امگا اسکیپ روم خالق بهترین بازی های اتاق فرار ترسناک در تهران | allescape

امگا اسکیپ روم خالق بهترین بازی های اتاق فرار ترسناک در تهران | allescape

همچنین می‌تونید قسمت ارتباط با ما وبسایت رو چک کنید، اونجا آدرس همه بازی‌ها و لینک اپلیکشین مسیریاب قرار داده شده. در زمان هایی که حالتون خوب نیست، سعی کنید برای احترام به سایر هم تیمی هایتان تا حد امکان درخواست پایان بازی را ندهید. ژانر‌های جنایی مخاطب خود را به دنبال داستان دزدی، باندهای مخوف جنایت‌ گر چون باند قاچاق اسلحه یا اعضای بدن می‌فرستند. در این مسیربازیکن باید همچون یک پلیس مخفی از شرکت یا خانه دزدی کند تا مدرک‌هایی برای رسوا کردن جنایتکاران پیدا کند.

  • ژانرهای جنایی و تاریخی و اتاق فرارهای ترسناک از محبوبترین ژانرهای اتاق فرار می باشند.
  • قبل از هرچیزی سناریو و داستانی برای شما تعریف خواهد شد و در آن اشاره می‌شود که علت حضور شما و هم تیمی‌هایتان در آن بازی برای چیست.
  • این حضور در زمانی می‌تواند جهت سوق دادن به مراحل بازی باشد و در بعضی اوقات صرفا باعث ایجاد ترس و وحشت شما خواهد شد.
  • برای بازی های ترسناک حتما باید بالای 16 سال باشیم اما اگر بازی غیر ترسناک باشد میتوانید در سنین پایین تر هم شرکت نمائید.

یکی از این عملیات ها از بین بردن ایستگاه مترو گرین پارک بود که برای از بین بردنش باید منفجر میشد… شما از دست دختر جن زده هتل به امید رهایی فرار کردین و به جنگل که رسیدین همدیگه رو گم کردین، حالا یه جای امن همدیگه رو پیدا کنید. روانشناس معروفی که شایعه شده هر کسی با هر مشکل روانی فقط چهار روز با شخص بیلدر تحت درمان قرار بگیرد کاملا به بهبودی میرسد. اما تا به حال کسی از بیماران وی اطلاعاتی نتوانسته بگیرد به گفته دکتر این درمان کاملا محرمانه هست و فقط خود بیمار باید اطلاع داشته باشد. در هیچکدام از بازیها، لمس نمیشوید و هیچ تماس فیزیکی وجود ندارد. شما میتوانید از پارکینگهای مجموعه برج میلاد تهران استفاده کنید.

اتاق فرار معبد سامو

در پاسخ به این سوال باید بگوییم اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده است. اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده اند. بنیانگذار مجله اینترنتی ماگرتا و متخصص سئو ، کارشناس تولید محتوا ، هم‌چنین ۱۰ سال تجربه سئو ، تحلیل و آنالیز سایت ها را دارم و رشته من فناوری اطلاعات است .

برای با خبر شدن از بازی های جدید و تخفیف ها

همان‌طور که در مطالب پیشین بیان شد، بازی اسکیپ روم به صورت گروهی اجرا می‌گردد و شما نمی‌توانید به تنهایی بازی کنید. در این بازی لازم است همه اعضای گروه دارای روحیه کار تیمی باشند تا معما را به بهترین نحو حل کنند. پس همبازی‌های پایه‌ای را برای شرکت در بازی فرار انتخاب کنید وگرنه از جست‌وجو خسته خواهید شد. رزرو کردن بازی ها در سایت توتال اسکیپ خیلی سادست، فقط کافیه بازی مورد نظرتون رو انتخاب کنید، وارد صفحه بازی بشید و از قسمت رزرو اتاق فرار تعداد نفرات تیم، زمان و تاریخ رو انتخاب کنید و پرداخت رو انجام بدید.

در مجموعه ما هر گونه تماس یا لمس فیزیکی چه در سناریو یا برای افزایش هیجان بازی کاملا ممنوع می باشد. پارکینگ اختصاصی در محل بازی و ساختمان آن وجود ندارد اما جای پارک نزدیک به راحتی تایم اتاق فرار در دسترس است. بله، به دلیل محدودیت زمانی و تعداد اتاق ها رزرو قبلی برای بازی الزامی است. در طول مدت حضور شما در مجموعه اتاق‌فرار و انجام بازی، داشتن و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد. برای اطلاعات هر بازی روی بازی در وبسایت کلیک کنید و همه اطلاعات بازی از جمله آدرسش رو ببنید.

تحریریه کتب معماران