دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

به طور مثال راهروهای عریض با چیدمان فکر شدهی رگالها علاوه بر اینکه مسیر حرکتی کنجکاوانه به مشتری القا میدهد به صورت فروش خاموش اجناس خود را در معرض دید قرار میدهد، این نظر آناهیتا عبادی یکی از طراحان چیدمان فروشگاهی موفق در ایران است. ویترینهای جلوی این فروشگاهها که به طور معمول به وسیله شیشههای مستحکم و همچنین ضد ضربه از محیط بیرونی پوشش داده شدهاند، بیانگر بروز ترین اقلام موجود در فروشگاهها هستند و باید از قسمتهای متعددی تشکیل شده باشند تا جواهرات و طلاها از جمله گردنبند، انگشتر و دیگر اقلام در آن به صورت منظم قرار گیرند.

همچنین محل ذخیره سازی موجودی طلا و گاو صندوق است. اگر خودتان طراح هستید و یا برای طراحی لوگو جواهر سازی خود میخواهید از یک طراح کمک بگیرید حتما به موارد و اصول طراحی لوگو جواهرات که در ادامه به آنها میپردازیم، توجه ویژه داشته باشید. یکی از مهم ترین مشخصات این مغازه، توجه در انتخاب دکور مناسب می باشد، دکوراسیون این محیط بایستی به شکلی باشد که همه وسایل و تجهیزات جایگاه مشخصی داشته و بطور صحیح در جای خود قرار بگیرند، شلوغی زیاد یا خلوت بودن بیش از حد فضا سبب سردر گمی و جلب نشدن نظر مشتری می گردد. این شرکت با بهره گیری از بهترین متد ها و تجهیزات روز دنیا اقدام به زیباتر کردن و بهتر کردن فضای طلا فروشی ها دارد و ویترین طلا فروشی بخشی است که در نظر مشتری بسیار مهم است و مشتری می تواند کالاهای مورد نیاز خود را از ویترین مشاهده کند. شاید تا به حال این سوال برای شما مطرح شده باشد که چرا دو مغازه طلافروشی یکی جذب مشتری بسیار بیشتری نسبت به مغازه مجاور خود دارد.

در این طرح، تمایل گردش به سمت راست و سپس پیمودن مسیر به این معنی است که بزرگترین و چشمنوازترین نمایشگر و یا چیدمان شما باید بلافاصله در سمت راست ورودی قرار بگیرد و صندوق در انتهای مسیر یعنی سمت چپ. در دنیای امروزه هر آنچه که با رنگ ترکیب شود اثربخشی خاص خود را دارد بنابراین حتی اگر مغازه شما نیاز به دکور لوکس ندارد باز هم از تاثیر رنگ بر روی بخش های مختلف مغازه غافل نشوید. مغازه طلا فروشی باید همواره دارای دکوری با ضوابط خاص و منحصر به فرد باشد زیرا دکور در به نمایش گذاشتن قطعات طلا و بالا بردن میزان خرید تاثیر چشمگیری دارد. در این فضا برای نمایش جواهرات از باکس های تمام شیشه ای استفاده شده که به صورت رندوم در برخی از قسمت های دکوراسیون قرار گرفته اند. کفپوش باید دارای ماندگاری و دوام بالایی باشد اما در عین حال، لوکس بودن طلا فروشی را نیز به نمایش بگذارد. مفهوم ِ توجه به قدمت و تاریخ پروژه فقط در تکرار الگوی آینهکاری قاجاری و ارائه مدرن آن نبوده، بلکه این توجه از طریق نمایش سابقهی خودِ، تاریخ و لایههای گذشته مکان نیز صورت گرفتهاست. در دکوراسیون داخلی جواهر فروشی بزرگ به فضاهایی برای نشستن و میزهای نمایش طلا و جواهرات توجه داشته باشید.

