ساختمان اداری شریف معماری معاصر ایران | architectbook

مجله خبری کتب معمارانا طراحی داخلی بانک ها به لحاظ در نظر گرفتن امور ایمنی مخصوص بانک ها متمایز تر از طراحی سایر فضاها می باشد. اولین شعبه وی آی پی بانک ملت در فضایی به مساحت 350 مترمربع توسط “استدیو طراحی آرش عزیزی” در منطقه سعادت آباد اجرا شده است. این پروژه بازسازی به صورت کامل اعم از تاسیسات گرمایش و سرمایشی، لوله کشی، برق، سقف، کف، پنجره ها، تغییر نقشه دیوارها، ساخت آبنما و کلیه امور ایمنی مخصوص بانک ها می باشد. ساختمان اداری مدرن سفیراناز “مهسا مجیدی” در طبقه ششم یک ساختمان 24 واحدی، از یک جعبه شیشه ای ساده تشکیل شده که حتی جزئیات ساده curtain wall در نمای آن حل نشده است. در برنامه فیزیکی جدید کل دیوارها و سقف های کاذب تخریب و اسکلت زیبا و بتن ریزی کف طبقه بالا بعد از تخریب کامل مشهود شد. برای دستیابی به جزییات بیشتر این پروژه به مطلبدرخشش سنگ مرمر در نمای ساختمان اداری تجاری ولیعصر تهرانسری بزنید.

  • در موقعیت‌هایی، بنا به تصمیم مدیر شرکت، بخشی از فضا نیازمند تغییر کاربری هست.
  • تخت بودن نما در ساختمان‌های بلند ظاهری نازیبا دارد و برای ایجاد هارمونی و زیبایی و تغییر این سطح صاف و بلند از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌شود.
  • بنابراین بسیار مهم است که در نمای ساختمان اداری از متریالی استفاده شود که قابل شستشو بوده و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.
  • بتن اکسپوز نوعی تایل پیش ساخته بتنی می باشد که امروزه در نمای ساختمان های زیادی استفاده می شود.
در اینجا، عناصر رسمی در هر دو بخش کلی و مجزا مورد استفاده قرار گرفتند. نیاز به ساختمان هایی دارند که امکان تغییر در تعداد کارکنان و انجام وظایف را به وجود آورد و بخش های ساختمانی برای عملکردهای متفاوت پاسخگو باشد. از طرف دیگر ساختمان اداری بایستی برای تمامی مراجعین خود از جمله افراد معلول دسترسی راحتی داشته باشند تا افراد عادی و معلولین امکان راحتی حرکت در محیط ساختمان اداری را داشته باشند.

ساختمان به عنوان یک عنصر واحد شهر تأثیری اجتناب ناپذیر بر محیط شهری آن دارد. در طول فرآیند طراحی، در نظر گرفتن این اثر متقابل برای ایجاد یک رابطه برد-برد بین ساختمان و شهر بسیار مهم است. رویکرد ما به هر یک از پروژه هایمان به نوعی با این معیار مطابقت داشته است. در پروژه کهن سرام، ماموریت ما ایجاد حداقل مزاحمت رسمی برای شهر بود.

طراحی ساختمان های اداری

در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید. در طراحی داخلی اداری، استفاده از یک تناژ رنگی خسته کننده به نظر می رسد بنابراین در فضای استراحت طبقه ی دوم از مبلمان با رنگ نارنجی استفاده شده است تا فضا را از یکنواختی خارج کند. از آن جا که شرکت فنجی از طبیعت سرچشمه گرفته است، هرچیز که از طبیعت باشد از ارزش های این مجموعه به حساب می آید. پنجره های قدی با ارتفاع چند متر، ترکیب گیاهان مختلف، تبدیل هارمونیک اشکال چند وجهی با سطوح منحنی به یکدیگر، استفاده از همه ی این المان های طبیعی، فضایی مطلوب را به وجود آورده است.

دیوار سبز در منزل

بررسی ها نشان داده که بازدهی یک درصدی در ساعت های کاری کارکنان یک ساختمان اداری سبز، در نمونه هایی مانند ساختمان هلیکون شپارد 1 و یا ساختمان های اداری بریندلی، برابر یک سال مصرف انرژی آن بنا بوده است. کارکنان اداره سبز اوقات کمتری را با تنظیم دمای محیط کار خود تلف می کنند و مشکلات روانی و پریشانی، کمتر بر بازدهی آنان می افزاید. از عناصر و تجهیزات اضافه در طراحی نمای ساختمان های اداری خودداری شود. در واقع با یک نگاه به ساختمان باید متوجه شد که ساختمان یک ساختمان اداری می باشد. اتاق مدیرعاملیکی از اصلی ترین اتاق ها که باید در طراحی ساختمان اداری به آن توجه شود اتاق مدیرعامل است.

http://dekoralsystem.irتحریریه کتب معماران