دوره فن بیان و سخنوری ایرج شرفی | آموزشگاه آپادانا تبریز

سعی دارد تا تمام این ایرادات را با سرفصل های منحصر به فرد و طراحی شده استاندارد مختص خود رفع نماید. کلاس هنر سخنوری، کلاس مناظره و جدل، آموزش فن بیان و سخنرانی ویژه سازمان ها، کلاس خصوصی فن بیان، کلاس آنلاین فن بیان، کلاس فن بیان و سخنوری حضوری از جمله دوره هایی هستند که موسسه سخنوران برگزار می کند. مشاوره رایگان و تعیین سطح توسط اساتید در ابتدای کار برای شما انجام می شود. از دیگر ویژگی های موسسه، برگزاری کلاس ها به دو صورت حضوری و آنلاین است. برای اطلاع از سر فصل ها و جزئیات هر دوره به سایت موسسه مراجعه کنید.

  • برای اینکه از ریتم نیوفتیم لازم است تا با تکنیک سرعت آشنا شویم.
  • دوره تخصصی سخنرانی یک دوره کاملا حرفه‌ای است برای افرادی که تصمیم دارند یک سخنران تاثیرگذار و قدرتمند باشند.
  • اما اگر از ما بپرسید شخصی چه کسی فن بیان خوبی دارد جواب ما این است که علاوه بر کنترس استرس و اضطراب خودمان، سخنان ما باید تاثیرگذار و متقاعد کننده باشد.
باز هم تأکید می کنم که در این رابطه، ملاک تنها نظر شما است و هیچ جای نگرانی درباره آن نیست. مباحث و سرفصل های آموزشی به شدت ساده سازی شده و در خیلی از مسائل نیاز به هیچ پیش زمینه ای وجود ندارد. این دوره شامل 24 ساعت فیلم آموزشی و 115 صفحه محتوی متنی می باشد.

آموزشگاه فن بیان در سایر شهرها

دوره فن بیان و سخنوری ایرج شرفی | آموزشگاه آپادانا تبریز آداب خوب و سنجیده صحبت کردن به همان اندازه که در برقراری ارتباط با اطرافیان و مخاطبمان بسیار موثر است، از جمله مهارت هایی است که به منظور بهره مندی از یک گفتگو و مکالمه تلفنی موفق نیز حائز اهمیت است. در سال های گذشته سخنرانان بزرگ برای تقویت مقایسه صدا و تقویت آن از ضبط صوت های قدیمی و کاست استفاده می کردند. اما امروزه با مراجعه به بخش ضبط صوت تلفن همراه خودمان قادر هستیم ساعت ها صدای خودمان را به راحتی و با کیفیت بالا ضبط کنیم.

ثبت نام گروهی به این معناست که شما ما را به دوستان خود معرفی کنید و به صورت گروهی دوره را خریداری فرمایید. تعداد اعضای گروه جهت ثبت نام گروهی ۳ نفر و بیشتر میباشد.با انجام ثبت نام گروهی و پرداخت یکجا، ۱۰ درصد تخفیف شامل هرکدام از اعضای گروه خواهد شد. بیایید خود تغییری شویم که در دنیا جستجویش می کنیم
بر روی خودت سرمایه گذاری کن…
بهترین سرمایه گذاری خریدن سکه و طلا نیست! ممکنه پول کافی برای تهیه این دوره نداشته باشید اما ما نمیخواهیم از دستش بدهید پس…. شما می توانید با دنبال کردن کانال اینستاگرام صدر اندیشه از جدیدترین اخبار و گروه های آموزشی اطلاع پیدا کنید.

در کلاس های ۴۹ روزه آکادمی صادقلو ما در جلسات سخنرانی اساتید و سخنرانان برتر ایران را با شرکت کنندگان مورد برسی و تحلیل قرار می دهیم. همکار محترم ما بعد از اینکه چندین بار این تمرین را انجام داد مدعی بود به راحتی می تواند در برابر هر جمعی سخنرانی کند و امروز حرفه و شغل او سخنرانی و تدریس است. یکی از همکاران آکادمی صادقلو تمرین جالبی را در پارک ملت تهران برای مدیریت استرس در سخنرانی انجام می داد که مایلم آن را با شما به اشتراک بگذارم. یکی از مهم ترین تکنیک هایی که به رایگان به شما آموزش می دهم تکنیک تنفس دیافراگمی است.

دوره جامع سخنوری و فن بیان

تحریریه کتب معماران