بازسازی ساختمان اداری چه نکات مهمی دارد؟ + چند پیشنهاد طلایی سلام ساختمان | architectbook

توجه به ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی افرادی که در ساختمان کار می‎‌کنند نیز در طراحی نما اهمیت دارد. استفاده از المان‌های مذهبی و فرهنگی در نمای اداری که متفاوت با مذهب و به طور کلی فرهنگ ساکنان و کارکنان ساختمان است، می‌تواند احساس ناخوشایندی در آن‌ها به وجود بیاورد. در مقابل، استفاده از عناصر هویت‌بخش ملی یا توجه به ویژگی‌های فرهنگی هماهنگ با فرهنگ کارمندان یک سازمان، ساختمان را محلی شاخص و به یاد ماندنی کرده و حسی مطلوب در میان کارمندان ایجاد می‌کند. لامپ‌های ال ای دی، وال واشرها، جت‌لایت‌ها، لامپ‌های زمینی و چراغ‌های دکوراتیو از تجهیزاتی هستند که برای طراحی نمای ساختمان اداری به کار می‌روند.

طراحی جالب فضای سبزدر پشت بام یک پارکینگ معمولی

و سیاست این شرکت در استفاده از دستورالعمل های حاصل از بهترین تجربیات است. پیشنهاد می‌کنیم مقاله انواع سنگ نما ساختمان و ویژگی های آن را مطالعه فرمایید. معماری ماکت تاریخ است و بیانگر احوال انسان هایی که در آن زیست می کنند.

چرا باید ساختمان های اداری را بازسازی کنیم؟

به این ترتیب رنگ آجری به طور دقیق همرنگ آجر قرمز معروف ساختمان های قدیمی تهران انتخاب می شود. پانل های فلزی به رنگ خاکستری دودی مات رنگ شده اند تا ظاهر اداری مدرنی را ایجاد کنند که به خوبی با رنگ آجری هماهنگ است. همچنین از سنگ گرانیت محلی منحصربه فرد در سطح خیابان استفاده کردیم که مستقیماً در دید عابران پیاده و بازدیدکنندگان ساختمان قرار دارد.

http://dekoralsystem.ir

مجله خبری کتب معماران برای شرکت نیکو شمیم سپاهان (املاک داران) محفوظ است. در صورت تمایل می توانید از مشاوره های طراحان و دکوراتورها و … شرکت آرکا بهره مند گردید. نگرش و تحولاتی که در معماری جهان پس از معماری پایدار اتفاق افتاده است. رابطه انسان را با طبیعت و محیطی که در آن زندگی می کند بسیار نزدیک تر کرده است.

بخش های اداری مجزا و یا کار گروهی

شکستن خطوط صاف و تبدیل آن به انحناهای زیبا یکی از شگردهای طراحی‌های نوآورانه است. در این طراحی نیز انحنای خط بیرونی نما ظاهری جذاب به ساختمان بخشیده است. توصیه می‌کنیم مطلب 6 روش برای طراحی یک ورودی جذاب برای خانه را مطالعه نمایید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی انواع متریال در نمای ترکیبی را مطالعه فرمایید. در خصوص موقعیت آسانسورها و سرسراها (لابی چون سرعت و تعداد آسانسورها برای افراد استفاده کننده بسیار مهم است. توصیه می شود آسانسورها ۱۵ درصد جمعیت ساختمان را در مدت ۵ دقیقه جابه جا کنند.

  • چنانچه بنا به گفته آنها امروزه علاوه بر مزیتهایی که طراحی سبز و پایدار در حفظ انرژی به دنبال داشته است.
  • نوع دسترسی ها، اولویت بندی ها و تعداد و جایگیری باکس های ارتباط عمودی در پلان در این مرحله مشخص می گردد.
  • پنجره اين اتاق رو به سمت شرق است و از آن مى توان طلوع خورشيد را مشاهده كرد.
  • چون دیگر نیاز به مصالح ساختمانی زیاد نیست و همچنین اسکلت ساختمانی تخریب نمی شود.
تحریریه کتب معماران