دودکش مهم ترین عامل مرگ خاموش است از کلاهک H استفاده کنید تا ایمن بمانید

کلاه های چهارگوش که سطح مقطعی به شکل مربع دارند معمولا برای موتورخانه ها، شومینه ها یا بخاری های گازی مورد استفاده قرار می گیرند. این دسته از کلاهک ها برای تخلیه دود از دودکش موتورخانه ، شومینه ، هود، بخاری و آبگرمکن ها کاربرد دارد. دو زیردسته کلاهک پره ای چهارگوش و کلاهک پره ای گرد در این گروه قرار می گیرند.

کلاهک دودکش بخاری

عرضه لوله بخاری سیمانی و لوله آزبست در اندازه های مختلف با نازل ترین قیمت لوله بخاری خرید و سفارش با ما تماس بگیرید. کلاهک دودکش پره ای گرد به دو صورت فلنچی و اُورلپ به قطعه ی زیری و پایه ای که قرار است روی آن قرار گیرد متصل می شود. برای استحکام بیشتر این کلاهک حتما باید تمامی نقاط اتصال به هم با جوش یا نقطه جوش متصل شوند تا آب باران و برف یا موارد دیگر از طریق منافذ احتمالی نقاط اتصال به درون لوله ی اصلی دودکش نفوذ پیدا نکند.

لوله سیمانی دودکش با کیفیت عالی و تضمینی

کلاهک‌های H ساخته شده از آهن سیاه، برای پوشاندن رایزرهای تأسیساتی استفاده می‌شوند. مجموعه‌ خدمت نت هموراه تلاش دارد تا حد امکان بستری را فراهم نماید تا کاربران و مشتریان مجموعه بتوانند با کمترین هزینه ممکن، بیشترین خدماتِ با کیفیت را دریافت نمایند. به قطعه ی زیری و پایه ای که قرار است روی آن قرار گیرد متصل می شود.

چون مغازه ابزار فروشی دارم، به تعداد بالا کلاهک اچ می‌خوام، دفتر تو پاکدشت هم دارید یا فقط در عباس آباد هستید. نقاط اتصال قطعات این مدل در ضخامت های ورق پایین بوسیله نقطه جوش و در ضخامتهای بالای ورق بوسیله ی جوش co2 و یا دستگاه جوشکاری بصورت تمام جوش به هم متصل شده و ساخت آن تکمیل می گردد. البته قابل ذکر است که هر یک از این دسته بندی‌های فوق، خود انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در ادامه نیز به بررسی چند نوع از این کلاهک‌های دودکش خواهیم پرداخت. از طریق سوراخ‌های روی کلاهک، سوراخ‌های پایلوت را در تاج ایجاد کنید.

لوله دودکش‌های آکاردئونی به جهت انعطاف پذیری بالا، مورد توجه و تقاضای عموم مردم قرار دارد. جنس این لوله‌ها از آلومینیوم است و دارای ضخامت و دوام پایینی است. شناخت انواع دودکش و کلاهک دودکش امری بسیار حیاتی است که نیاز است عموم مردم از آن آگاه باشند. ما پیشتر در مقاله ای تحت عنوان ” مواردی بسیار مهم در استفاده از وسایل گازسوز “ به صورت مختصر به بیان نکاتی در خصوص اهمیت دودکش و نیز کلاهک دودکش پرداختیم.

کلاهک ژاپنی یا پره‌ای در زمره زیباترین کلاهک‌های دودکش در سطح دنیا بوده و در کنار انجام عمل تنظیم جریان هوای مسیر دودکش، موجب چشم‌نوازی فضای بیرون بنا نیز کلاهک کلبه ای خواهد شد. ابعاد استاندارد این کلاهک دودکش بین 30 الی 35 سانتی‌متر بوده و امکان ساخت ابعاد سفارشی آن نیز وجود دارد. جهت افزایش عمر و زیبایی کلاهک چینی بهتر است از جنس بدنه گالوانیزه به‌همراه خاصیت ضد زنگ و ضد سوختگی آن استفاده کنید.

  • اما کلاهک دودکش پشت بام بر اساس میزان گازهای خروجی، نوع سوخت، وضعیت آب و هوایی و اندازه دهانه دودکش متفاوت بوده و باید در انتهای خروجی دهانه دودکش نصب شود.
  • کلاهک گرد را نیز دقیقا می توان از ورقهایی با ضخامت ورق کلاهک چهارگوش بصورت سفارشی تولید نمود.
  • بام کلاهک بصورت یک شیب ، دوشیب مسطح و دوشیب قوس دار قابل طراحی و ساخت می باشد.
  • بهترین قیمت لوله بخاری سیمانی مجموعه تولیدی آذربایجان مسعودی تولید کننده لوله سیمانی و لوله آزبست و اتصالات سرامیکی و لوله بخاری سیمانی و کلاهک سیمانی دودکش و …با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در خدمت شما هستیم.

دودکش مهم ترین عامل مرگ خاموش است از کلاهک H استفاده کنید تا ایمن بمانید

تحریریه کتب معماران