اکسل فهرست بها 1401

فهرست بهای مکانیک سال 1401 نسبت به سال گذشته تغییرات محسوسی نداشته است و فقط چهار ردیف از فصل 4 و دوازده ردیف از فصل 14 حذف شده است. فرمت PDF فهرست بهای نفت و گاز که از سوی وزرات نفت منتشر میگردد در دسترس همگان قرار دارد و طبیعتا دانلود آن رایگان خواهد بود. فهرست بها خطوط لوله کمربندی و تغذیه نفت و گاز سال 1401 با فرمت اکسل شامل 14 فصل و 2 پیوست میباشد. افتخار ارایه فهرست بها سال 1401 در سامانه های نرم افزاری تَدکار و شهاب تَدکار، بلافاصله پس از اعلام آنها از سوی سازمان برنامه و بودجه، مطابق برنامه زمانبندی سال های گذشته، از جمله دستاوردهای این بستر مجازی می باشد. بنابراین شما یا باید خودتان آن را از روی فایل پی دی اف تهیه کنید یا از دیگران کمک بگیرید. در اصل هیچ لزومی ندارد، شما میتوانید فایل pdf را دانلود کنید (از مطلب حاضر و یا سایر سایتها) و خودتان از روی آن در اکسل تایپ نمائید. خداروشکر که از کیفیت راضی بودید.

ستون بهای کل فرموله بوده و مقدار آن با توجه به مقدار وارده شده توسط کاربر محاسبه میگردد. در بین این تغییرات، کاهش 99 درصدی بهای واحد ردیف 180322 و کاهش 77 درصدی ردیف 230410 نسبت به سال 1400 از نکات جالب توجه میباشد. با ملاحظه نسبت قیمت فهرست بها های سال 1399 و 1400 نشان از تخفیف معادل 30 درصد دارد. فهرست بها آزمایش های بالادستی صنعت نفت بر خلاف سال گذشته برای سال 1401 از سوی وزارت نفت منتشر نشده است. همچنین از بین ردیفهای موجود ردیفی حذف نشده است و شرح و واحد هیچکدام از ردیفها نیز نسبت به فهرست بها سال 1400 تغییری نداشته است. در راستای جزء (8) بند (پ) از ماده (3) قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت و به منظور یکسان سازی مبانی برآورد هزینه پروژههای وزارت نفت، فهرست های بهای اختصاصی تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی سال 1401 ابلاغ گردید. در صورتیکه شرح قیمتها برای هر یک موارد روشن نباشد، در این خصوص موضوع از مراجع ذی صلاح استعلام و نظر آن در این مورد، ملاک عمل قرار میگیرد. ابتدا محصول مورد نظر خود را انتحاب کنید و سپس دکمه افزودن موارد انتخاب شده به سبد خرید را بزنید. کسانی که الان خرید میکنند، حتی افرادی که قبلا فهرست بهای ما تهیه نموده اند، میتوانند از تخفیف استفاده نمایند.

فایل اکسل فهرست بهای واحد پایه رشته ابنیه سال 1401 بر اساس فهرست بهای ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تنظیم گردیده و در متره و بر آورد پروژه ها و تنظیم صورت وضعیتهای موقت و قطعی پروژه های عمرانی کاربرد دارد. در سال 1401 ردیف جدیدی به فهرست بها رشته چاه اضافه نشده است و همچنین از بین ردیفهای موجود ردیفی حذف نشده است. این مجموعه شامل اکسل تمامی فهارس بهای 1401 منتشر شده از طرف سازمان برنامه و بودجه است. شیت جامع قالب پیشرفته اکسل فهرست بها سال 1401 شامل تمام فصلها و تمام ردیفها میباشد. این محصول شامل فایلهای اکسل فهرست بهای نفت و گاز 1401 میباشد که بصورت کاملا تفکیک شده به همراه قابلیت فیلتر کردن فصلها و ردیفها برای شما کاربران محترم آماده گردیده است.

