سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر | architectbook

اعضا و مجله خبری کتب معمارانکنان سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان با حضور در واحد سیار سازمان انتقال خون، در امر نیکوی اهدای خون شرکت کردند. گفتنی است ذخایر خون استان و کشور در هفته های … به اطلاع علاقمندان امر پژوهش می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نظر دارد جهت راه اندازی …

  • شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید.
  • در زیر دسته بندی اخبار و اطلاعیه های سازمان را براساس واحدهای مختلف و متنوع سازمان مشاهده می نماید.
  • به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان…
  • سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در راستای ارتقای نظم و کیفیت خدمات مهندسی ارائه شده به کارفرمایان و ایجاد توازن و تناسب بیشتر در ارجاع پروژه‌های نظارتی به م…
  • با توجه به ضرورت رعایت بهداشت عمومی جامعه و به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نامه د…
  • بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب شکوهمند…

شورای مرکزی برای تعیین رئیس شورا سه نفر را به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد می‌کند و وزیر یاد شده یک نفر را به عنوان رئیس سازمان، جهت صدور حکم به رئیس‌جمهور معرفی می‌نماید. تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی. مشارکت در امر ارزشیابی و تعیین صلاحیت و ظرفیت اشتغال به کار شاغلان در امور فنی مربوط به فعالیت‌های حوزه‌های مشمول این قانون. مهندس فنی و متخصص ساختمان در رأس هرم سازندگی قرار گیرند و صاحبان مهارت‌های فنی در سطوح میانی و کارگران فنی بدنهٔ هرم فنی ساخت و ساز ساختمان‌سازی در ایران را تشکیل دهند.

اهم مصوبات جلسه هیات مدیره (۲۶/مردادماه/۹۹)

اسامی برندگان وام قرض الحسنه سازمان – بهمن 1401 همکار گرامی با سلام اسامی برندگان قرعه کشی وام قرض الحسنه در سایت و شبکه های اجتماعی سازمان قابل مشاهده است. سمينار آموزشي نظارت بر ساختمان های بتنی (محل برگزاری شهرستا… در راستای بهبود اطلاع رسانی سازمان در نظرسنجی پورتال جدید سازمان شرکت نمایید و نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را ارسال فرمایید. فرا رسیدن 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد.

ثبت‌نام بیمه تکمیل درمان اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران دوره یک‌ساله 1402-1401 (تمدید شد)

می‌توانید با گسترش آن به ویکی‌پدیا کمک کنید. در کارهای ساختمانی انواع مختلفی از شمع‌ها، بر حسب شرایط تحت الارضی ، سطح آب زیر زمینی ، و نوع باری که باید حمل شود ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .

اطلاعیه شماره 7 – مستندات مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم تاریخ 26 بهمن 1401

به یک ساختار معماری یا مهندسی ثابت که مجزا از دیگر ساختارها قابل تشخیص باشد یک سازه یا ابنیهٔ فنی می‌گویند. سازه بخشی از حجم است که بارهای وارده را تحمل و به محیط اطراف منتقل می‌سازد. در زیر دسته بندی اخبار و اطلاعیه های سازمان را براساس واحدهای مختلف و متنوع سازمان مشاهده می نماید. جهت مشاهده روی عنوان واحد مورد نظر کلیک نمایید. جهت تسریع ارائه خدمات سازمان و در راستای بهبود عملکرد سازمان و جلوگیری از اتلاف زمان، برخی از مشکلات، سوالات و درخواست های پر تکرار اعضای سازمان به شرح ذیل میباشد. که پاسخ های سازمان به آنها شما را در تسریع دریافت خدمات یاری می نماید.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران