بهترین لپ تاپ های بازار ایران + بررسی 25 بهترین لپ تاپ دنیا

بهترین لپ تاپ های بازار ایران + بررسی 25 بهترین لپ تاپ دنیا

ویووبوک مدل K513EQ با یک پردازنده i5 اینتل، بدنه ای از جنس فلز و پلاستیک و وزن 1.8Kg بهترین انتخاب برای دانش‌آموزان و دانشجویان بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی است. سلام یه لپتاپ معرفی کنید برای کار های دانشجویی /ورد و پاور و پی دی افو اکسل / و برای بالا آوردن بازی پلی استیشن فوتبال و نگهداری عکس و فیلم و مشاهده آنها تا 20/25 میلیون . در لحظه نگارش این مقاله تقریبا تمام لپ‌تاپ‌های معرفی شده موجود بودند، ولی متاسفانه موجودی لپ تاپ به شدت در حال نوسان است و بعضی مدل‌ها ممکن است به صورت مقطعی ناموجود شوند. به همین دلیل اگر مدلی را انتخاب کردید که موجود نبود، این مقاله را بوکمارک کرده و چند روز بعد به آن سر بزنید (به محض موجود شدن لپ تاپ، به صورت اتوماتیک در مقاله آپدیت شده و دکمه خرید آن فعال خواهد شد). کیبورد از لحاظ ارگونومیکی شرایط خوبی ندارد ولی با یک کیبورد اضافی یا اضافه کردن یک محل برای قرار دادن مچ دستان، این مشکل هم حل می‌شود. مک‌بوک پرو 13 اینچی مدل 2022، اولین لپ‌تاپ اپل با پردازنده M2 بود که روانه بازار شد.

اما به عنوان پیشنهاد دوم لپ تاپ Victus 15-FA0032DX از اچ پی رو داریم که با جدیدترین پردازنده Core i H شرکت اینتل و رم 16GB می‌تواند انتخاب خوبی در این بازه باشد. لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire در سال 2020 به عنوان بهترین لپ تاپ شرکت ایسر شناخته شد و امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. این لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش FULL HD نسبتاً روشن بوده و به همین دلیل برای ویرایش سریع عکلس و فیلم در پلتفرم هایی نظیر Youtube و وبگردی کاملاً مناسب است. باتری لپ تاپ ایسر مدل Aspire دوام قابل قبول و کیفیت خوبی دارد و نیاز شما برای انجام کار های روزانه با وجود یک باتری چهار سلولی با هفت ساعت شارژدهی تأمین می شود. اگر کار های حرفه ای انجام می دهید و به دنبال خرید لپ تاپی مناسب هستید، ما به شما لپ تاپ ایسر 15 اینچی مدل Aspire را پیشنهاد می کنیم. مهم‌ترین ویژگی بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس که حدودا 95 میلیون تومان قیمت دارد، پردازنده 14 هسته‌ای Core کارت گرافیک هشت گیگابایتی RTX 3070 به عنوان قوی‌ترین محصول انویدیاست.

هرچه پردازنده قدرتمندتر باشد، لپ تاپ شما سریعتر تمام عملیات را انجام می دهد. بدیهی ترین انتخاب و استفاده از آخرین پردازنده برای عملکرد پردازشی قدرتمند است. این دستگاه با حافظه رم 8 گیگابایتی وحافظه داخلی یک ترابایتی فضای لازم برای ذخیره اطلاعات شما را خواهد داشت. پورت های متنوع HDMI، دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0 و پورت شبکه در اطراف آن دیده می شود که نیازهای شما را در حین کلاس های آنلاین برطرف می کند. 4- کسانی که از لپ تاپ برای دیدن آموزش و شرکت در کلاس آنلاین استفاده می کنند، معمولا فضای زیادی برای ذخیره ردن فایل و عکس نیاز دارند.

  • پردازنده Core i5 1135G7، رم 8GB، حافظه 512 گیگ از نوع SSD و کارت گرافیک MX350 در کنار صفحه نمایش 1920×1080 آن برای هر محصل و دانشجویی مناسب است.
  • پایین بودن نور صفحه نمایش در حالتی که بیشتر کارکرد شما با لپ تاپ در بیرون از منزل باشد، کاملا اذیت کننده است.
  • یکی از مدل‌های جدید، خوش‌ساخت و زیبای این شرکت، «Aspire A715-75G-766D» بوده که با رنگ مشکی به بازار عرضه شده است.

لپ تاپ Raider GE76 12UGS شرکت ام اس آی یکی از جدیدترین و قدرتمندترین محصولاتی است که به تازگی وارد بازارهای ایران شده و در نتیجه به بهترین سخت افزارها مجهز است. به جرأت می‌توان گفت که سری رایدر شرکت MSI یکی از سری لپ تاپ های برتر دنیا هستند که در کشور ما نیز عرضه می‌شوند. ایسر یکی از قدرتمندترین محصولات و حتی شاید بهترین لپ تاپ حاضر در بازار کشورمان ایران است.

لپ تاپ ایسوس ویووبوک R565E-G

پنل کاملا براق طراحی شده است و اشیا را در محیط‌های روشن منعکس می‌کند. صدای اسپیکر عمق کمی هم خواهند داشت و باید آن را در نظر داشته باشید. فناوری دالبی اتمز در این لپ تاپ ارائه می‌شود، اما اهمیتی ندارد که چقدر در تنظیمات موسیقی به آن‌ و جزئیاتش توجه کنید. تنظیمات فیلم، بازی و صدا نیز همچنان توسط لنوو ارائه می‌شود و کمی می‌توانید کیفیت را با آن بهبود بخشید. این لپ تاپ از گرافیک یکپارچه Iris Xe استفاده می‌کند که برای مدل سازی سه‌بعدی یا اجرای بازی‌های قدیمی‌تر مناسب است. همان‌طور که در تست‌ها متوجه شدیم، این تبلت برای اجرای برنامه‌های گرافیکی مناسب نیست.

بهترین لپ تاپ تا 24 میلیون : گیمینگ، گرافیکی و صنعتی!

اگر با این موضوع آشنا نیستید، CPU را به‌عنوان مغز لپ‌تاپ خود در نظر بگیرید. فرقی ندارد که شما در حال بازی کردن باشید یا لپ‌تاپ را برای نرم‌افزارهای پرسرعت می‌خواهید. درهرصورت، شما به پردازنده‌ای نیاز خواهید داشت که قدرتمند، سریع و کارآمد باشد. یکی از مهم‌ترین عواملی که در حین خرید لپ‌تاپ باید به آن توجه کنید، سیستم‌عامل آن است. لازم به ذکر است که تمام لپ‌تاپ‌های ایسوس دارای ویندوز ۱۰ یا سیستم‌عامل کروم هستند.

البته قیمت این مدل کمی بالا است ولی با توجه به مشخصات و طراحی رده‌بالا و زیبایی که این محصول دارد، می‌توان گفت ارزش این هزینه را دارد. اچ‌پی حتی درون جعبه یک قلم شارژری نیز به‌شما می‌دهد که با آن می‌توانید روی نمایشگر طراحی کنید یا یادداشت بنویسید. دستگاه دیگه‌ای که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ بهتون معرفی کنم، مدل نیترو 5 ایسره. لپ‌تاپ بعدی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ مایکروسافت بهتون معرفی کنم، مدل سرفیس لپ تاپ 3 هست. من توی مقاله بهترین لپ تاپ مایکروسافت، بهتون بهترین‌های این برند رو معرفی کردم.

تحریریه کتب معماران