خوشحالیم که از خریدتون راضی بودید. بله فیلتر فصلها را امسال اضافه کردیم و خوشحالیم که از خریدتون راضی بودید. این فهارس بها که توسط سازمان برنامه و بودجه کشور منتشر میشوند از نوع گروه اول (لازم الااجرا) بوده و به دستگاه های اجرایی، مهندسان مشاور و پیمانکاران ابلاغ می شود. در سال 1401، فهرست بها رشته شبکه فاضلاب هیچگونه تغییری نسبت به سال قبل نداشته است. مطابق سالهای گذشته فایلهای اکسل فهرست بها تاسیسات نفت و گاز سال 1401 نیز در دو قالب معمولی و پیشرفته تهیه شدهاند. این فهرست بها برای خطوط لوله کمربندی و تغذیه نفت و گاز در خارج یا محدوده شهرها از محل تامین گاز تا ایستگاه تقلیل فشار داخل شهری (S.B.T) و همچنین از محل تامین نفت به مخازن نفت در نظر گرفته شده است. ابنیه طراحان نصر برای امنیت تراکنش مشتریان خود، ضمن دریافت اینماد، از درگاه بانک پاسارگاد که یکی از امنترین درگاههای بانکی میباشد، استفاده نموده است. تیم ابنیه طراحان نصر مثل سالهای گذشته اقدام به تهیه فرمت اکسل فهرست بها سال 1401 نموده است. بله تمام رشتهها در فرمت اکسل و قالب اختصاصی ابنیه طراحان نصر منتشر شدهاند. بله قالب پیشرفته با فرمت اکسل شیتبندی شده است و هر فصل در شیت جداگانه قرار دارد.

گروه مهندسی ساخت و اجرا افتخار دارد مانند هرسال به عنوان اولین ارائهدهنده اکسل فهرست بها 1401 در سطح کشور، تمامی اکسلهای فهارس بها را با قیمت بسیار مناسب در اختیار کاربران محترم قرار داده است. بله. گروه مهندسی ساخت و اجرا به عنوان اولین و معتبرترین ارائه دهنده فایل های اکسل فهرست بها در سطح کشور برای تمامی محصولات خود پشتیبانی آنلاین 24 ساعته دارد. مهمترین تغییرات حذف تعداد زیادی از ردیفها در فصلهای مختلف این فهرست بها و اضافه شدن چند ردیف به آن میباشد. فهرست بهای تاسیسات برقی سال 1401 را می توانید از طریق لینک زیر فهرست بهای 1401 دانلود نمایید. مطابق سالهای گذشته، تمام رشته های فهرست بهای نفت و گاز سال 1401 توسط تیم ابنیه طراحان نصر در فرمت اکسل و در دو قالب معمولی و پیشرفته تهیه شده است. ابنیه طراحان نصر پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی شما در رابطه با محصولات و یا خدمات خریداری شده خواهد بود. این فرمت از سال 98 به صورت اختصاصی توسط ابنیه طراحان نصر تهیه گردیده است. در ادامه به بررسی مختصر هر کدام از نشریههای فهرست بها نفت و گاز و فهرست مندرجات آنها که برای سال 1401 از سوی وزارت نفت منتشر گردیده، پرداخته شده است. لازم به ذکر است که قیمتهای موجود در فهرست بها سال 1401 این رشته نسبت به سال گذشته به طور متوسط 29/26 درصد افزایش داشته است.

فهرست بها آبیاری تحت فشار سال 1401 با فرمت اکسل شامل 12 فصل میباشد. این فهرست بها در سال 1401 تغییراتی نداشته است و تمام ردیفها به جز بهای واحد آنها نسبت به سال گذشته کاملا بدون تغییر بوده است. قیمتهای موجود در فهرست بها سال 1401 نسبت به سال گذشته به طور متوسط حدود 47 درصد افزایش داشته است. فصلبندی: مزیت اصلی قالب پیشرفته نسبت به قالب معمولی، این است که برای هر فصل یک شیت جداگانه اختصاص داده شده است. فهرستهای بها را بصورت جداگانه میتوان خریداری کرد؟ بله تمامی فایل های اکسل فهرست بها 1401 مطابق آخرین ویرایش و اصلاحیه سازمان میباشد و در صورت ارائه اصلاحیه جدید از طرف سازمان برای همه خریداران بصورت رایگان ارسال میشود. اما بهترین راه تهیه فایل اکسل از صفحه حاضر است، یک ایده خوب است.

