بهترین لپ تاپ برای بازی ماینکرافت Minecraft اول نیوز

خنک کننده لپ تاپ ROG Strix SCAR 17 G733ZW-AA نیز دارای سیستم خنک کننده ارتقا یافته است. نمایشگر WQHD IPS این دستگاه با DCI-P3 صد در صد جز با کیفیت‌ترین نمایشگرهای بازار است. خنک‌کننده لپ‌تاپ ROG Zephyrus G15 GA503QE-A از دو فن مجزا تشکیل شده که همراه با لوله‌های مسی وظیفه خنک‌کنندگی را بر عهده دارند. باتری 90 وات‌ساعتی این لپ‌تاپ نیز تا 4 ساعت شارژدهی برای شما خواهد داشت.

بخش بعدی در تنظیمات نمایشگر Font size and style نام دارد که در آن می‌توانید اندازه‌ی نوشته‌ها را متناسب با سلیقه‌ی خود تنظیم کنید و یا حتی نوشته‌ها را به حالت ضخیم شده درآورید. در این بخش همچنین می‌توانید استایل فونت را تغییر دهید و حتی فونت‌های جدید به سلیقه‌ی خود دانلود کنید. برای دانلود فونت‌های جدید کافیست به بخش Font Style بروید و به روی گزینه‌ی Download fonts کلیک کنید. در این بخش می‌توانید بین دو گزینه Vivid (رنگ‌های اغراق شده) و Natural(رنگ‌های طبیعی) یکی را انتخاب کنید و یا گزینه‌ی سوم را برگزینید و به صورت دستی به تنظیم نمایشگر بپردازید.

بهترین لپ‌تاپ گیمینگ ۲۰۲۲

پردازنده اینتل 7 هسته‌ای آن 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آن Nvidia GeForce GTX 1050 با 4 گیگابایت VRAM است. وقتی کدهای لازم در طی فرایند برنامه نویسی در نرم افزار ویژوال استودیو دیباک ارسال می‌شود اگر پردازنده سیستم از قدرت مناسبی برخوردار نباشد سیستم قطعا با کندی وب سایت پیشنهاد شده مواجه خواهد شد. در بازار بورس به دلیل شرایط خاصی که بر این نوع بازار حاکم است داشتن سرعت عمل بالا می‌تواند برای کاربر سرنوشت ساز بوده و هر لحظه تعلل ممکن است باعث ضرر و زیان گردد. شاغلین در فضای اقتصادی برای بالا بردن سرعت کار باید مجهز به سیستم‌هایی با قدرت پردازش بالا باشند و کارت گرافیکی و فن قوی داشته باشند تا بتوانند سرعت عمل کاربر را افزایش دهند. به دلیل قیمت بالای لپ ‌تاپ نو با شرایط ترید، تهیه و خرید لپ تاپ استوک می‌تواند برای کاربران فضای اقتصادی و تجارت مناسب و مقرون به صرفه باشد. نوت بوک جدید اچ پی را می‌توانید با وزن پایین‌تر ۱.۷۵ کیلوگرم در اختیار داشته باشید.

آیا به یک لپ تاپ خوب برای Minecraft نیاز دارید؟

درست است که کیفیت تصویری 4K واقعاً شفاف، قابل باور و نزدیک به طبیعی است، اما معمولاً در بسیاری از لپ‌تاپ‌ها پخش تصویر بازی با کُندی و اختلال همراه می‌شود، ضمن این‌که Full HD هم به اندازه کافی رضایت‌بخش و کاربردی است. از مزایای این محصول می‌توان به وزن سبک، عملکرد بسیار عالی، عمر خوب باتری و کی‌بورد راحت اشاره کرد. سیستم خنک‌کننده آن از فن‌هایی کم‌صداتر از لپ‌تاپ‌های رقیب بهره می‌برد که باعث می‌شود سروصدای آن کاربر را اذیت نکند. به‌نظر می‌رسد از خود لپ‌تاپ هیچ ایرادی نمی‌توان گرفت، اما قیمت بالای این محصول باعث می‌شود کسانی که توان مالی بالایی ندارند، نتوانند آن را بخرند. همانطور که می‌دانید در لپ‌تاپ قطعات به صورت فشرده در کنار یکدیگر قرار دارند و همین مسئله باعث ایجاد گرما در حین استفاده از لپ تاپ می‌شود.

بهترین لپ تاپ برای بازی ماینکرافت Minecraft اول نیوز

شما میتوانید قیمتهای مختلفی را که برای محصول مورد نظرتان در سایر فروشگاهها ارائه میشود را مشاهده و بهترین آن را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک لپ تاپ عمری و همه‌فن حریف هستید، در خرید این دستگاه شک نکنید! قیمت لپ تاپ مهندسی لنوو چندان بالا نیست و می‌تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند. لپ‌تاپ‌های G3 و G5 مدل‌های پایین‌تری در این سری هستند و برخی از ویژگی‌های آن‌ها همپوشانی دارند.

قویاً توصیه می‌شود حداقل یک پاور 450 واتی با گواهی 80Plus Bronze خریداری کنید. برای سیستم‌های با مصرف بیش از 500 وات هم پاورهای 80Plus Gold توصیه می‌شود. در صورتی که سیستم شما قطعات رده بالا و گران قیمتی دارد، پاورهای 80Plus Platinum به واسطه طراحی پیشرفته‌تر و قطعات مرغوب می‌توانند ایده خوبی باشند. همچنین اگر پروژه‌های شما حجیم است، حتماً یک درایو اس اس دی با ظرفیت مناسب برای آن در نظر بگیرید تا از روی SSD بارگذاری و ذخیره شود. حتی SSD در کار با ویدئو هم بسیار سودمند است و نباید به سیستم بدون SSD فکر کنید.

در ادامه شش مورد از بهترین لپ تاپ ها برای بازی ماینکرافت را بررسی خواهیم کرد. باتری لپ‌تاپ NUC X15 C71FBG-AC در هنگام انجام امور سبک روزمره تا 4 ساعت شارژردهی دارد. اما باید خاطرنشان کرد زمان انجام امور رندرینگ حتما لپ‌تاپ خود را به شارژ بزنید. این لپ‌تاپ برای رندرینگ در سطح حرفه‌ای و سنگین گزینه بسیار مناسبی‌ست. شرکت لنوو با معرفی لپ تاپ Legion 5 گام بزرگی در عرضه گیمینگ‌های بالارده برداشت. درگاه‌های این لپ تاپ رندرینگ لنوو نیز در زیباتر دیده شدن دستگاه موثرند.

  • Blade 15 از کیفیت ساخت بسیار عالی و همچنین صفحه کلید دستگاه از نوع مکانیکی همراه با نور زیر صفحه کلید هفت رنگ می‌باشد.
  • اگر نگران قابلیت حمل لپ تاپ خود هستید، بهترین کار این است که به سراغ لپ تاپ‌هایی با اندازه صفحه نمایش کوچک‌تر و طراحی نازک و سبک‌تر بروید.
  • در بخش افکت‌ها هم به روی هر گزینه‌ای که کلیک کنید گوشی افکت مورد نظر را به شما نمایش می‌دهد.
  • هر ماه تعداد بیشتری از لپ تاپ‌ها روانه بازار می‌شود و همین سبب شده است که روند انتخاب لپ تاپ چندان کار ساده‌ای نباشد.

رایتاپ با فروش لپ تاپ هایی با انواع و اقسام برندهایی نظیر اچ پی | HP لنوو | Lenovo و دِل | Dell به شما خدمت رسانی می‌کند. البته قطعا مهمترین ویژگی منحصربفرد این لپ تاپ ، تاچ بار است که در بالای کیبورد تعبیه شده تا عکاسان بتوانند کارکردهای مختلفی در زمینه‌ی ویرایش عکس را بوسیله‌ی آن، براحتی انجام دهند. بطور مثال در نرم‌افزار فتوشاپ بوسیله‌ی این تاچ بار می‌توانید به انتخاب رنگ یا تغییر لایه‌ها، تنها با حرکت انگشت‌تان بپردازید. البته این موضوع ساده در کنار میانبرهای فراوان این تاچ بار، تنها ذره‌ی کوچکی از قابلیت‌های آن را معرفی می‌کند. اگر قیمت بالای این دستگاه وجود نداشت، قطعا جایگاه Apple MacBook Pro 15 در صدر لیست 7 لپ تاپ مناسب عکاسی قرار داشت.

توجیه خرید لپ‌تاپ استوک (کارکرده) چیست؟

تحریریه کتب معماران