اگر میخواهید فروش بالایی داشته باشید باید طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کاغذ دیواری به صورتی باشد که تمامی کاغذ دیواری ها در معرض دید باشند تا مشتریها با سلیقههای مختلف بتوانند کاغذ دیواری مدنظر خود را به راحتی انتخاب کنند. به همین علت فروشندگان تلاش می کنند تا طراحی ویترین مغازه به بهترین شکل ممکن باشد برای زیبای و جذابیت بیشتر ویترین یک مغازه معمولا از ال ای دی های زیبا استفاده می شود تا هم اجناس داخل ویترین بهتر دیده شوند و هم نورپردازی زیبا، سبب ایجاد یک سبک و برندسازی برای فروشگاه می شود. به این حوزهی تخصصی اهمیت می دهند که اکثرا در طراحی پنجره -ویترین- از المان هایی خاص استفاده می کنند تا جذابیتِ بالایی را به مشتری عرضه کنند. به این ترتیب اغلب طراحان داخلی از منابع روشنایی متعددی برای این محیط استفاده می نمایند و سعی می کنند که از تجمع نور در یک بخش صرف نظر نمایند. با این حال اکثر خردهفروشان تمامی کالاهای خود را میخواهند برای فروش به نمایش بگذارند و این کار برخلاف منش انسان امروزیست. استفاده از صفحه نمایش لمسی، از یک صفحه به صفحه دیگر رفتن، پرسش و پاسخ آنلاین و…

شما باید توجه داشته باشید که از هر رنگی به درستی استفاده کنید. نورپردازی خوب میتواند تصویر درستی از شی و یا محصول شما را منعکس کند. اریک کارلسون پیش از طراحی این فروشگاه با صنعتگران ونیزی، کارمندان شرکت دولچه و گابانا و مشتریان فروشگاه دیدار کرده است تا بتواند بهترین تصویر ممکن را در ذهن خود تجسم کند. در واقع شما با ایجاد یک محیط گرم، صمیمی و کم تنش محیطی را برای کارمندان فروشگاه طلا و جواهر ایجاد کرده اید که مشتری مدار باشند و در نتیجه مشتری معمولی شما را به یک مشتری وفادار تبدیل نمایند. جالب است بدانید همچین امکانی برای شما در بعضی از طلافروشیها و گالریها وجود دارد و میتوانی از آنها طلا با اجرت کم و قسطی بخری. دومین مورد توجه به قسمت ورودی مغازه میباشد برای این که مشتری تمایل به وجود به مغازه داشته باشد بهتر است ورودی جذابی تهیه طراحی کنید برای این کار بهتر است از نورپردازی های مختلفی استفاده کند و سعی کنید درب مغازه باز باشد و یا شیشههای آن طوری باشند که تا حدودی داخل مغازه قابل رؤیت باشد.

ویترین طلافروشی می می تواند با آینه کاری مزین شود. در انتهای فضای این جواهر فروشی و پشت پارتیشن ، یک دیوار آینه ایی تعبیه شده که دارای پانل های روشن و طلایی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ می باشد. در طلافروشیهایی که دارای سقف بسیار بلندی هستند، طراحان داخلی از روشناییهای توکاری که دارای زاویه تابش بیست الی چهل درجهای هستند نیز استفاده میکنند. اگر طراحان داخلی در این حرفه اموری درخشان و حرفه ای را کسب کرده باشند، مشهور و معروف میشوند و در صنف حرفه و پیشه خود به خوبی آنها را میشناسند. گفتیم که شما چرا نیاز به طراحی داخلی طلا فروشی خواهید داشت، مزایای طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی را گفتیم و سعی کردیم چند ایده زیبا را برای شما جمع آوری کنیم و نکات مربوط به هریک را بگوییم. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی میتواند خیال شما را از بابت فروش طلاها آسوده کند. مشتریان از قدم زدن در مغازه هایی که دارای رگال های تکراری هستند بسیار فراری هستند به طوری که یک شکل ثابت برای اغلب مغازه ها تکرار شده است چنین سیاستی به نوبه خود دردسر ساز است.

در واقع، چنین محیطی باید بتواند نظر شما را جلب کرده و برای گشت و گذار در میان درخشش جواهرات، ترغیب تان کند. در دکوراسیون داخلی این طلا فروشی صندلی ها به رنگ سبز آبی و نارنجی انتخاب شده که به همراه پارکت های چوبی، و رنگ گرم طلایی موجب ایجاد تعادل میان تمامی اجزای دکوراسیون شده است. در آخر میتوان به ایجاد راههایی برای عبور ماشین در میان فضای داخلی خردهفروشیها به منظور حفظ امنیت و سلامتی فکر کرد. این موضوع علاوه بر اینکه فضای داخلی فروشگاه شما را چشمنواز کرده و از هویت برند حمایت میکند، فرصتی برای بیان داستان زیبای شما به مخاطبانتان است، به منظور مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید. دزدی کردن یک کاری است که نیاز به سرعت بالا دارد بنابراین باید برای محل تمهیداتی را قرار داد که تا حد ممکن باعث شود که سارق برای دزدیدن وسیله به زمان بیشتری احتیاج داشته باشد.