همچنین کانالهای تلگرامی، صفحات و سایتهایی که این محتوا را کپی نمایند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. تمامی فایلها بصورت اکسل میباشند و همگی قابلیت فیلتر و محاسبه قیمتها و مجموع آنها را دارا میباشند. از این فهرست بها برای برآورد هزینه عملیات نصب واحدهای بهره برداری نفت و گاز و ایستگاههای تراکم گاز و پرداخت هزینه اجرای آنها استفاده میشود. فهرست بها نصب پالایشگاه های نفت و گاز، واحدهای پتروشیمی و واحدهای تفکیک گازی سال 1401 با فرمت اکسل شامل 30 فصل و 1 پیوست میباشد. همه ما برای تهیه برآورد کارهای اجرائی قطعا به فایل اکسل فهرست بهای سال جاری نیاز پیدا میکنیم. پس از پرداخت ، لینک دانلود فایل نمایش داده می شود. فهرست بها 1401 با فرمت اکسل توسط سایت نگاه عمران و همکاری سایت گروه مهندسی ساخت و اجرا تهیه و از لینک زیر قابل دریافت است. فهرست بها انتقال و توزیع آب روستایی سال 1401 با فرمت اکسل شامل 16 فصل و یک پیوست میباشد. جهت دانلود فایلهای اکسل و PDF هریک از رشتههای مربوط به فهرست بها تاسیسات نفت و گاز سال 1401 کافیست بر روی لینک مربوط به آن کلیک نمائید.

ردیف 990704 جدید میباشد. سعی شده است تا تمام عوامل مورد استفاده در اجرای کارھای عمرانی صنعت نفت شناسایی و طبقه بندی شوند و واحدھای اجرایی باید برای تھیه فھرست های بھای واحد مورد نیاز که برای آنھا فھرست بھای مصوب موجود نیست و ھمچنین ردیف ھای ستاره دار، نرخ های این فھرست را ملاک عمل قرار دھند. لازم به ذکر است که قالب معمولی شیت بندی شده نیست. فرموله بودن: لازم به ذکر است که هم قالب معمولی و هم قالب پیشرفته دارای ستون مقدار و بهای کل میباشد. آیا فایلهای اکسل فهرست بهای ۱۴۰۱ فرموله هستند؟ هم قالب پیشرفته و هم قالب معمولی فرموله هستند و دارای ستون مقدار و جمع کل میباشند. با افزایش روز افزون خریدهای اینترنتی و تمایل افراد به دریافت آنی فایلهای خریداری شده، کاربران گرامی برای داشتن یک خرید امن، بهتر است از سایتهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) اقدام به خرید کنند. که از معادل ریال آن زمان را محاسبه کنید چندین و یا چند صد برابر مبلغی خواهد بود که پرداخت خواهید کرد. فهرست بهای مرمت بناهای تاریخی سال 1401 نسبت به سال قبل تغییرات نسبتا زیادی داشته است و چند ردیف به آن اضافه و چند ردیف نیز حذف شده است.

مجموع قیمتهای هر فصل نیز به صورت جداگانه نمایش داده میشود. فهرست بها سال 1401 رشته خطوط هوایی نیروی برق نسبت به سال قبل تغییرات زیادی نداشته است. قیمتهای موجود در فهرست بها سال 1401 نسبت به سال گذشته به طور متوسط حدود 44 درصد افزایش داشته است. نکته جالب توجه، کاهش 13 درصدی بهای واحد ردیف 301301 نسبت به سال 1400 میباشد. ردیف 270401 نیز تنها ردیفی است که بهای واحد آن نسبت به سال 1400 با کاهش همراه بوده است. فهرست بهای ابنیه سال 1401 نسبت به سال گذشته تغییرات چشمگیری نداشته است و فقط شرح برخی از ردیفهای آن، اصلاحات جزئی داشته است. آیا کپی برداری از فایلهای اکسل مجاز است؟

