ساختمان اداری شریف معماری معاصر ایران | architectbook

فلز ظاهری مدرن به نما می‌بخشد و نمادی از پایداری و استحکام است. البته استفاده از بتن نما و دیوار پیش ساخته بتنی در کنار عناصر و المان‌های فلزی در بسیاری از موارد طراحی شده نمای اداری قابل مشاهده است. یکی از معضلات طراحی نما در شهرهای بزرگی مانند تهران و اصفهان که تراکم جمعیت و ساختمان در آن بالا است و هزینه‌های بالای زمین دلیلی برای استفاده از تمامی مقطع زمین است، تخت بودن نما است.

http://dekoralsystem.ir

پس تاثیر شگرف نمای ساختمان اداری بر حال و هوای درونی ساختمان و متعاقبا روحیه کارکنان و بهره وری آن ها را دست کم نگیرید. هرچند در یک ساختمان اداری لزوما تمامی واحدها یک اندازه نیستند و می توان در طراحی پلان ساختمان اداری، واحدهای آن را در سایزهای مختلفی طراحی کرد تا نیازهای کسب و کارهای کوچک و بزرگ را به یک اندازه برطرف کند. اما این مساله نباید موجب شود یکی از واحدهای ساختمان اداری خیلی کوچک بوده یا نیازهای اولیه آن از جمله نور طبیعی یا پنجره کافی و تهویه مناسب برطرف نشود. نمای ساختمان اداری در سبک‌های مختلف از جمله سبک کلاسیک که در ایران بیشتر به شیوه رومی انجام می‌شود، سبک مدرن یا نوع متداول آن یعنی لندنی و سبک اسلامی و بومی و در موارد محدودی سبک دیکانستراکشن طراحی و اجرا می‌شود.

  • توصیه می شود جهت کاهش مزاحمت، این بخش در یک محیط محصور شده قرار بگیرد.
  • سایت فروشگاه تجهیزات نمایشگاهی و فروشگاه فروش میز، صندلی و کمد آرکا یکی از کامل ترین و مجهزترین سایت های فروشگاهی در این عرصه می باشند.
  • این کار را با توجه به اندازه استاندارد میزهای کار، فضای استاندارد مورد نیاز برای هر فرد و راحتی تردد آن ها انجام دهید.
  • پیشنهاد می‌کنیم مقاله انواع سنگ نما ساختمان و ویژگی های آن را مطالعه فرمایید.
البته معمولا در ساخت ساختمان اداری از الگوی فلت استفاده می کنند، که این امکان را به مشاغل مختلف می دهدت تا با پارتیشن بندی محیط، متناسب با نیاز خود، فضای ساختمان را مدیریت نمایند. طراحی دکوراسیون اداری و دفتر کار و نمای ساختمان اداری وتجاری پلان ساختمان اداری و معماری اداری در این بخش قرار گرفته است. برای دیدن نمونه های معماری و یا طراحی های دکوراسیون داخلی اداری و یا دفتر کار و یا مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید. در 10 تا 15 سال گذشته، تغییراتی تدریجی در کار و روند آن به وجود آمده است. اما تغییرات ایجاد شده در طراحی دکوراسیون اداری بسیار چشمگیر است. در ادامه خلاصه ای از موارد مرتبط با طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن را برای شما فراهم کرده ایم.

نمای ساختمان اداری باید چه ویژگی هایی داشته باشد:

بنابراین هرقدر هم مجله خبری کتب معماران اختصاص یافته برای یک واحد اداری کوچک باشد، باید طوری طراحی شود که فضای کافی برای قرار گرفتن یک میز کار و چند صندلی را داشته باشد تا اولیه ترین نیاز یک دفتر اداری را برطرف کند. چوب یکی از متریال‌های طبیعی است که نماهای زیبایی با استفاده از آن طراحی می‌شود. در این طراحی چینش تخته‌های چوبی در کنار هم نمای اداری مدرن و متفاوتی ایجاد کرده است. ایجاد زاویه‌های تند در بالای ساختمان و ایجاد اختلاف سطح، نمایی خلاقانه را شکل داده و در عین حال نظمی هندسی و چشم‌نواز نیز برقرار ساخته است. ساختمان تجاری – اداری هیترا در تقاطع شیبدار دو خیابان اصلی در محله ولنجک تهران واقع شده است.

ساختمان اداری سفید

تولید آسان، قیمت مناسب، رنگ های طبیعی و غیرقابل تغییر در برابر نور خورشید، مقاومت دربرابر آتش سوزی و ضربه، و از همه مهم تر همخوانی داشتن با معماری سنتی ایران را می توان جز مزیت های این نما دانست. بازسازی ساختمان اداری مراحل مختلفی داره که باید به ترتیب و نظم خاصی انجام بشن. اتاق های تاسیسات نیز از جمله فضاهایی است که در طراحی نقشه و جایگذاری آن در پلان، نوع ورودی آن و همچنین مصالح کفسازی و دیوار باید دقت زیادی شود. رعایت ضوابط و اصول طراحی مانند متراژ در طراحی این نوع فضا از اهیمت بالایی برخوردار است.

تاثیر نمای ساختمان اداری بر اتمسفر داخلی ساختمان

تحریریه کتب معماران