بازسازی ساختمان اداری چه نکات مهمی دارد؟ + چند پیشنهاد طلایی سلام ساختمان | architectbook

نورپردازی در نمای ساختمان اداری باید یک نورپردازی حرفه ای و استاندارد باشد تا علاوه بر ایجاد جلوه ای زیبا و پویا، موجب درخشش هرچه بیشتر نمای ساختمان و شیک به نظر رسیدن آن شود. ساختمان های اداری که شرکت های مختلف در آن ها واقع شده اند مکانی برای کسب و کار فعالیت هستند. بنابراین باید نمای آن ها نیز گویای پویایی این کسب و کارها باشد. نورپردازی ساختمان اداری مهمترین اصلی ست که می تواند این پویایی را به طور واضح نشان دهد.

ساختمان اداری دولت

بنابراین در ساختمان های اداری لازم است هر از چند گاهی بخش‌هایی از بنا ترمیم بشن، تا فرسودگی اون ها باعث ایجاد خسارت های بیشتر نشه. استفاده از مصالح به روز و تکنولوژی نوین ساخت و ساز در نماسازی هم به عمر بالاتر بنا کمک کرده و هم چهره ای حرفه تر از نوع کسب و کار و جذب بهتر مشتری فراهم می کند. برای انتخاب متریال بازه گسترده ای از انتخاب ها و گزینه های گوناگون پیش روی ما قرار دارد. مصالح مورد استفاده باید معرف کاربری ساختمان و با دوام و ماندگاری بالا باشد.

  • شکستن خطوط صاف و تبدیل آن به انحناهای زیبا یکی از شگردهای طراحی‌های نوآورانه است.
  • و سیاست این شرکت در استفاده از دستورالعمل های حاصل از بهترین تجربیات است.
  • ما در تهران دیزاین سنتر آماده ارائه این خدمات به شما عزیزان هستیم.
  • از متریال به کار برده شده در ساخت آن تا اختصاص فضای بیرونی و طراحی داخلی، همگی از جمله مواردی هستند که باید در معماری ساختمان اداری رعایت شوند.
یا اینکه هزینه های سبز ساختن ممکن است از طریق پس انداز حاصل از قبوض مصرف انرژی در کمتر از پنج سال تلافی شود همانند ساختمان کویین در دانشگاه پلی تکنیک آنجلا. بیشتر ساختمان های سبز بازدهی خود را با توجه به معیارهای مالی شدید صرف شده در آنها زمانی نشان می دهند. که هزینه های طراحی پایدار برای آنها با کاهش مصرف روزانه در 8 تا 10 سال اول باز می گردد.

ساختمان اداری سفید

با این حال ممکن است که این کار با اهداف مختلفی صورت گیرد؛ اما می تواند منجر به تغییر دکوراسیون ساختمان مسکونی یا اداری شود. دلایل بسیاری وجود دارد که افراد بازسازی را انجام می دهند؛ به عنوان مثال مهم ترین دلیل انجام این کار افزایش طول عمر ساختمان ها مخصوصا ساختمان های قدیمی است. فرقی ندارد یک ساختمان در زمان تاسیسات چقدر استاندارد کار ها را رعایت کرده باشد، در هر صورت به مرور زمان دچار فرسودگی می شود.

http://dekoralsystem.irمجله خبری کتب معماران یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. در مواردی هم شرکت‌های معماری و بازسازی، می‌تونن با داشتن وکالت از طرف کارفرما این مسئولیت رو قبول کنن. بعد از ترمیم سقف و دیوارها، نوبت به اجرای نورپردازی مناسب می‌رسه. توجه به عملکرد های ضروری فضاها از جمله نکاتی است که باید حتما به آن توجه نمود.

نظارت و اجرا پروژه اداری مرمر

تحریریه کتب معماران