امید فدوی آموزش جامع صرافی kucoin به صورت گام به گام

در این صفحه به نقد و بررسی یکی از صرافی کوکوین پرداخته ایم. هر کارت شناسایی فرد غیر ایرانی، برای ایجاد سه حساب کاربری مجزا، قابل استفاده است. دقت کنید که معاملات اسپات، ریسک مناسب‌تری برای معامله‌گری و ترید دارد و انجام معاملات اهرمی (فیوچرز، مارجین) دانش سرمایه‌گذاری ویژه و همچنین ریسک بالایی می‌طلبد. رمزی که پیشتر انتخاب کردید و کد یکبار مصرفی که برای ایمیلتان ارسال می‌شود را وارد کنید تا تراکنش تائید شود.

آموزش سبدگردانی رایگان صرافی ارز دیجیتال کوکوین

پروژه @StargateFinance اولین پروژه @LayerZero_Labs هست و چند روزه توکن خودش رو $STG توی صرافی های FTX ، Kucoin و gate io و چندین صرافی دیگه عرضه شده ، احتمال لیست شدنش توی صرافی بایننس زیاده و پروژه خوبی هست ، اما لانچ اولیه اش با مارکت کپ زیادی بوده همین الان 220m مارکت کپ داره pic.twitter.com/k2315u1fgE

— ⚛尺ΞZA ☄️ (@0xFunda) April 13, 2022

🔹 جذب سرمایه ی ۲۵۰ میلیون دلاری TON coin برای ارتقا دو حوزه ی صرافی غیرمتمرکز و NFT خودش

دو صرافی kucoin و huobi نقش زیادی در این سرمایه گذاری داشتند

دلیل رشدش تو بازار خونین این بوده.با اینکه توسط این صرافی ها حمایت میشه.نمیدونم چرا هنوز بایننس سمتش نرفته

— hamidcry.eth(💙,🧡) "🏰" 🦉 (@Hamidcry) April 12, 2022

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن صرافی کوکوین در ابتدا تصویری مانند آنچه در پایین می‌بینید، برای شما به نمایش درمی‌آید. برای ورود یا ایجاد حساب کاربری ابتدا در حالی که در صفحه اصلی هستید، باید روی آیکون آدمک در بالا و سمت چپ تصویر کلیک کنید. برای شروع فعالیت در پلتفرم Margin صرافی کوکوین؛ ابتدا لازم است این بخش را فعال کرده و سپس ارز دیجیتال مد نظر را از حساب اصلی به حساب مارجین خود انتقال دهید. پس از ثبت‌نام در صرافی Kucoin برای شروع معامله ابتدا لازم است حساب صرافی خود را از طریق ارز دیجیتال یا فیات شارژ کنید. به دلیل محدودیت‌های کاربران ایرانی؛ لازم است برای فعالیت در Kucoin با واریز ارز دیجیتال شروع کنید. در حال حاضر 25 درصد از تمامی دارندگان رمزارزهای دنیا در صرافی کوکوین در ایران ارز دیجیتال (iranarzdigital.com) کوکوین حساب دارند.

ساخت حساب در صرافی کوکوین

کد تأیید شش رقمی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود، چند ثانیه فرصت دارید تا کد را در کادر” email verification code” وارد کرده و بر روی گزینه “sign up” کلیک کنید. یکی از این گزینه‌ها “APP” است، با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید اپلیکیشن موبایلی صرافی Kucoin را بر روی سیستم‌عامل تلفن همراه خود دانلود و اجرا کنید. برای ورود به صرافی کوکوین به مشکل خوردم کسی میتونه کمکم کنه. تا کنون معامله گران بسیاری با آی پی ایران در این صرافی فعالیت کرده اند و مشکلی پیش نیامده است. با این حال اگر تمایل به احتیاط بیشتر دارید کار غیرعاقلانه‌ای انجام نداده‌اید. در قسمت Overview می‌توانید موجودی همه حساب‌های خود را مشاهده کنید.