت پیاده و دانشجویان رخ دهد.
  • دلیل عمده استفاده از بتن اکسپوز به عنوان نمای ساختمان، اهمیت بالای کیفیت ظاهری و سطحی نما است که با استفاده از این نوع بتن ها به درستی رعایت می شود.برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
  • نکته اصلی اینجاست که نمای ساختمان اداری می تواند بیانگر شان و منزلت کسب و کارهای مستقر در این ساختمان باشد.
  • فضای لابی به نوعی زیرمجموعه فضاهای مشاع در نظر گرفته می شود، اما به دلیل اهمیتی که در طراحی دارد به صورت جداگانه آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

علاوه بر این، ساختمان برای کاهش مصرف آب، دارای سیستم جمع آوری آب باران می باشد. علاوه بر این، طراحان این بنا با توجه به پیش بینی های آب و هوا در سال 2050، این ساختمان را برای تغییرات احتمالی آب و هوایی در آینده آماده کرده اند. آنها در طراحی های خود افزایش احتمالی دمای متوسط 3 تا 5 درجه در طول تابستان و افزایش بارندگی 30٪ در زمستان را محاسبه کرده اند.

http://dekoralsystem.irامنیت افرادی که در طول روز در آن تردد می کنند و مشغول به کار هستند باید مورد توجه قرار بگیرد. از پله اضطراری در ساختمان های اداری بزرگ گرفته تا تهویه مناسب و گرمایش امن و بدون مشکل در واحدهای کوچک اداری؛ تمامی موارد امنیتی باید در ابتدای کار هنگام طراحی نقشه ساختمان اداری در نظر گرفته شوند. یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌ها استفاده از نمایی بدون پنجره است، در زیر طرحی از ساختمانی که هم نور داخلی را با استفاده از زاویه قرارگیری بلوک‌ها تامین کرده و هم پوششی یکدست و بی‌روزنه از نگاه فرد بیرونی دارد،‌ می‌بینید. معمار با طراحی ویژه و استفاده از رنگی منحصر به فرد، اشکال هندسی، زاویه دادن به قطعات تشکیل‌دهنده نما، متریال منعکس‌کننده نور و ورودی زیبا با الهام از طبیعت و صخره‌ها، نمای اداری خاص و زیبایی خلق کرده است.

طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن سفیران

مجله خبری کتب معماران ضبط ویدیو و صدا این روزها ساخت پادکست، ویدیو یا گرفتن عکس های حرفه ای از جمله کارهایی است که در داخل شرکت انجام می شود و بهتر است هنگام طراحی ساختمان اداری به این نیاز توجه شود. اتاق ضبط ویدیو و صدا باید عایق صدا باشد، نور مناسب داشته باشد و در صورت لزوم به تجهیزات خاص ضبط مجهز شده باشد. اصول طراحی ساختمان اداری کوچک خیلی متفاوت از یک ساختمان بزرگ نیست، با این تفاوت که فضاهای اختصاص یافته در یک واحد اداری کوچک محدودتر و کوچک تر از یک ساختمان اداری بزرگ است. طراحی نما با آجر، نمایانگر سازمانی ساده و قدیمی است، نمای کلاسیک، بیانگر شرکتی پرقدرت و سنتی و نمای اداری مدرن، نشان‌دهنده سازمانی با محیطی مدرن و پویا است. نما بخشی از هویت ساختمان است و در صورت هماهنگی با کارکرد و رویکرد سازمان، هویت سازمان نیز توسط آن بیان می‌شود. این دو آیین نامه در بررسی های اولیه این پروژه به منظور بهینه سازی نور و دید طبیعی مورد ارزیابی مجدد قرار گرفتند.

چرا طراحی نمای ساختمان اداری اهمیت دارد؟

تمامی حقوق برای شرکت نیکو شمیم سپاهان (املاک داران) محفوظ است. در صورت تمایل می توانید از مشاوره های طراحان و دکوراتورها و … شرکت آرکا بهره مند گردید. نگرش و تحولاتی که در معماری جهان پس از معماری پایدار اتفاق افتاده است. رابطه انسان را با طبیعت و محیطی که در آن زندگی می کند بسیار نزدیک تر کرده است.

راهکار مهم برای کاهش مصرف انرژی در ساختمان

تحریریه کتب معماران