خرید بک لینک معتبرترین وبسایتهای فارسی زبان راش وب-خرید بک لینک گلدلینک

خرید بک لینک معتبرترین وبسایتهای فارسی زبان راش وب-خرید بک لینک گلدلینک

قیمت این بک لینک ها از 8 هزار تومان ماهانه تا چند میلیون تومان به طور 12 ماهه تعیین شده. البته باید توجه به این که ادعا به بهبود رتبه داده که خیلی غیرمنطقی نیست و با هزینه های بالای 5 میلیون باید هم سایت رشد کند. اما اگر کسی ادعای رسیدن به رتبه ای خاص فقط با بک لینک را داد ، توصیه میکنم به گفته های آن فرد شک کنید. در صورت تازه کار بودن سایت، خرید خدمات لینک سازی از این سایت توصیه نمیشود. در این مقاله با مفهوم بک لینک و نحوه بررسی ارزش آن توسط گوگل آشنا شدیم در درس بعدی به بررسی روش های مناسب برای کسب بک لینک و معرفی تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه میپردازیم.

هر گوشه از فضای اینترنت، وبلاگ‌ها، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و همه فرآیندهای موجود در این حیطه، دارای یک لینک هستند که بک لینک آن‌ها می‌تواند شما را از یک صفحه به سمت صفحه دیگر سوق دهد. وجود بک لینک‌ها مزایای بسیاری را برای سایت‌ها به ارمغان می‌آورد و سبب شناخته‌تر شدن آن‌ها می‌شود. علاوه بر اینکه این بک لینک ها کمک می کنند در انکور تکست های لینک شده رتبه بگیریم. خوب گوگل متوجه می‌شود که محتوای شما یک محتوای به دردبخور است که یک سایت مرتبط، به آن لینک داده است. دو نکته قابل ذکر در این باره این است که اولا هر چه تعداد سایت‌ها و صفحاتی که به شما بکلینک می‌دهند بیشتر باشد نشان دهنده مفید بودن محتوای شماست. ثانیا اگر سایت یا صفحه‌ای که به شما بک لینک می‌دهد رتبه بالاتری نسبت به سایت و صفحه شما داشته باشد، بهتر است.

البته صبر کردن برای بک‌لینک گرفتن از ویکی‌پدیا کار خرید و فروش بک لینک (https://goldlink.ir/p/buy-backlink/) منطقی نیست. در روش رپرتاژ، مقاله‌ یا خبری را برای یک وبسایت دیگر مثل وبسایت‌های خبری می‌فرستید تا منتشر کند. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین کیفیت بک‌لینک محتوای وبسایت است. گوگل با هوش مصنوعی می‌فهمد موضوع کلی وبسایت‌ها چیست و هر صفحه درباره چه موضوعی محتوا دارد.

باید گفت که هیچ قانون نوشته‌ای برای جریمه خرید بک لینک وجود ندارد، اما شما با خرید آن دارید تقلب میکنید! بله درست خواندید، اما باید گفت که این یکی از روش‌های سئو کلاه خاکستری است. • عبارت کلیدی مناسب انتخاب کنید، برای اینکار میتوانید به ابزارهای Kwfinder یا Moz مراجعه کنید. بهترین ابزار google search console است که میتواند تمامی عبارات سایت را نمایش دهد.

لینک های ایجاد شده باعث افزایش رتبه و افزایش ترافیک سایت شما خواهند شد. بنظرتون تغییر در سایتهای در بکلینک مشکلی نداره؟ مثلا هر 3 یا 6ماه به سایتهای دیگری سفارش بدم. من برای سایتم ( garmasun.com ) از انجام میدم خریداری کردم اما مفید واقع نشد و حتی احساس کردم به سایتم ضربه خورد چون یه مدت روی کلمه کلیدی که بودم افت کردم اما الان بهتر شدم. نظر ما در آکادمی فرین به این است که به هر حال افرادی که بک لینک میخرند حق دارند که گزارش کار تحویل بگیرند هرچند که افرادی از این گزارش ها سو استفاده کنند. نقطه قوت سون بک لینک این است که بک لینک ها از سایت های ایرانی ir فروخته میشود.

به همین دلیل، در این مطلب یاد می‌گیریم که بک لینک سایت چیست و راه‌های دریافت بک‌لینک سایت را بررسی می‌کنیم. اما اگر دید اقتصادی دارید، مطمئن باشید که این قضیه از لحاظ اقتصادی منتفی است. اما اگر مثلا دانشجویی هستید که برا علاقه خود وب سایتی ایجاد کرده اید، می توانید آن را در طول دوران تحصیل خود (مثلا چند سال) به روز نموده و نهایتا آن را به یک سایت باارزش و معتبر تبدیل نمایید. در این موارد است که به آن صورت به خرید بکلینک نیاز نخواهید داشت. که ما به عنوان پلان خریدبک لینک دائمی از آن یاد می کنیم، در حقیقت طبیعی ترین و ایمن ترین نوع بک لینک به حساب می آید.

بهتر هست که اینکار رو نکنید، خودتون رو بگذارید جای گوگل، آیا دلیلی داره وبسایتی با IP کشوری متفاوت به وبسایت دیگری لینک بده و بخواد در موردش صحبت کنه؟ به خصوص که زبان دو کشور هم متفاوته. سپس با کلیک بر روی هریک از وب‌سایت‌ها خواهید دید که کدام صفحه از سایت، به سایت شما لینک داده است. به طور مثال، فرض کنید کار شما فروش اطلاعات در رابطه با نحوه ساخت لوازم آرایشی باشد. کافی‌است «نحوه ساخت صابون» را در گوگل جستجو کنید تا مطالب مرتبط برای شما نمایش داده شوند.

یکی دیگر از روش‌های بسیار مهم و ارزشمند که بسیاری از کارشناسان سئو به آن توجه می‌کنند، انتشار رپورتاژ آگهی است. در این روش می‌توانید محتوایتان را در سایت‌ها و رسانه‌های پرمخاطب منتشر کنید و برای چند انکر تکست مهم آن بک لینک بگیرید. پیش‌تر گفتیم که استفاده از تبلیغات هدفمند می‌تواند راه مناسب برای گرفتن بک‌لینک سایت باشد. حال که می‌دانیم بک لینک سایت چیست و این روش از تبلیغات چه کمکی به ما می‌کنند، باید به پلتفرم‌های ارائه دهنده تبلیغات هدفمند نیز اشاره کنیم. استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است.

مثلا هر 3 یا 6ماه به سایتهای دیگری سفارش بدم.

تحریریه کتب معماران