و به منظور نمایش جواهرات لایه دوم با انحنایی به آرامی در سقف به سمت داخل امتداد یافته است. حفظ میشود، به منظور مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید. و اما سوال اینجاست که کدام نورپردازی (سرد و یا گرم)، محصول شما را به خوبی معرفی میکند؟ اما چه موضوعاتی را می توانیم برای آن که طراحی داخلی جواهر فروشی را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم، مدنظر قرار داده و با توجه به آن ها یک جواهر فروشی را از لحاظ داخلی، طراحی کنیم. متریالی مانند ام دی اف، سنگ، چوب، آینه و شیشه که توسط طراح و با توجه به متراژ مغازه و سلیقه مشتری انتخاب می شود.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ابعاد مختلف طراحی و دکوراسیون داخلی را برای فضای های مختلف مسکونی و تجاری بررسی نماییم. با مطالعه و بررسی پیشینه شهر و عناصر تاریخی فرهنگی آن، صنعت سفال گری مورد توجه طراحان قرار گرفت. یکی از اصلیترین استفادههای مردم از فلز طلا، استفاده زینتی است و به همین دلیل، طلافروشان باید فروشگاه طلافروشی خود را با سلیقه چیدمان نموده و اصول صحیح طراحی را رعایت نمایند؛ چرا که برای رونق کسبوکار طلا، توجه به جوانب ظاهر بسیار جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی مناسب است. و از طریق این دیوار شیشه ایی دسترسی به مکان های خصوصی بیشتر برای جلسات و مشاوره با مشتریان و یا برای مشتریان اختصاص فراهم شده است. یکی از مهم ترین عواملی که در طراحی و تغییر دکوراسیون مکان های تجاری مهم است جذابیت وجذب مشتری به آن مراکزهست. مهم ترین گزینه ای که باعث می شود تا نصب شیشه های بین کابینتی به صورت حرفهای انجام گردد بحث برش و نصب دقیق است که خوشبختانه با وجود تیم تخصصی رامادُر تمام مراحل نصب به صورت فوق العاده حرفه ای و عالی انجام میشود. همچنین دقت کردن به این نکته ضروری است که جواهرات باید به گونهای در ویترین و یا ظرف مخصوص نگهداری شوند که در صورت نشان دادن آن به مشتری گم نشوند و یا توسط سارقین دزدیده نشوند.

نکته مهم دیگر این است که طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی خود را فدای امنیت نکنید چراکه امنیت هم بهاندازه زیبایی مغازه شما مهم خواهد بود. چیدمان، رنگ بندی و متریال استفاده شده در ویترین بسیار مهم است. چوب از آن دسته متریال های ساده اما همیشه جذاب در تغییر دکوراسیون مغازه است. ما برای طراحی ویترین گالری طلای نیکا از المان های ساده ای استفاده کردیم که با پرهیز از اغتشاش، باعث درخشش هرچه بیشتر طلاها می شود. اگر فردی که با عقد نمونه قرارداد شراکت طلافروشی گالری یا مغازه طلا راهاندازی مینماید جواز کسب نداشته باشد، از سوی مراجع مربوطه با کسبوکار وی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. شخص طلافروش باید پس از تأسیس مغازه یا گالری طلای خود، برای جذب مشتری و رونق کار خود تبلیغات مناسب نماید. در نظر گرفتن طراحی و نصب سیستمهای آژیر در نزدیکترین مکان و در دسترس بودن فروشندگان طلا فروشی نیز از اقدامات دیگر در طراحی داخلی این فضاست که میتواند کمک فراوانی را در این راستا به مالکان ارائه نماید. هارمونی را میتوان به عنوان هماهنگی و توافق خوشایند بخش ها و اجزای یک ترکیب خواند . ما می توانیم بسیاری از جلوه های تزئینی این نوع شیشه مانند چاپ روی شیشه، طرح های سندبلاست، رنگ ها را ترکیب كنیم و آنچه خواست شماست به دست آوریم.

تحریریه کتب معماران