بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا

بهترین وکیل خانواده کسی است که بتواند شرایط پیچیده پرونده های خانواده را درک کند و علاوه بر آن یک روانشناس خوب باشد، بر احساسات خود غلبه کند و بتواند فرآیند حقوقی را در کمترین زمان چه از طریق روند دادرسی و چه مصالحه به پایان برساند. بهترین نماینده حقوقی کیفری کسی است که علاوه بر تخصص به این حوزه صبر و تحمل و پشتکار لازم برای پیگیری پرونده های کیفری را داشته باشد. زیرا پرونده های کیفری با توجه به روند خود و مراجعه مکرر به دادرسرا، کلانتری، دادگاه و صدور انواع قرارها چندین برابر پرونده های حقوقی نیازمند پیگیری هستند. برای انتخاب بهترین وکیل باید توجه داشت که هر وکیل پایه یک دادگستری گرچه صلاحیت طرح همه نوع دعاوی را دارد، اما وکیل خوب معمولا در یک زمینه تخصصی کار می‌کند و با آن تخصص شناخته می‌شود. وسعت دعاوی مختلف حقوقی و کیفری و نیز روندهای مختلف طرح دعوی و اجرا به‌گونه‌ای است که یک نماینده حقوقی نمی‌تواند بازده کامل در همه پرونده ها از خود نشان دهد. وکیل حرفه ای علاوه بر داشتن نزاکت باید در گفتار و عمل جسارت داشته باشد و دارای مهارت عالی سخنوری باشد.

وکیل امور مالی

وکیل پایه یک در قبول پرونده های محاکم قضایی محدودیتی نداشته و می تواند هر قسم پرونده را با توجه به علاقه و تخصص خویش قبول نماید، در حالی که کارآموز وکالت در اخذ پرونده با محدودیت هایی رو به رو است. شاید وکیل شما وکیل قوه قضاییه باشد بنابراین اسم ایشون در سایت کانون وکلا یافت نمیشود. با این وصف می توان وکالت دادگستری را چنین تعریف کرد که عبارت است از نیابت و نمایندگی امور حقوقی از سوی اشخاص حقیقی یا حقوقی در مراجع قضایی در محدوده امور محوله برای مطالبه و دفاع از حقوق موکل توسط کسانی که پروانه وکالت از مراجع ذی صلاح دارند.

وکیل در یاسوج

وکیل پایه یک دادگستری در تمامی محاکم و پرونده ها می تواند دخالت داشته و از حقوق موکل خود دفاع کند درحالیکه وکیل پایه دو تنها در حالتی می تواند در مراجع کیفری حاضر شود که جرم تعزیری دارای حبس کمتر از 10 سال باشد و در مراجع حقوقی نیز تنها در پرونده هایی که خواسته آنها کمتر از 50 میلیون تومان باشد. در دعاوی غیرمالی نیز وکیل پایه دو محدودیت دارد و در خصوص اختلاف در اصل نکاح، اصل طلاق، اثبات و نفی نسب نمی تواند دخالت کند. مجموعه حقوقی وکیل نادری ، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری و دکترین حقوقی ، با مدیریت پوریا نادری ، آماده ارائه مشاوره حقوقی ، قبول و پیگیری پرونده در زمینه های مختلف می باشد. دفتر وکالت ما واقع در ، آریاشهر – بین فلکه اول و دوم صادقیه – ابتدای شهدای صادقیه جنوبی – پلاک 41 واحد 4 پذیرای موکلین عزیز می باشد.

اما یکی از مفاهیمی که هر یک از افراد متقاضی وکالت لازم است به آن توجه نمایند دانستن تفاوت های وکیل پایه یک دادگستری و وکیل پایه دو دادگستری است و همچنین تفاوت های آن با مشاوره های حقوقی است که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت. وکیل اتفاقی وکیلی است که دانش آموخته حقوق رشته حقوق است ولی هنوز اجازه وکالت ندارد و نتوانسته پروانه وکالت را از کانون وکلا اخذ نماید. اما به طور اتفاقی در جریان دعاوی اشخاص و بستگان و خویشاوندان خود قرار گرفته است.

  • ارائه یک نسخه از وکالت نامه به موکل، فراهم کردن امکان مشاوره با وکیل، حضور در جلسات دادگاه ، دفاع از حقوق موکل در حدود متعارف و اطلاع دادن وصول ابلاغیه ها به موکل به ویژه در ارتباط با آرای صادر شده از مهم ترین وظایف وکیل پایه یک دادگستری می باشد.
  • فارغ‌التحصیلان رشته حقوق پس از پایان دوره تحصیلی و اخذ مدرک به دو روش می‌توانند پروانه وکالت دریافت کنند که در هر دو روش لازم است صلاحیت آن‌ها در آزمونی تائید شود و دوره کارآموزی را نیز بگذرانند.
  • در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حق انتخاب وکیل به همه افراد در همه دادگاهها داده شده است که برای خود می توانند وکیل انتخاب نمایند و چنانچه به هردلیلی امکان انتخاب وکیل برای آنها فراهم نباشد می بایست از خدمات امکان فراهم نمودن وکیل استفاده کنند.
  • این فرد، اگرچه حق وکالت در برخی از پرونده های حقوقی را داشته و عرفا وکیل محسوب می شود، اما در واقع کارآموز وکالت بوده و تا قبل از پذیرش در آزمون نهایی وکالت کانون وکلا یعنی آزمون اختبار، وکیل پایه یک دادگستری محسوب نشده و حدود اختیارات وی از حدود اختیارات وکیل دادگستری محدودتر می باشد.
  • افرادی که قصد انتخاب وکیل پایه یک دادگستری برای سپردن امور حقوقی خود به او را دارند، با استفاده از شاخصه‌هایی که در متن این مقاله ذکر شد می‌توانند اقدام به انتخاب وکیل وکیل پایه یک دادگستری نمایند.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا

همانطور که در ضمن مقاله پیشین اشاره شد قرارداد وکالت عقدی است که به موجب آن شخصی به دیگری در انجام بعضی امور نیابت می دهد و او را در انجام کاری برای مثال طرح دعوا در دادگستری نایب و نماینده ی خود می کند. سلام خواندن حقوق و دروس دانشگاهی یه بحثی داره خواندن جهت آزمون وکالت یه بحث دیگه. اگر از همون اول هدفمند و با توجه به منابع آزمون وکالت دروس دانشگاه رو بخونید موفق خواهید بود. بهترین وکیل شخصی است که توانایی بالا و اعتماد به نفس داشته باشد تا بتواند از موکل خود دفاع کند و مهارت کافی در دادخواست نویسی و حضور در جلسات دادگاه را داشته باشد. سایت های اینترنتی نیز یکی از راه های انتخاب وکیل است معمولا وکلای برجسته در سایت های اینترنتی از آنها نام برده شده است و حوزه فعالیتی آنان مشخص شده است.

تحریریه کتب معماران