دانلود و خرید اینترنتی کتاب مصالح ساختمانی جهنم عباسعلی محمودی طاقچه | architectbook

مهم‌­ترین مرحله در مراحل صدور پروانه، طراحی نقشه معماری است تا حداکثر توانایی طرح به لحاظ متراژ، تعداد پارکینگ و کیفیت فضاها ارائه شود. تمام مالکینی که ملک آن‌ها در محدوده شهر یا حریم آن است برای احداث ساختمان یا هرگونه عملیات ساختمانی باید مجوز لازم از مرجع ذی‌صلاح دریافت کنند، مجوز در قالب پروانه ساختمانی (شناسنامه ساختمان) می­باشد. درگذشته ارزش فضای مسکونی اینقدر زیاد نبوده و سازندگان خیلی به فضاهای پرتی حساس نبودند و برای مشاعاتی مثل راه پله هم فضای بیشتری اختصاص می یافت. باز بودن چشم پله، هنگام اثاث کشی، باعث تسهیل حمل اثاثیه می شود.

  • سلام وقت بخیر، هم کتاب فوت و فن های ساختمان سازی و هم مجموعه ۳ جلدی دستیار مهندسان مجری و ناظر، کتابهای فوق العاده قوی هستند و برای دوستانی که مشغول کارهای اجرایی هستند یا در کارگاه ها هستند بسیار مفید هست.
  • فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه (خانه کتاب اسلامشهر) به عنوان توزیع کننده کتاب و محصولات فرهنگی تلاش دارد فاصله میان ناشرین و مصرف کنندگان را کمتر کند و امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از محصولات در هر مکان و زمان بدهد.
  • قسمتی از جلد اول کتاب فوت و فن های ساختمان سازی رو میتونید از قسمت زیر دانلود و مطالعه کنید.
  • بیشتر این کتابها درباره قابلیت‌های نرم‌افزارهای شرکت CSI هستند.
  • دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

البته برای مهندس سازه هم کافی نیست و در کنارش آموزش های نقشه خوانی و گودبرداری که در سایت هست هم لازم هست. روش اصولی، حفر چاهک و اجرای المان عمودی سازه نگهبان قبل از گودبرداری است. در قسمت هایی از گود که فاقد سربار می باشد مثلا سمت گذر می توان از این کار چشم پوشی کرد که البته با توجه به شرایط خاک و عمق گودبرداری ناظر باید تصمیم بگیرد. در هر صورت اگر حادثه ای در زمان گودبرداری اتفاق بیافتد، حتی اگر ناظر مقصر هم نباشد، کلی به دردسر می افتد. شما ابلاغات قانونی لازم را با توجه به روش اصولی به مالک یا مجری انجام دهید. نسخه الکترونیک کتاب محاسبات پروژه‌های ساختمانی با استفاده از SAFE، ETABS به همراه هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است.

ساختمان

به طوری که فقدان نظارت کافی و عدم بکارگیری مجریان ذیصلاح موجب ضرورت مقاوم‌سازی برخی از این سازه‌ها حتی قبل از حصول شرایط بهره‌برداری از آنها گردیده است. تصمیم گرفتم از آن روز به بعد، سر هر ساختمان که می روم هر نکته ای که یاد میگیرم یادداشت کنم. زیرا اکثر اوقات همین نکات ساده هستند که بی توجهی به آنها، مشکل آفرین است. فکر میکردم که با چند بار نظارت همه چیز را یاد گرفته ام. به مواردی برخوردم که هیچ یک را قبلا تجربه نکرده بودم.

کتاب نکات طلایی قراردادهای عمرانی و غیر عمرانی

من وهاب پاک، ناظر و مجری مجله خبری کتب معماران 3 نظام مهندسی استان البرز، تمام هدفم گستردش ابعاد جامعه مهندسی و ایجاد فرهنگ مهندسی سازی ساختمان هاست. این هدف رو از طریق آموزش تازه مهندسین و کمک به آنها جهت ورود به حرفه مهندسی با قبولی در آزمون های نظام مهندسی پیش گرفتم. این سایت نیز در راستای معرفی و ارائه کتاب های کاربردی حرفه مهندسی ایجاد شده که امیدوارم انشاالله مفید واقع شود.

آنچه بیش از همه موارد در زمینه کار با نرم‌افزارها مهم می‌نماید، کاربرد عملی آن‌ها در تحلیل و طراحی سازه‌های فولادی و بتنی است. کتاب حاضر ابزار مناسبی برای آن گروه از مهندسینی است که قصد دارند به صورت حرفه‌ای رابطه بین مسائل عملی، نرم افزار و آیین‌نامه‌های طراحی را درک کنند. با پیشرفت تکنولوژی، هر روز شاهد عرضه مصالح جدید در بازار برای معماری داخلی ساختمان ها هستید. شناخت این مصالح، ویژگی های منحصربه فرد آن ها و یا ترکیب این مصالح جدید با مصالح سنتی برای طراحی نمای داخلی ساختمان ها، درای اهمیت بسیار می باشد.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران