سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان | architectbook

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران می باشد. سازمان نظام مهندسی ساختمان دارای واحدهای استانی است و از نظر حقوقی هر سازمان استانی دارای شخصیت مستقل است. ارکان سازمان عبارت است از سازمان استان‌ها، هیئت عمومی سازمان، شورای مرکزی، رئیس سازمان و شورای انتظامی.

  • می‌توانید با گسترش آن به ویکی‌پدیا کمک کنید.
  • همکار گرامی با سلام با توجه به نامه شماره الف/۱۹/۱۴۳۸۹۲ اداره کل راه و شهرسازی مورخ ۹۹/۰۹/۰۴ در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، با تمدید اع…
  • برای ارسال تیکت تنها کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و روی منو یا دکمه “ارسال تیکت جدید” کلیک نمایید.

همکار گرامی با سلام به اطلاع می رساند دوره آموزشی و توجیهی «نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی» در تاریخ 17 خردادماه از ساعت 17 الی 20 در محل سالن اجتماعات ادار… اولین تشکل‌های مهندسی در ایران، کانون‌های مهندسین استان‌ها بودند که توسط مهندس مهدی بازرگان و همقطارانش بنیانگذاری شد[۳] و تا کنون نیز در بسیاری از شهرهای بزرگ ایران دایرند و بیشتر به امور صنفی می‌پردازند. با پسروی حزب نهضت آزادی ایران، تلاش‌هایی برای تضعیف کانون‌ها و واگذاری اختیارات و امکانات این کانون‌ها به سازمان‌های نظام مهندسی گسترده‌تر شده‌است.

ثبت نام اقامتگاه مشهد (بدون محدودیت در بازه های رزرو)

در این جلسه آقای دری مشاور امور مالی و مالیاتی سازمان و آقا… سایر مواردی که در آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان تعیین شده‌است. کمک به ترویج اصول صحیح مهندسی و معماری و همکاری با وزارت مسکن و شهرسازی و شهرداری‌ها در زمینه کنترل ساختمان و اجرای طرح‌های یاد شده با استفاده از خدمات اعضای سازمان استان.

درخواست عضویت جدید

هرکدام از مجله خبری کتب معماران نظام مهندسی ساختمان استان ها دارای ارکان چهارگانه مجمع عمومی، هیئت مدیره ، شورای انتظامی و بازرسان هستند. به منظور هماهنگی در امور سازمان‌های استان هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان از کلیه اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان‌های استان در سطح کشور تشکیل می‌شود. شورای مرکزی متشکل از ۲۵ نفر عضو اصلی و ۷ نفر عضو علی‌البدل از بین دو برابر اعضای سازمان هیئت مدیره که توسط هیئت عمومی، انتخاب و به وزیر راه و شهرسازی معرفی می‌شوند و توسط وزیر راه و شهرسازی برای مدت ۳ سال انتخاب می‌شوند.

افزایش ایمنی و کاهش آسیب پذیری شبکه داخلی سازمان

همکار گرامی با سلام به اطلاع می رساند در راستای برنامه‌های فرهنگی و رفاهی اعضای سازمان و خانواده‌های محترمشان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس،… به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، چهارمین جلسه بازرسان با مجریان ذیصلاح… سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در راستای ارتقای نظم و کیفیت خدمات مهندسی ارائه شده به کارفرمایان و ایجاد توازن و تناسب بیشتر در ارجاع پروژه‌های نظارتی به م… 📌همکار گرامی 📌به اطلاع می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در نظر دارد مسابقات فوتسال به مناسبت بزرگداشت روز ملی مهندسی برگزار نماید.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران