خدمات نرم افزاری شرکت پاراگ

خدمات نرم افزاری شرکت پاراگ

چون سالهاست در اون فعال هستیم بنابراین به شما اطمینان خاطر میدیم که جای درستی اومدید. داشتن نرم افزار های بروز و مناسب همیشه برای استفاده کردن از لپ تاپ و کامپیوتر مهم و تعیین کننده است . پیشرفته ترین سخت افزار ها اگر نرم افزار های مناسب و بروزی نداشته باشن کارایی لارم رو ندارن پس بهتره همیشه رسیدگی به نرم افزار ها و بروزرسانی اونها رو مد نظر داشته باشیم . نصب ویندوز و نرم افزار شاید کار ساده ای به نظر برسد و افراد زیادی بدون کمک گرفتن از دیگران آن را انجام دهند. اما با این وجود باید بدانید که استفاده از نرم افزارهایی که از سایت های نامعتبر دانلود شده اند و همچنین نصب ویندوز غیر اصولی می تواند مشکلات عدیده ای را برای شما به وجود بیاورد. اگر قصد دارید ویژگی های خاصی را در نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش خود بگنجانید، می توانید نیازهای خود را با تیم ما در میان بگذارید.

  • در بیشتر مواقع برای رفع مشکلات پدید آمده در ویندوز نیاز به تعویض ویندوز است که انجام این کار باید با تخصص کافی و مهارت انجام شود.
  • برخی از انواع متداول خدمات پس از فروش شامل تعمیر، راهنمایی، نگهداری و غیره است.
  • امکان ثبت پذیرش سریع و نیز امکان ارسال پیامک به مشتری به محض ثبت پذیرش و یا ارسال جداگانه آن پیش بینی سریع گردیده است.
  • معمولا رایانه پس از مدتی به دلایل خاصی دچار کندی شده و این مشکل بسیار آزار دهنده است.

با گذر زمان شرکت ها و کارمندان آن با حجم بالای اطلاعات روبرو خواهند شد.این اطلاعات پیشینه ی شما پس حفظ و نگهداری از آنها بسیار حائز اهمیت خواهد بود. مدیریت منابع انسانی ، احکام استخدامی ، احکام حقوقی ، آموزش ، پزشکی و حقوق و دستمزد ، ارتباط با ساعت های کارت زنی ، مدیریت ورود و خروج و.. حتما مواردی مثل مخاطبین و پیامهای دستگاه را با یک برنامه دیگر هم بکاپ بگیرید چرا که امکان دارد گاهی اوقات موقع ریستور اطلاعات یک برنامه نتواند کامل اطلاعاتی که بکاپ گرفته را برگرداند. به مشتری هایتان قبض ارائه بدهید و مواردی که مشمول ریسک می شود را در قبض ذکر نمایید. (مخصوصا برای کارهایی که ریسک تعمیراتی بالایی دارند حتما این مورد را رعایت نمایید).

خدمات کامپیوتری پرشین

امکان ثبت پذیرش سریع و نیز امکان ارسال پیامک به مشتری به محض ثبت پذیرش و یا ارسال جداگانه آن پیش بینی سریع گردیده است. تولید کد رهگیری مشتریان متناسب با تنظیمات قابل انتخاب بر اساس سال – ماه – روز و …. پس از تحویل دستگاه، تماس با مشتری و اخذ نظر سنجی بابت رضایت از خدمات ارائه شده و ثبت آن از طریق فرآیند تماس پس از تحویل یا Happy Call طراحی گردیده لیست کارهای خدمات کامپیوتری است. به دلیل یکپارچگی ایجاد شده بین کانال‌های ارتباطی سامانه های مدیریت، این امکان وجود خواهد داشت تا با بهره‌گیری از اپلیکیشن موبایل، بتوان درگاه ارتباط جدید دیگری داشت.

درباره نرم افزار خدمات پس از فروش تحت وب -مدیریت مشتری CRM

در برخی از موارد نادر بعضی از موسسات و شرکت ها درخواستی مبنی بر بروز رسانی نرم افزارهای فعلی خود را خواستار هستند و بعضی از شرکت ها نیز با رشد شرکت نیازمند نرم افزارهایی کارآمد و بروز هستند. تمامی این موارد جزء سفارش طراحی نرم افزار های شرکتی دسته بندی می شوند و معمولا مدیران شرکت های هوشمند درخواست هایی از این قبیل را از همکاران ما سوال می کنند. با توسعه روز افزون سیستم های کامپیوتری هر نرم افزاری نیازمند بروز رسانی و همگام سازی خود با آپدیت های سیستمی است و عدم بروز رسانی می تواند باعث به وجود آمدن مشکلاتی فراوانی برای آن نرم افزار گردد. این بروز رسانی ها می تواند شامل بروز رسانی های امنیتی، ترمیم سیکل های محاسباتی، رفع خطاهای جدید به وجود آمده در سیستم با بروز رسانی کتابخانه های مورد استفاده نرم افزار و یا حتی گسترش نرم افزار با توجه به رشد مشتریان باشد. در تمامی این موارد نیاز به گروه نرم افزاری دور از انتظار نیست و چه بهتر که این گروه همان گروه به وجود آورده آن باشد که این مورد جزو سیاست های اصلی گروه فناوری آسا است که همواره با مشتریان باشد.

در سال های اخیر، تامین کنندگان لوازم و تجهیزات اطمینان حاصل می کنند که خدمات پس از فروش با کیفیت بالا ارائه می دهند. هنگامی که مشتری محصولی را خریداری می کند، ممکن است هزینه خدمات پس از فروش مانند برخی از خدمات خاص یا گارانتی تمدید شده را بپردازد. چنین محصولاتی برای عملیات روزانه مهم و یا در مواردی که امکان سرویس دهی جداگانه وجود نداشته باشد بسیار گران خواهد بود.

تحریریه کتب معماران