بتونه درزگیر بتونه درزگیری کناف شرکت آدلی آرا بنا محصولات پودری کناف بتونه درزگیری | alborzpainting

بتونه خمیری نسبتاً سفت است که پس از قرار دادن آن روی محل مناسب به وسیله کاردک سطح کار را صاف و یکدست می کنند که نیازمند دقت بالایی می باشد. ماده اصلی تشکیل دهنده بتونه مل است که به آن گل بتونه هم گفته می شود، من همان کربنات کلسیم است که رنگ سفید مایل به کرمی دارد. استفاده از ماستیک به این دلیل است که به دلیل کیفیت و کارایی که این ترکیب دارد می تواند سطح مورد نظر را پیش از رنگ آمیزی یک دست کند.

استفاده از ماستیک کناف

شما می توانید نوار کناف را از بازار خریداری کنید و روی درزهای کناف بچسبانید. از آنجا که ممکن است سطوح بتونه کاری یکدست نباشد در پایان کار لازم است سمباده را به وسیله سمباده زنی نصب کرده و سطح مورد نظر را که بتونه کاری آن انجام شده بکشید. ماستیک در واقع متریالی است که از آن برای آب بندی، درزگیری و لکه گیری استفاده می شود.

به خاطر اینکه نرم‌تر هستش و قالب پذیر تر و سنباده راحت‌تر می‌خورد به عنوان لایه دوم بتونه  استفاده می‌شود.

بتونه‌ درزگیر‌ کناف و ماستیک :

بتونه درزگیر بتونه درزگیری کناف شرکت آدلی آرا بنا محصولات پودری کناف بتونه درزگیری | alborzpainting

از خصوصیات ویژه این محصول میتوان به چسبندگی بسیار قوی آن به انواع سطوح و مصالح نقاشی ساختمان در کرج ساختمانی اشاره کرد. زیرا کیفیت تولید بتونه تأثیر مستقیم بر زیبایی نمای نهایی، رنگ حاصل در انتهای کار و همچنین طول عمر کار خواهد داشت. اجازه بدهید که بتونه کناف به خوبی خشک شود و سپس دیوار مورد نظر خود را رنگ آمیزی نمایید. بتونه درزگیر ترکیبی است از گچ مخصوص و مواد افزودنی که به صورت پودر آماده ترکیب با آب عرضه می‌شود و برای درزگیری درز بین صفحات روکش‌دار گچی و محل پیچ‌ها استفاده می‌شود. یادتان باشد که درزگیری کناف و بتونه کاری، کار افراد حرفه ای و باتجربه است.

  • ماستیک نرم تر، روغنی تر، شل تر از بتونه، زمان گیرایی بیشتر، چسبندگی بیشتر و مورد استفاده در موج گیری  است.
  • این محصول برای ایجاد سطح صاف و جلوگیری از ایجاد حالت سایه روشن و نمایان شدن محل درزها (که حاصل اختلاف نوع مصالح زیر رنگ می باشد) پس از عملیات درزگیری و قبل از رنگ آمیزی به کار می‌رود.
  • درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.
  • از محصولات دیگر شرکت k+ میتوان به محصولات پودر بتونه ماستیک و پودر کاسماتیک این شرکت اشاره نمود.
اما بتونه ماستیک بافتی به مراتب نرم‌تر و در نهایت انعطاف پذیری بیشتر و سمباده زنی راحت‌تری دارد. بهترین سمباده برای مسطح کردن کار، سمباده نازک 180 است و می تواند سطح کار را به خوبی صاف کند. بتونه کاری به اندازه نصب ساختار کناف اهمیت دارد و در کیفیت نهایی کار، نقش موثری خواهد داشت. وب سایت دیجی رنگ تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست، کاملترین اطلاعات رنگ و رزین و ابزار را در توضیحات محصولات دیجی رنگ خواهید یافت. استفاده از ماستیک تعداد دست رنگ هایی را که قرار است روی سطح کشیده شود را کاهش می دهد علاوه بر اینکه سایه بتونه پس از رنگ آمیزی ایجاد نمی شود.

تحریریه کتب معماران