خرید و قیمت کتاب مصالح ساختمانی ترب | architectbook

من وهاب پاک، ناظر و مجری پایه 3 نظام مهندسی استان البرز، تمام هدفم گستردش ابعاد جامعه مهندسی و ایجاد فرهنگ مهندسی سازی ساختمان هاست. این هدف رو از طریق آموزش تازه مهندسین و کمک به آنها جهت ورود به حرفه مهندسی با قبولی در آزمون های نظام مهندسی پیش گرفتم. این سایت نیز در راستای معرفی و ارائه کتاب های کاربردی حرفه مهندسی ایجاد شده که امیدوارم انشاالله مفید واقع شود.

  • کتاب و کتاب صوتی دیگر اپلیکیشن کتاب سبز را، رایگان دانلود کنید.
  • به‌عنوان یک معیار کلی حدود ۴ سال در نظر گرفته می­شود.
  • به نظر می‌رسد بر خلاف نظر برخی همکاران، اجرا و نظارت بر روند اجرایی یک پروژه تنها منحصر به آموختن چند واحد دانشگاهی و حتی صرفاً کسب تخصص در آنها نبوده و مجموعه‌ای از مهارتها و آموزشهای جامع جهت حصول موفقیت ضروری است.

با سلام من این کتاب رو خواندم با اینکه الان هفت ساله که در یک شرکت مهندسی مشاور به صورت طراح و نظارت کار می کنم نکات جالبی از این کتاب یاد گرفتم. بسیاری از این مطالب کتاب رو من طی این مدت به صورت تجربی و مطالعه منابع مختلف آموختم اینجا به صورت یکجا و روان گفته شده و این کتاب رو توصیه به همه عزیزانی که تازه فارغ التحصیل شدند می کنم. کتاب خوبیه اما بنظرم کامل نیست،بخش تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی جا داره که بهش اضافه بشه. این کتاب به مصالح مورد مصرف در ساختمان و کاربرد آنها پرداخته است.

دانلود کتاب امور عمومى بازرگانى

خلا چنین اثراتی کاملا در جامعه مهندسی محسوس است. در صورت امکان در بحث مصالح شناسی و بسط موضوع بیشتر کار شود و با هدف توانمند سازی طراحان در راستای خلق اثرات بهینه ویرایش‌های آتی نگاشته گردد. با سلام و تشکر ازاطلاعات رایگان منتها درخواستی دارم که متمنی هستم بدون سوء برداشت مطالعه بفرمائید.

دانلود کتاب آموزش سیستم عامل

سلام وقت بخیر، هم کتاب فوت و فن های ساختمان سازی و هم مجموعه ۳ جلدی دستیار مهندسان مجری و ناظر، کتابهای فوق العاده قوی هستند و برای دوستانی که مشغول کارهای اجرایی هستند یا در کارگاه ها هستند بسیار مفید هست. با توجه به اینکه موضوع هر دو کتاب یکسان هست ممکنه مشابهت هایی داشته باشند ولی قطعا تجربیات مولفین در کارهای اجرایی متفاوت هست بنابراین اگر تصمیم دارید بصورت حرفه‌ای وارد این حرفه بشید لازمه کتابهای زیادی رو مطالعه کنید. عمده نکات ارائه شده در کتاب فوت و فن های ساختمان سازی مربوط به موارد اجرایی بوده و به تناسب موضوع، اشاراتی به برخی نکات محاسباتی و مباحث معماری و زیبایی‌شناختی نیز شده است. این نکات کاملاً کاربردی و از اهم مسائل و مشکلات مبتلابه در پروژه‌های ساختمانی انتخاب شده، به نحوی که رعایت آنها موجب بهبود محسوس عملکرد فنی و شرایط ایمنی و بهره‌برداری از سازه‌ها می‌گردد. به نظر می‌رسد بر خلاف نظر برخی همکاران، اجرا و نظارت بر روند اجرایی یک پروژه تنها منحصر به آموختن چند واحد دانشگاهی و حتی صرفاً کسب تخصص در آنها نبوده و مجموعه‌ای از مهارتها و آموزشهای جامع جهت حصول موفقیت ضروری است. لذا در کتاب فوت و فن های ساختمان سازی سعی شده تا عمده مراحل اجرایی یک ساختمان از تخریب تا نازک‌کاری با بیان ساده و استفاده از عکسهای مناسب توضیح داده شود.

در این مجله خبری کتب معماران بر آن شدیم که مصالح جدید و سنتی مورد کاربرد در طراحی نمای داخلی ساختمان های ایرانی را در کنار هم بیان کنیم تا خواننده بتوانند با قیاس و یا ترکیب آن ها، بهترین خلاقیت ذهنی را برای نمای داخلی ساختمان ها ایجاد نماید. زمانی که ذهن مشغول طراحی می باشد شاید وجود بانک اطلاعاتی انواع مصالح، بتواند گامی مفید برای طراح بردارد. در این مجموعه سعی شده است هشتاد مصالح بنایی، تزیئنی و …. و پرکاربرد با ساده ترین زبان، مختصر و مفید بیان گردد و مشخصات فیزیکی و نمایی از کاربرد آن در سایر پروژه هاو….

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران