بازی گروهی و هیجان انگیز اتاق فرار امگــا وبسایت تخفیف و خرید گروهی در یزد | allescape

گذشته‌ای که در آن اشتباهات زیادی را مرتکب شده‌اید که تا ابد حسرت آن بر دلتان باقی خواهد ماند. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود. برای رزرو بلیط اتاق فرار قاتل سریالی اطلاعات زیر به شما کمک می‌کند. برای رزرو بلیط این اتاق فرار می‌توانید به سایت زیر مراجعه کرده یا با تلفن نوشته‌شده تماس بگیرید. یک بازی جذاب و فان که معما‌هایش با تمامی معماهای دیگر از نظر جنس متفاوت است و سناریو بسیار جذابی و متفاوتی نیز دارد.

  • اتاق فرار یا اسکیپ روم یک سرگرمی گروهی و فکری است که در آن شما با تشکیل یک تیم و ورود به فضای بازی اتاق فرار، وارد یک داستان از پیش تعیین شده خواهید شد.
  • در این اتاق فرار خبری از تم و دکوراسیون‌های خاصی نیست و داستان خیلی مهیجی در آن وجود ندارد، اما معماهای بسیار متفاوت و دشواری دارد.
  • در این قسمت اتاق فرارهای پیشنهادی کرج را میتوانید مشاهده، انتخاب و رزرو نمایید.
  • اقامت24 با دارا بودن پشتیبانی 24 ساعته، این امکان را به مشتریان گرامی می‌دهد تا در هر ساعتی از شبانه روز و هر مقطع و مرحله‌ای از سفر خود، نسبت به پیگیری رزرو خود اقدام نمایند.
این اتاق فرار هم مانند اتاق فرار سرقت از بانک دو مکان مجزا برگزار می‌شود و هیچ تفاوتی از نظر سناریو، طراحی، قیمت و… باهم ندارند. ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید. اگر علاقه به یک فضای پیچیده و کمی چالشی برای هر فردید، این اتاق فرار به‌شدت به شما پیشنهاد ‌می‌شود زیرا نه‌تنها شما از نظر گروهی بلکه از نظر انفرادی نیز می‌توانید خود را محک بزنید. مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ با هدف و اجرا بازی‌های فکری و معمایی تاسیس و راه‌اندازی شد. هدف اصلی این مجموعه طراحی و اجرای اتاق‌ فرارهای طبیعی و واقعی است. اگر بار اولتان است که می‌خواهید وارد یک اتاق فرار در تهران شوید، پیشنهاد می‌کنیم که با گزینه‌های آسان‌تری شروع کنید، اما اگر فکر می‌کنید به اندازه‌ای خلاق و باهوش هستید که می‌توانید از پس این بازی برآیید، پس تیمتان را یک جا جمع کنید.

بازی گروهی و هیجان انگیز اتاق فرار امگــا وبسایت تخفیف و خرید گروهی در یزد | allescape

شما به‌عنوان بازیکن این بازی پس از وقوع طوفان به‌طرف شهر حرکت می‌کنید تا از فروشگاه شهر مقداری خرید کنید. لحظاتی مهیج با بازی جدید را در اتاق فرار وان اسکیپ تجربه و تماشا خواهید کرد. سناریوی این بازی به‌ این صورت است که در سال ۲۰۲۰ در جنوب شهر برلین شماری کارتن‌خواب بر اثر سانحه سوختگی شدید و عفونت داخلی کشته می‌شوند. طبق تحقیقات انجام‌شده از بیمارستان مرکزی، این نوع علامت سوختگی و عفونت از آتش‌سوزی ایجاد نشده است؛ بلکه ورود ویروسی واگیردار و مرگبار به بدن مبتلایان عامل این سوختگی و عفونت بوده است. برای افرادی که به بازی‌های گروهی و دسته‌جمعی علاقه بسیاری دارند، اتاق فرار رتسل روم گزینه‌ ایدئالی است.

فرایند رزرو هتل از اقامت 24 به چه صورت است؟

شما می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی از طریق شمارۀ تلفن ۰۹۰۵۳۵۸۷۴۱۳ با همکاران ما در تماس باشید. مجموعه پارس سافاری کیش یکی از بزرگترین مراکز تفریحات غیر آبی کیش است که علاوه بر آیتم های آفرود و صحرایی تفریحات مختلف متنوع و جذابی را همه روزه در دو شیفت برگزار می‌کند. شما می‌توانید به صورت شبانه‌روزی از طریق شمارۀ تلفن ۰۹۰۵۳۵۸۷۴۱۳ با همکاران ما در تماس باشید. خیر، متاسفانه داخل مجموعه جایی برای انتظار کشیدن همراه یا بچه ها یا حیوانات خانگی وجود ندارد. نگران نباشید در هر زمان از بازی و به هر دلیل نتونستین ادامه بدین و یا از مسیر بازی خارج شدین گیم مستر به شما کمک خواهد کرد تا بازی رو تموم کنید.

هتل های ایران هر شهر

این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده بهترین سیستم رزرواسیون اتاق فرار است. فضای اتاق فرار تابوت به‌صورت دلهره‌آور و خاص طراحی شده و یکی از دشوارترین بازی‌های این مجموعه است. این اتاق فرار با ژانر ترسناک یکی از محبوب‌ترین اتاق فرار‌های این تهران است و فضاسازی این اتاق در نوع خود بی‌نظیر است و هیجان بسیار زیادی را برای شما به‌همراه خواهد داشت. طرفداران اتاق فرار از قشر خاصی از جامعه نیستند و برخلاف تصورات نیز نیازی به داشتن مهارت خاصی هم ندارند. مخاطبان این بازی را همه افراد تشکیل می‌دهند و می‌تواند در تیم‌های چند نفره در این بازی شرکت کنند و با همفکری و خلاقیت از این بازی نهایت لذت را ببرند.

تو ایران مال چه خبره؟

تحریریه کتب معماران