ما در اینجا فهرست بهای ارئه شده توسط سازمان برنامه و بودجه را به صورت فایل اکسل تبدیل نمودیم. متاسفانه ارسال پسورد فایل اکسل فهرست بها 1401 مقدور نیست و فایل اکسل فقط برای استفاده همکاران و مهندسین و دانشجویان محترم است. به طور کلی تغییرات ایجاد شده در فهرست بها سال 1401 نسبت به سال 1400، شامل اضافه شدن 451 ردیف، حذف 895 ردیف و تغییر در شرح یا واحد 322 ردیف بوده است. قیمتهای موجود در فهرست بها سال 1401 نسبت به سال گذشته به طور متوسط حدود 35 درصد افزایش داشته است. لازم به ذکر است که به جز تغییر در شرح ردیف 090114، شرح و یا واحد سایر ردیفها نسبت به فهرست بها سال 1400 تغییری نداشته است. آیا فهرست بهای سال 1401 با فرمت اکسل تهیه شده است؟ فهرست بها ترمیم و بازسازی نوارحفاری در معابر سال 1401 با فرمت اکسل شامل 1 فصل میباشد.

و فرقی نمیکند شما مشاور، پیمانکار یا مسئول دفتر فنی یا کارفرما باشید، حتما به فایل اکسل فهرست بها احتیاج پیدا میکنید. فهرست بها عملیات ساختمانی صنعتی نفت و گاز و پتروشیمی سال 1401 با فرمت اکسل شامل 8 فصل و 2 پیوست میباشد. این فهرست بها شامل عملیات مربوط به ساختمان های اداری، مهمانسرا، رستوران، نگهبانی، پارکینگ، انبارها و محوطه سازی های مربوط به واحدهای صنعتی نمیباشد. آیا دانلود فهرست بها نفت و گاز سال 1401 رایگان است؟ فهرست بها شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب سال 1401 با فرمت اکسل شامل 17 فصل و یک پیوست میباشد. فهرست بها ساخت و ترمیم قنات سال 1401 با فرمت اکسل شامل 10 فصل و یک پیوست میباشد. سلام با عرض تبریک سال نو. شما در ادامه میتوانید تمام فهارست بهای منتشر شده سازمان برنامه و بودجه سال 1401 را با فرمت pdf دانلود کنید. قالب پیشرفته اکسل فهرست بها سال 1401 شامل یک شیت فهرست می باشد. اکسل فهرست بها 1401 شامل چه مواردی است؟ فایل اکسل با قالب پیشرفته، فصلبندی شده است و هر فصل در یک شیت مجزا قرار گرفته است.

خوشحالیم که از این محصول راضی بودید. ممنون از لطف شما. ممنون از پکیج رسته نیرو. فهرست بهای سال 1401 با فرمت اکسل از سوی شرکت ابنیه طراحان نصر تهیه و جهت دانلود در دسترس قرار گرفت. فهرست بهای واحد پایه رشته خطوط انتقال آب سال 1401 . پاسخ : در تاریخ 28 اسفند ماه سال 1400، 27 رشته از فهرست بهای 1401 سازمان برنامه و بودجه ارائه شده است؛ البته برخی دیگر از فایل های فهرست بها توسط وزارت نفت و در آینده ارائه خواهد شد. اولین فهرست بهای واحد پایه در سال 1355 ابلاغ گردید و از آن پس هرساله مورد بازنگری، به هنگامسازی، و اصلاح قرار گرفته است. در این صفحه از سایت پورتال جامع مهندسین ایران ، تمام فهرست بهای سال 1401 برنامه و بودجه کشور را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما مهندسین عزیز قرار می دهیم. با توجه به اینکه برای تهیه فرمت اکسل زحمت زیادی کشیده میشود تا با کمترین اشتباه در اختیار مهندسان گرامی قرار گیرد، مبلغی جزئی برای خرید آن دریافت میشود و فایل خریداری شده نیز بلافاصله پس از پرداخت در اختیار شما قرار میگیرد. با توجه به زمانبر بودن روش بالا، ما به شما توصیه میکنیم که با پرداخت وجه بسیار اندک فایل اکسل را که همکاران ما تهیه کرده اند را دانلود نمانید.

تحریریه کتب معماران