خرید قسطی طلا خرید اعتباری طلا خرید اقساطی طلا و جواهر گالری طلا کاکامی | hsaatchi

راههای دیگری برای خرید طلا به صورت قسطی و با خرید انلاین جواهر سفته وجود دارد. برخی از طلافروشی ها حاضر به فروش طلای قسطی با دریافت سفته هستند. توجه داشته باشید بیشتر طلافروشان خرید نقدی را ترجیح میدهند. برای این نوع خرید باید از طلافروشی های مختلف سوال کنید.

  • شما میتوانید با مراجعه به محاسبه گر اقساط سود اقساط خود را محاسبه نمایید .
  • طلا و جواهرات سازی دایموند برای اولین بار در ایران اقدام به فروش قسطی طلا بدون کارمزد نموده است.
  • پس از انتخاب و خرید کالا در صورتی که مبلغ کالا بیشتر از مبلغ اعتبار شما باشد مابقی آن باید توسط درگاه پرداخت آنلاین سایت پرداخت شود.پس از خرید و پرداخت شما فاکتور خرید از طرف سایت برای شما صادر خواهد شد و در سایت نیز فایل فاکتور در دسترس خواهد بود.
  • اورو با همکاری (طرح طراوت) بانک آینده اقدام به فروش اقساطی طلا و جواهرات تا سقف ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان با باز پرداخت ۶ ماه تا ۳۶ ماهه کرده است.
  • همین شرایط در خرید اعتباری هم صدق میکند با این تفاوت که در خرید اعتباری شما کل اعتبار دریافت شده را طی یک تا سه ماه بعد از دریافت اعتبار، بصورت یکجا به اعطا کننده اعتبار عودت می دهید.
اما برای خرید النگو باید به چه مواردی توجه کرد؟ مهمترین فاکتور در خرید یک النگوی طلا توجه به اندازه آن است. نکته دیگر در خصوص تناسب طرح النگو با سن شخصی است که قصد استفاده از آن را دارد. این مورد میتواند باعث زیبایی دو چندان النگو در دستان شما شود. اگر هزینه طلای انتخاب شده بیشتر از مبلغ تسهیلات بود، می‌توانید مابقی را نقدا به حساب کاربری خودتان واریز کنید و خرید طلای خود را تکمیل کنید. پس از انتخاب و خرید کالا در صورتی که مبلغ کالا بیشتر از مبلغ اعتبار شما باشد مابقی آن باید توسط درگاه پرداخت آنلاین سایت پرداخت شود.پس از خرید و پرداخت شما فاکتور خرید از طرف سایت برای شما صادر خواهد شد و در سایت نیز فایل فاکتور در دسترس خواهد بود.

در این راستا فروش اقساطی انواع مدل های طلا و جواهر، سرویس طلا، حلقه طلا، گردنبند طلا و دستنبد طلا و سکه طلا از جواهری جلوه بدون چک و سفته بصورت حضوری و آنلاین فراهم شده است. شما در ویترین آنلاین طلا و جواهر کشور، می‌توانید طلای مورد نظرتان را به صورت قسطی خریداری کنید. برای تحقق رویای خرید قسطی طلا، دیجی‌زرگر با شرکت‌های مالی و اعتباری قرارداد بسته است. با ارایه تسهیلات خرید طلا به شما عملا هزینه خرید طلای شما را با دیجی‌زرگر تسویه می‌کند. سپس خریدارِ طلا، بازپرداخت هزینه را به صورت اقساط ماهیانه به شرکت وام دهنده انجام می‌‎دهد.

جواهری جلوه – خرید طلا نقد و اقساط بهترین در خرید طلای دست دوم

بدیهی است “شفافیت” ، “مسئولیت پذیری” ، “پاسخگویی” و “اعتماد سازی” نه شعار بلکه سرمایه اصلی و اصول بنیادین و اساسی مجموعه جلوه است. تمامی آحاد مردم، بازنشستگان و کارمندان دولتی و خصوصی میتوانند از شرایط خرید طلا قسطی جواهری جلوه بهره مند شوند. ضمن اینکه کسبه دارای مجوز کسب وکار هم مشمول این شرایط میشوند. در این راستا ضروری است شرایط خرید قسطی طلا در جواهری جلوه تشریح شود تا همراهان عزیز جلوه متناسب با شرایط خود بتوانند گزینه مناسب خود را انتخاب نمایند. طلا و جواهرات سازی دایموند برای اولین بار در ایران اقدام به فروش قسطی طلا بدون کارمزد نموده است.

پلاک طلا طرح مستطیل با آویز ون یکاد کد P9219

خرید قسطی طلا خرید اعتباری طلا خرید اقساطی طلا و جواهر گالری طلا کاکامی | hsaatchi تحریریه کتب معماران