ساختمان پایگاه کتاب های درسی، اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی | architectbook

آنقدر دستپاچه شده بودم که متر لیزری شرکت را هم در آن ساختمان گم کردم.قیمت آن متر معادل حقوق یک ماه من بود. یکی دو ماهی کار به همین ترتیب ادامه داشت.یکی از روزهایی که باید به نظارت یکی ازساختمان ها می رفتیم، خبر دادند که مهندس ناظر نمی آید ومی بایست تنها سر ساختمان می رفتم. چندین سال پیش در یک شرکت مشاور ساختمانی مشغول به کار شدم. ناظر شرکت یک مهندس بسیار باتجربه بود ولی وضعیت جسمانی مناسبی نداشت. باتوجه به محبوبیت زیاد این نسخه بین مهندسین استفاده از نکات مهم در این کتاب میتونه کمک زیادی به طراحی داشته باشه.

  • برای دسترسی به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی زیر مراجعه نمایید.
  • سلام وقت بخیر، هم کتاب فوت و فن های ساختمان سازی و هم مجموعه ۳ جلدی دستیار مهندسان مجری و ناظر، کتابهای فوق العاده قوی هستند و برای دوستانی که مشغول کارهای اجرایی هستند یا در کارگاه ها هستند بسیار مفید هست.
  • دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
  • قسمتی از جلد اول کتاب فوت و فن های ساختمان سازی رو میتونید از قسمت زیر دانلود و مطالعه کنید.

متاسفانه با این مبلغ و هزینه برای خریدن این کتاب انتظار می رفت که حداقل از تصاویر رنگی و با کیفیت استفاده بشود که این طور نیست. و متاسفانه تصاویر سیاه و سفید وضوح لازم را ندارند. سلام، خیر در کتاب چاپ شده ، پس زمینه سفید است و آرم و نام انتشارات چاپ نشده است.

دانلود کتاب رمان زمستان داغ

برای مجله خبری کتب معماران نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. برای دسترسی به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی زیر مراجعه نمایید. فهرست کتاب در داخل سایت قرار داده شده میتونید اونجا بررسی کنید.

کتاب دعاوی مربوط به پروانه ساختمان

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم ایا کتابهاتون رو میتونیم از کتابفروشی ها هم خریداری کنیم یا فقط خرید اینترنتیه ؟بعد درصورت خرید اینترنتی چن روزه به دستمون میرسه و اینکه درصورت خرید دو یا سه محصول تخفیف چن درصدی شامل میشه ؟ممنونم. سلام وقت بخیر، کاغذ این کتاب خارجی است کاغذ بالک می باشد که با وجود حجم بالای کتاب، بسیار سبک می باشد. عدم رعایت اصول فنی نه تنها در روستاها و شهرهای کوچک، بلکه در بزرگترین پروژه‌های بلند‌مرتبه‌سازی در پایتخت نیز به عینه قابل مشاهده می‌باشد.

۷٫ پس از آن شما پیش­نویس پروانه ساختمانی را دریافت خواهید کرد. در صورت لزوم (ساختمان­های بیش از ۵ طبقه) گزارش آزمایش مکانیک خاک در این مرحله و هم‌ زمان با تهیه نقشه‌های سازه، برق و مکانیک تهیه و تأییدیه از سازمان نظام‌ مهندسی گرفته می­شود. کتابِ عالی ای هست و تمامی روش های مختلف ساخت و نکات اجرایی رو بصورت کاملا فنی و مهندسی، تا حد ممتازی توضیح داده. ۱۰٫ پس از تائید نقشه­‌های چهار رشته پروسه اخذ تأییدیه‌های دفتر خدمات الکترونیک، طرح تفصیلی و بر و کف، رئیس صدور پروانه، معاون شهرسازی و معماری و نهایتاً تأییدیه شهردار به‌صورت سیستمی انجام و پروانه ساختمان چاپ می‌شود.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران