با معروف ترین و بهترین رستوران های شهر تهران آشنا شوید

پخش موزیک زنده در این محیط آرامش بخش به همراه غذاهای سنتی وبین المللی مختلف و همچنین داشتن چایخانه محیط این رستوران را بسیار خاص نموده است. پس از اینکه بازیکن این بخش از بازی را به پایان رساند، خود را در یک اتاق کامل میبیند و از انیماترونیکهای متخاصم که قبلاً نجات داده شده بود، جلوگیری میکند. بهترین فضا و دکور برای کافی شاپ ها فضایی دنج و آرامش بخش است . لازم به ذکر است که کلیه غذاهای قابل سرو در این رستوران ارگانیک، خوشمزه و خوشعطر بوده و از طرفی دکوراسیون داخلی رستوران گیلار مشابه خانهها و محیطهای واقع در گیلان بوده و از اشیا و لوازم فرهنگ بومی گیلان بهعنوان دکور در طراحی داخلی رستوران استفاده شده است. منشاء ایده این طرح در به کارگیری بامبو به عنوان یک عنصر سنتی چینی در تلفیق با آرک، یک عنصر معماری غربی است. استفاده از مصالح سنتی مانند آجر، گچ و چوب همگی یادآور فضای سنتی رستوران هستند که نباید از آنها غافل شد. در منوی این رستوران پیش غذاهای متنوع مانند انواع سوپ و سالاد به چشم میخورند.

هر بازی در سری اصلی شامل جامپاسکر هست که بازی را با شکست به پایان میرساند زیرا انیماترونیک به بازیکن حمله میکند. آنچه امروزه فضای کافی شاپ و کافه ها را خاص و زیبا جلوه می دهد، استفاده از خلاقیت و کمی ذوق و سلیقه برای طراحی و چیدمان دکوراسیون این فضاها می باشد، حال همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید، ایده های جذاب و متنوع زیادی برای طراحی دکور این فضاها وجود دارد که هر کسی با توجه به سلیقه اش می تواند طراحی مدرن، سنتی و یا روستیک را انتخاب کرده و دکوراتیو زیبایی به وجود آورد، حال هر یک از این مدلهای طراحی از جذابیت خاصی برخوردار بوده و طرفداران خود را دارند، در ادامه گلچینی دیگر از انواع دکور کافی شاپ با ایده های جدید و خلاقانه را به اشتراک گذاشته ایم که امیدورایم تماشای این تصاویر مورد توجهتان قرار گیرند. یکی از انواع نورپردازی رستوران به گونه ای است که کل فضا و سالن رستوران از نور و روشنایی کامل بهره برده و چراغها در کل محیط پخش شده اند، اما نوع دیگر که بیشتر در کافه ها شاهد آن هستیم فقط جهت خواندن منوی غذا و کافه کاربرد دارند و در واقع از روشنایی کمتری برخوردار می باشند.

سیستر لوکیشن اولین بازیای است که بازیکن میتواند بین اتاقها حرکت کند. یک پد کنترلی مرتفع برای سیستر لوکیشن معرفی شدهاست که میتواند اتاق را روشن کند یا انیماترونیک را شوکه کند. برای بهبود فناف سیستر لوکیشن (Sister Location)، شبیهساز پیتزافروشی فردی فزبر، اولتیمیت کاستوم نایت (Ultimate Custom Night)، فناف درخواست کمک (Help Wanted) و تحویل ویژه (Special Delivery)، اسکات از صداپیشگان حرفهای و موسیقی اصلی استفاده کرد. بازی درخواست کمک، گیمپلی هر بازی دیگری را ترکیب میکند و به یک تجربه مجازی برای بازیکن تبدیل میشود. انیماترونیک سعی خواهد کرد به محیطی که مربوط به آن است حمله کند. در پنج شب با فردی، بازیکن میتواند دو درب امنیتی را که دفتر خود را به راهروهای مجاور متصل میکند، به عنوان مانعی در برابر انیماترونیک در مجاورت کنترل کند. اگر قصد گذراندن تعطیلاتی رویایی و تجربه اقامتی ویژه و منحصر به فرد، در یکی از بهترین هتل های تهران را دارید، هتل اسپیناس پالاس تهران پیشنهاد و انتخابی شایسته خواهد بود. اگر از محلههای سنتی بازار تهران عبور کرده باشید، قطعاً نام دالون دراز به چشم شما خورده است. چراغها در بازی پنجم شبیه به هم هستند، اما روی یک پد کنترلی نصب شدهاند و اتاقهای انیماترونیک را روشن میکنند.

گیمپلی بازی شبیهساز پیتزافروشی فردی فزبر تعدادی از عناصر را با پنج شب با فردی ۳ به اشتراک میگذارد، از جمله اهمیت تهویه هوا و توانایی منحرف کردن طراحی داخلی سالن رستوران انیماترونیک با صدا. اگر قصد دارید تا مراسمی خاص و بسیار شیک برگزار کنید و به هزینه آن اهمیت نمیدهید، بهتر است رستوران سولیس را انتخاب کنید. روایت عالی قاپو از عالی قاپو: سفره خانه سنتی عالی قاپو پس از افتتاح با رویکردهای زیر فعالیت خود را آغاز نمود ۱- احیا آداب پذیرایی و معیشتی سنتی ایرانی ۲-احیا آماده سازی و ارائه غذا ، نوشیدنی ها ، پیش غذاها و دسرهای سرتاسر ایران ۳- احیا و استفاده از ادوات پذیرایی سنتی ، ایرانی ۴- اجرا برنامه های فرهنگی ، هنرهای سنتی ایرانی به ویژه موسیقی سنتی ، موسیقی محلی ، نمایشهای مذهبی و آئینی و … ۵ – اجرای زنده برنامه های فرهنگی ، هنری به ویژه موسیقی برای اولین در سفره خانه سنتی عالی قاپو در سال ۱۳۷۴ سفره خانه سنتی عالی قاپو به دلیل ساختار و معماری هنرمندانه و سنتی آن محل مناسب و سزاوار برای ارائه برنامه های فرهنگی ، هنری سنتی به ویژه موسیقی و هنرهای نمایشی تشخیص داده شده و برای اولین بار در دوران معاصر این سفره خانه نسبت به برگزاری برنامه های هنری به خصوص موسیقی سنتی اقدام نمود.

بسیاری از صاحبان رستوران­ های بسیار بزرگ مبالغ هنگفتی را صرف طراحی دکوراسیون داخلی می­ کنند، اما دریغ از آن که یک ریال را صرف طراحی یک سرویس بهداشتی مناسب و قابل دسترس کنند. اما پس از آن باید به مواردی که در ادامه ذکر شده است جهت داشتن دکوراسیونی ایده آل توجه نمایید. چراغها در بازیهای اول، دوم، پنجم، هفتم، هشتم با دکمههای روی دیوار فعال میشوند و نقاط کور بازیکن را روشن میکنند: درگاه یا خروجی هواکش به ترتیب. مینیگیمهای ۸ بیتی هم هستند و با انجام کارهای جانبی مانند کلیک کردن روی پوستر یا وارد کردن کد در دیوار فعال میشوند. این بازی شامل مکانیکهای بسیاری از بازیهای قبلی مانند بخاری، فن، جعبه موسیقی و ژنراتور برق است. به همین دلیل است که بسیاری از مراکز فروش فست فود یکی از این دو رنگ یا هر دو را در مارک تجاری و طراحی داخلی خود گنجانده اند.

در پنج شب با فردی ۴، گیمپلی بازی در یک اتاق خواب اتفاق میافتد و بازیکن به جای نگهبانی شبانه، نقش یک کودک کوچک را بر عهده میگیرد. پنج شب با فردی ۳ از یک پنل مانیتور استفاده میکند که شامل صدا، دوربین و تهویه است. برخی از جامپ اسکرها، از جمله فردی طلایی (در بازی اول)، نایتمر و نایتماریون (در بازی چهارم) از یک صفحه منفرد با صدای تیز و تحریف شده تشکیل شدهاست. همانطور که در شکل ها مشاهده می کنید، بین دیوار ها و صفحه های آهنی فاصله ای باز قرار گرفته تا رهگذران قادر باشند اندکی هم که شده فضای داخل رستوران را مشاهده کنند.

در بازی ششم نیز از چراغ قوه استفاده میشود اما زمانی که بازیکن به دریچهها نگاه میکند بهطور خودکار روشن میشود و قدرت نامحدودی دارد. چراغ قوه در بازی دوم و نهم عمر باتری محدودی دارد، اما در بازی چهارم و هفتم بینهایت است و باید روشن یا خاموش شود. عمر باتری در بازی هشتم متفاوت است. در بازیهای اول، دوم، چهارم، پنجم، ششم، هشتم و نهم از چراغها برای دفع انیماترونیک یا هشدار دادن به بازیکن استفاده میشود. اگر مشتری شما مجدد تصمیم گرفت به رستوران شما بیاید شک نکنید یکی از عوامل موثر این امر در کنار غذای با کیفیت، نمای جذاب رستوران شما بوده است. اگر بازیکن صدای نفس در درهای کناری را بشنود، در را میبندد و منتظر میماند تا انیماترونیکها دور شوند. بازی یک جعبه موسیقی معرفی کرد که باید بهطور منظم از راه دور بسته شود تا از حمله یک انیماترونیک خاص جلوگیری شود. طراحی دکوراسیون رستوران موضوعی است که بعنوان مدیر، هنگام راه اندازی رستوران باید توجه زیادی به آن داشته باشید، چراکه به شدت می تواند بر درآمد شما تاثیر داشته باشد.

یک رستوران برای کودکان که از زنجیرههای پیتزای خانوادگی مانند چاک ایچیک و شوبیز (ShowBiz) الهام میگیرد. عنصری مانند یک لوستر جذاب و گیرا یا یک گلدان قدیمی گرانبها یا حتی یک تابلو بسیار نفیس. مهمترین المان هایی که به وضوح در رستوران های سنتی دیده می شود دیوار های آجری، تخت های سنتی چوبی، پنجره های ارسی یا سنتی بوده که فضا را به گونه ای تزیین می کند که انگار در دوره کهن ایران در یک رستوران نشسته اید و مشغول صرف غذا هستید. بلکه مربوط به استفاده بهینه از فضاهای موجود و بازاریابی برای فروش بیشتر است. درها در پایان جعلی و آپدیت کاستوم نایت از پنجمین بازی نیز با همین عملکرد وجود دارد. برای آشنایی با انواع دکوراسیون کافیشاپ و لزوم طراحی داخلی مشتریپسند با ما در این مقاله همراه شوید.

فضای داخلی باغ آنقدر زیبا و دوستداشتنی است که بسیاری از مشتریان، این باغ را برای برگزاری انواع مراسم، دورهمی و مهمانیهای خود انتخاب میکنند. همین حس زیبا باعث شده تا ما کافه رستوران تهرون را نیز جزء بهترین رستوران های تهران با فضای باز قرار دهیم. شما می توانید به کمک طرح ها و خطوط زیبا یک کانون توجه در رستوران ایجاد کنید. دریچهها در بازیهای دوم، سوم، ششم، هفتم و هشتم استفاده میشوند که از طریق آن انیماترونیک میتواند به بازیکن برسد. در بازیهای دوم، سوم، چهارم، پنجم، ششم و هشتم، بازیکن پس از مرگ، یا پس از انجام یک کار خاص، به یک سری از مینیگیمها (عمدتاً ۸ بیتی) دسترسی پیدا میکند. قابلیت آببندی دریچهها نیز اضافه شدهاست و باید برای جلوگیری از ورود تنها انیماترونیک ملموس به دفتر استفاده شود. برای پیشرفت در بازی، بازیکن باید با ابزارهای مختلف از خود در برابر انیماترونیک محافظت کند. همچنین در بازی، مینیگیمهای ۸ بیتی هست که پس از مرگ به صورت تصادفی اجرا میشوند. یک نکته جالب هم دیدن صاحب وب سایت Gumbo guide بود که کار تیست رو به زبون انگلیسی انجام میده. جالب است بدانید که فضای داخلی این رستوران آنقدر وسیع است که در آن غرفههای مختلف تعبیه کردهاند.

سبک معماری سنتی یک راه قدیمی برای ساخت ساختمان ها و خانه هایی است که با حفظ ارتباطشان با گذشته، رو به جلو در حرکت هستند. ساخت یک فضا که بتواند پاتوق گروههای زیادی باشد و یا آدمها تنهایی خود را در آن بگذرانند، به معنای موفقیت شما در طراحی آنجاست. یکی از عوامل زیبایی در طراحی دکوراسیون، دیزاین نمای سبز در محیط داخلی یا فضای خارجی است. همچنین بازیکن باید از جمع شدن انیماترونیکهای کوچک روی تخت و کمد خود جلوگیری کند. در اردیبهشت ۱۳۹۵ خورشیدی، او اعلام کرد که تمامی عناوین توسط شرکتهای شخص ثالث برای انتشار روی کنسولها بازسازی میشوند. دوربینها در بازی پنجم به عنوان مکانیک در پایان جعلی و آپدیت کاستوم نایت استفاده میشوند اما در بازی اصلی نه.

تحریریه کتب معماران