ساختمان اداری سفید معماری معاصر ایران | architectbook

این ساختمان از الوارهای انبار غیر تاریخی 1202 و سیستم های فعال و غیرفعال برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند. از طریق سایبان های افقی، تیغه های عمودی و پوشش داخلی پنجره در برابر نور خورشید محافظت می شود. فضاهای داخلی ساختمان به اندازه کافی به طور طبیعی تهویه می شوند و نور میگیرند.

دیوار پوش مناسب ادارات

نماز خانه که در آن، نماز جماعت و فرادا و هم چنین مراسم مذهبی برگزار می شود. توصیه میشود برای آقایان و خانمها در فضای مجزا در جوار یکدیگر پیش بینی شده و بهتر است این فضا نزدیک وضوخانه باشد. سیاست طراحی بر ایجاد یک ساختار یکپارچه با حداقل بیان فرم و متریال و قابل انعطاف در نظام ساختاری خود بود. ایده به وجود آمدن شرکت های دانش بنیان در حوزه نزدیک دانشگاه شریف ( تحت عنوان ناحیه نوآوری شریف ) برای تبدیل منطقه به منطقه ای فناور محور بود تا شاید بتواند بخشی از مهاجرت دانشجویان نخبه کشور را کم نماید.

اگه میخوای کابینت خونه ات رو عوض کنی،قیمت روز کابینت و نکات مهم در مورد قیمت گیری کابینت رو اینجا ببیبن:

چرا که مجله خبری کتب معماران ها ممکن است موجب شوند بخشی از واحد اداری شما از نور طبیعی محروم شود. اگر خودتان فضایی را پارتیشن بندی می کنید بهتر است به دپارتمان هایی که کنار یکدیگر می چینید توجه داشته باشید. آشپزخانه یک واحد اداری کوچک باید حداقل به اندازه یک یخچال فضای اضافه داشته باشد که کارمندان بتوانند از آن برای نگهداری مواد غذایی خود استفاده کنند. بنابراین در کنار کابینت هایی که در این فضا نصب می شوند باید به فکر فضایی برای یک یخچال استاندارد نیز بود. یکی از متداول‌ترین و مقاوم‌ترین متریال‌های مورد استفاده در نمای اداری، فلز در کنار سنگ و آجر و یا فلز و سنگ است.

  • ابعاد این فضا نیز با توجه به ظرفیت ساختمان و نوع فعالیت ها تعیین می شود.
  • این بنا دارای هفت طبقه می باشد که طبقات همکف و نیم طبقه آن به کاربری تجاری و پنج طبقه دیگر به فضاهای اداری اختصاص یافته است.
  • این سکوها با سطوح خیابان در دو طرف ساختمان همسو شده اند تا یک میدان شهری برای عموم ایجاد کنند.

در ادامه به معرفی انواع بخش های اداری و ظرفیت استاندارد آن ها پرداخته شده است. طراحی ساختمان اداری آصف از “استدیو معماری بوژگان” در شمال شهر تهران و نزدیک به کوهپایه‌های شمالی شهر واقع شده است. با توجه به کاربری اداری پروژه، تنوع مصالح انتخابی در جهت سادگی محدود شد و در بسیاری از فضاها همانند نما، پلکان و لابی ورودی طبقات، از سنگ گرانیت فلیم استفاده شد.

http://dekoralsystem.irمبلمان اداری و صندلی هایی که در این فضاها استفاده می شود با ابعاد استاندارد ۵۵ تا ۶۰ سانتی متر در نظر گرفته شوند. باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید، اما سه نکته وجود دارد که از همه مهمتر می باشند. نمونه هایی از اتاق خواب های به سبک انتقالی که به زیبایی طراحی شده است. در این مقاله ما تلاش خود را بر مبنای آن قرار دادیم که شما را با هرآنچه که باید در مورد بازسازی اداری بدانید و ممکن است به دردتان بخورد، آشنا کنیم. اولین مزیت بازسازی این است که نه تنها باعث حفظ سازه قبلی می شود، بلکه منجر به نگهداری آن ساختمان و افزایش طول عمر آن می گردد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا بازسازی می تواند باعث افزایش طول عمر گردد؟ در واقع با گذشت زمان یک سازه رو به فرسودگی پیش می رود و این روال طبیعی یک سازه است.

بررسی ساختمان‌های بلندمرتبه اداری بر اساس استاندارد IDS 402

تحریریه کتب معماران