بچه های ساختمان بیست کتاب جمکران | architectbook

با سلام من این کتاب رو خواندم با اینکه الان هفت ساله که در یک شرکت مهندسی مشاور به صورت طراح و نظارت کار می کنم نکات جالبی از این کتاب یاد گرفتم. بسیاری از این مطالب کتاب رو من طی این مدت به صورت تجربی و مطالعه منابع مختلف آموختم اینجا به صورت یکجا و روان گفته شده و این کتاب رو توصیه به همه عزیزانی که تازه فارغ التحصیل شدند می کنم. کتاب خوبیه اما بنظرم کامل نیست،بخش تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی جا داره که بهش اضافه بشه. این کتاب به مصالح مورد مصرف در ساختمان و کاربرد آنها پرداخته است.

  • کتاب هندبوک نظارت در حال حاضر در کتاب فروشی ها عرضه نمی شود.
  • من همواره در کنار ایشان، از ساختمان ها نظارت می کردم.
  • در حین اجرا ممکن است مازاد بر متراژ پروانه، اضافه بنا داشته باشیم.
  • من بعنوان یک طراح داخلی با تجربه کاری سالها در اروپا و در ژاپن و استفاده از مواد گوناگون در نمای داخلی و خارجی جسارتا بنظرم میرسد که کمی در متون اگر از لفظ ساده تری برای ترجمه به فارسی ادامه…

آنچه بیش از همه موارد در زمینه مجله خبری کتب معماران با نرم‌افزارها مهم می‌نماید، کاربرد عملی آن‌ها در تحلیل و طراحی سازه‌های فولادی و بتنی است. کتاب حاضر ابزار مناسبی برای آن گروه از مهندسینی است که قصد دارند به صورت حرفه‌ای رابطه بین مسائل عملی، نرم افزار و آیین‌نامه‌های طراحی را درک کنند. با پیشرفت تکنولوژی، هر روز شاهد عرضه مصالح جدید در بازار برای معماری داخلی ساختمان ها هستید. شناخت این مصالح، ویژگی های منحصربه فرد آن ها و یا ترکیب این مصالح جدید با مصالح سنتی برای طراحی نمای داخلی ساختمان ها، درای اهمیت بسیار می باشد.

کتاب کلیدواژه طلایی نوآور عمران اجرا (نسل جدید کلیدواژه‌ها)

من وهاب پاک، ناظر و مجری پایه 3 نظام مهندسی استان البرز، تمام هدفم گستردش ابعاد جامعه مهندسی و ایجاد فرهنگ مهندسی سازی ساختمان هاست. این هدف رو از طریق آموزش تازه مهندسین و کمک به آنها جهت ورود به حرفه مهندسی با قبولی در آزمون های نظام مهندسی پیش گرفتم. این سایت نیز در راستای معرفی و ارائه کتاب های کاربردی حرفه مهندسی ایجاد شده که امیدوارم انشاالله مفید واقع شود.

نقد، بررسی و نظرات کتاب آشنایی با مصالح ساختمانی در معماری داخلی

در این مجموعه بر آن شدیم که مصالح جدید و سنتی مورد کاربرد در طراحی نمای داخلی ساختمان های ایرانی را در کنار هم بیان کنیم تا خواننده بتوانند با قیاس و یا ترکیب آن ها، بهترین خلاقیت ذهنی را برای نمای داخلی ساختمان ها ایجاد نماید. زمانی که ذهن مشغول طراحی می باشد شاید وجود بانک اطلاعاتی انواع مصالح، بتواند گامی مفید برای طراح بردارد. در این مجموعه سعی شده است هشتاد مصالح بنایی، تزیئنی و …. و پرکاربرد با ساده ترین زبان، مختصر و مفید بیان گردد و مشخصات فیزیکی و نمایی از کاربرد آن در سایر پروژه هاو….

کتاب شناخت مواد و مصالح ساختمانی با تاکید بر مصالح جدید

مهم‌­ترین مرحله در مراحل صدور پروانه، طراحی نقشه معماری است تا حداکثر توانایی طرح به لحاظ متراژ، تعداد پارکینگ و کیفیت فضاها ارائه شود. تمام مالکینی که ملک آن‌ها در محدوده شهر یا حریم آن است برای احداث ساختمان یا هرگونه عملیات ساختمانی باید مجوز لازم از مرجع ذی‌صلاح دریافت کنند، مجوز در قالب پروانه ساختمانی (شناسنامه ساختمان) می­باشد. درگذشته ارزش فضای مسکونی اینقدر زیاد نبوده و سازندگان خیلی به فضاهای پرتی حساس نبودند و برای مشاعاتی مثل راه پله هم فضای بیشتری اختصاص می یافت. باز بودن چشم پله، هنگام اثاث کشی، باعث تسهیل حمل اثاثیه می شود.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران