بچه های ساختمان بیست کتاب جمکران | architectbook

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم ایا کتابهاتون رو میتونیم از کتابفروشی ها هم خریداری کنیم یا فقط خرید اینترنتیه ؟بعد درصورت خرید اینترنتی چن روزه به دستمون میرسه و اینکه درصورت خرید دو یا سه محصول تخفیف چن درصدی شامل میشه ؟ممنونم. سلام وقت بخیر، کاغذ این کتاب خارجی است کاغذ بالک می باشد که با وجود حجم بالای کتاب، بسیار سبک می باشد. عدم رعایت اصول فنی نه تنها در روستاها و شهرهای کوچک، بلکه در بزرگترین پروژه‌های بلند‌مرتبه‌سازی در پایتخت نیز به عینه قابل مشاهده می‌باشد.

  • همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است.
  • برای دانلود قانونی کتاب آشنایی با مصالح ساختمانی در معماری داخلیو دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.
  • نسخه الکترونیک کتاب محاسبات پروژه‌های ساختمانی با استفاده از SAFE، ETABS به همراه هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است.
  • برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌یانصراف کلیک کنید.

۷٫ پس از آن شما پیش­نویس مجله خبری کتب معماران ساختمانی را دریافت خواهید کرد. در صورت لزوم (ساختمان­های بیش از ۵ طبقه) گزارش آزمایش مکانیک خاک در این مرحله و هم‌ زمان با تهیه نقشه‌های سازه، برق و مکانیک تهیه و تأییدیه از سازمان نظام‌ مهندسی گرفته می­شود. کتابِ عالی ای هست و تمامی روش های مختلف ساخت و نکات اجرایی رو بصورت کاملا فنی و مهندسی، تا حد ممتازی توضیح داده. ۱۰٫ پس از تائید نقشه­‌های چهار رشته پروسه اخذ تأییدیه‌های دفتر خدمات الکترونیک، طرح تفصیلی و بر و کف، رئیس صدور پروانه، معاون شهرسازی و معماری و نهایتاً تأییدیه شهردار به‌صورت سیستمی انجام و پروانه ساختمان چاپ می‌شود.

دانلود کتاب الکترونیک برای همه – جلد یک

آنقدر دستپاچه شده بودم که متر لیزری شرکت را هم در آن ساختمان گم کردم.قیمت آن متر معادل حقوق یک ماه من بود. یکی دو ماهی کار به همین ترتیب ادامه داشت.یکی از روزهایی که باید به نظارت یکی ازساختمان ها می رفتیم، خبر دادند که مهندس ناظر نمی آید ومی بایست تنها سر ساختمان می رفتم. چندین سال پیش در یک شرکت مشاور ساختمانی مشغول به کار شدم. ناظر شرکت یک مهندس بسیار باتجربه بود ولی وضعیت جسمانی مناسبی نداشت. باتوجه به محبوبیت زیاد این نسخه بین مهندسین استفاده از نکات مهم در این کتاب میتونه کمک زیادی به طراحی داشته باشه.

دانلود کتاب اطلاعات روز بدنسازی

متاسفانه با این مبلغ و هزینه برای خریدن این کتاب انتظار می رفت که حداقل از تصاویر رنگی و با کیفیت استفاده بشود که این طور نیست. و متاسفانه تصاویر سیاه و سفید وضوح لازم را ندارند. سلام، خیر در کتاب چاپ شده ، پس زمینه سفید است و آرم و نام انتشارات چاپ نشده است.

برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. برای دسترسی به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی زیر مراجعه نمایید. فهرست کتاب در داخل سایت قرار داده شده میتونید اونجا بررسی کنید.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران