روش های بهینه طراحی معماری در ساختمان های صنعتی بر اساس آراء صاحب نظران حوزه طراحی معماری | architectbook

این برج شبیه یک تکه شیشه است و در محل برج‌های قدیمی Southwark قرار دارد که در سال 2008 تخریب شد. این برج به چندین جاذبه لندن، از جمله بازار بورو، کلیسای جامع ساوتوارک، و موزه کلینک نزدیک است.معمار اصلی شارد لندن رنزو پیانو بود. جاه طلبی او ایجاد یک شهر عمودی بود که در آن مردم بتوانند زندگی، کار و استراحت کنند.چشم انداز برج مدرن شارد لندن… موزه گوگنهایم بیلبائو یک موزه هنر مدرن و معاصر است که توسط معمار کانادایی-آمریکایی، فرانک گری، ساخته شده است.هنگامی که موزه گوگنهایم بیلبائو در سال 1997 به روی عموم باز شد، بلافاصله به عنوان یکی از دیدنی‌ترین ساختمان‌های جهان به سبک ساختارشکنی شناخته شد. منتقد کالوین تامکینز، در نیویورکر،این موزه را به عنوان “کشتی رویایی خارق العاده با فرم مواج در شنل تیتانیوم” توصیف کرد، صفحات بازتابی درخشان آن نیز یادآور فلس ماهی می باشند. طراحی ویلای مدرن و لوکس، یک طراحی جذاب و کابردی است که کاملا با محیط اطراف خود ترکیب می شود و به دور از هرگونه تزئینات و وسایل اضافی است.در حالی که خانه های مدرن ممکن است مورد علاقه همه افراد نباشند اما می توانند پروژه های معماری واقعا جالب و چشمگیری باشند.

طراحی استخر، سونا و جکوزی در فضاهای مسکونی

مجله خبری کتب معماران جدید در جنرال وبر استراسه در Frauenfeld یک اقامتگاه چند خانواده معمولی نیست، بلکه همزیستی از یک ساختمان آپارتمانی کلاسیک با ۶ آپارتمان و یک پنت هاوس مجلل است که در کل طبقه زیر شیروانی (تقریباً ۴۰۰ متر مربع) گسترش یافته است. نگرش کانسپت ذاتی بر این عقیده استوار است که هر معمار باید خلاقیت‌های ذهنی و ذهنیت خاص خود خلق کند. یک مثال از کانسپت ذاتی، آثار جان پورتمن است در خلق هتل‌های مربع شکل با فضای دراماتیک هستند. لابی‌های چند طبقه هتل‌های او، به ویژه در هتل هایت سانفرانسیسکو در اصل مکان‌هایی عمومی هستند که هم متعلق به هتل و هم متعلق به شهر هستند. در پاسخ، طراحی استودیوی براکت، یک خانه خانوادگی را که توسط از تخته های چوبی پوشانده شده است، طراحی کرده است.

معماری آپارتمان مسکونی با نمای آجری

۴-تا جای که امکان دارد برای تمام اتاق خواب ها کمد دیواری در نظر بگیرید. ۳-باید تا جایی که امکان دارد درب اتاق خواب والدین از اتاق خواب فرزندان دورتر باشد و کنار هم قرار نگیرند. ۲-فیلتر ورودی را برای اتاق خواب ها فراموش نکنید و دقت کنید که درب اتاق ها از دیگر قسمت های خانه به صورت مستقیم دیده نشود.

http://dekoralsystem.ir

در ایران، تا پیش از حملهٔ اسکندر و در شیوهٔ معماری پارسی با الهام از معماری تمدن اورارتو شیوهٔ دوم رواج بیش‌تری داشته‌است، که این را می‌توان در تخت جمشید ناظر بود. از شیوهٔ معماری پارتی به بعد، در دوران ساسانیان با الهام از معماری عیلام و در معماری دوران اسلامی، روش اول تبدیل به روش رایج ساخت‌وساز شد. این رده‌بندی برای قرن‌های زیادی بین معماران کاملاً پذیرفته شده بود.

  • نقشه‌های اولیه فاز یک شامل پلان‌ها و مقاطع طراحی معماری، ترسیم مقاطع و غیره می‌باشد.
  • ماهیت لایه‌ای موجب می‌شود تا در فرم‌های طبیعی، فقط عکس‌العمل‌های کششی یا فشاری به وجود آید.
  • طراحی و اجرای تخصصی نمای بنا، محوطه‌سازی و روف گاردن، دیوار حیاط و…
  • سپس، بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، خلاصه‌ای جامع تهیه می‌شود.

این نقشه توسط مهندس معمار و معمولاً در مقیاس یک پنجاهم یا یک صدم طراحی و تهیه می‌شود. دومین پروژه دفتر نکست آفیس در لیست ما خانه ای در لواسان است – منطقه ای ثروتمند با نام بورلی هیلز تهران. برای ایجاد یک فضای پناهگاه مانند در قسمت پشتی ساختمان، با یک ورودی تیز و تیز چشمگیر، شکل این سازه به گونه ای است که گویا از وسط به دونیم تقسیم شده است. یکی از این بلوارها در امتداد یک طرف ساختمان قرار دارد، بنابراین معماران تصمیم گرفتند با پایین آوردن سقف به منظور ایجاد پیاده رو، بر ارتباط بین فضای داخلی و خیابان تأکید کنند. ساختمان ترمه توسط معماران، فرشاد مهدی زاده و احمد بطحایی طراحی شده است تا بتواند دو تصرف جداگانه و دو کارکرد مجزا را در یک فضای خرده فروشی در طبقه همکف و یک دفتر در طبقه بالا قرار دهد. ما همچنین تحقیقات پیش‌زمینه‌ای انجام می‌دهیم تا نحوه ارتباط سایت با منطقه اطراف، آب و هوا، مردم و مقرراتی که بر پروژه تأثیر می‌گذارد را بهتر درک کنیم.

دانشجویان معماری

تحریریه کتب معماران