سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان | architectbook

اسامی برندگان وام قرض الحسنه سازمان – بهمن 1401 همکار گرامی با سلام اسامی برندگان قرعه کشی وام قرض الحسنه در سایت و شبکه های اجتماعی سازمان قابل مشاهده است. سمينار آموزشي نظارت بر ساختمان های بتنی (محل برگزاری شهرستا… در راستای بهبود اطلاع رسانی سازمان در نظرسنجی پورتال جدید سازمان شرکت نمایید و نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را ارسال فرمایید. فرا رسیدن 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد.

ثبت نام اقامتگاه مشهد (بدون محدودیت در بازه های رزرو)

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب شکوهمند… © تمام حقوق این سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان محفوظ است. کلیه حقوق وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر محفوظ می باشد. تمامی حقوق این وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان محفوظ می باشد. با سلام و احترام حضور شما مخاطبان عزيز و بازديد كنندگان گرامی سايت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان يزد ، جای خوشوقتی است كه سايت سازمان پذيرای نگاه پرفيض شماست. سازمان نظام مهندسی ساختمان سازمانی غیردولتی است که به جهت تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ به صورت رسمی تأسیس گردید و هم‌اکنون ریاست آن برعهده حمزه شکیب می‌باشد.

http://dekoralsystem.ir

شورای مرکزی برای تعیین رئیس شورا سه نفر را به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد می‌کند و وزیر یاد شده یک نفر را به عنوان رئیس سازمان، جهت صدور حکم به رئیس‌جمهور معرفی می‌نماید. تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی. مشارکت در امر ارزشیابی و تعیین صلاحیت و ظرفیت اشتغال به کار شاغلان در امور فنی مربوط به فعالیت‌های حوزه‌های مشمول این قانون. مهندس فنی و متخصص ساختمان در رأس هرم سازندگی قرار گیرند و صاحبان مهارت‌های فنی در سطوح میانی و کارگران فنی بدنهٔ هرم فنی ساخت و ساز ساختمان‌سازی در ایران را تشکیل دهند.

اخبار سازمان

با توجه به ضرورت رعایت بهداشت مجله خبری کتب معماران جامعه و به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نامه د… اولین جلسه کمیسیون پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی برگزار شد. نامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سامانه اتصال… عملیات اجرایی ساختمان باید منحصرا توسط مهندس مجری ساختمان که دارای صلاحیت اجرای ساختمان هستند انجام… ساخته های عظيم بشری نشان دهنده دانش، توانايي و مهارت مهندسان ساختمان است. تامين ايمنی، بهداشت، سلامت و آسايش مردم در ساختمان ها، هدف اصلی مهندسان ساختمان است.

  • تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی.
  • تامين ايمنی، بهداشت، سلامت و آسايش مردم در ساختمان ها، هدف اصلی مهندسان ساختمان است.
  • در کارهای ساختمانی انواع مختلفی از شمع‌ها، بر حسب شرایط تحت الارضی ، سطح آب زیر زمینی ، و نوع باری که باید حمل شود ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .
  • کلیه حقوق وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر محفوظ می باشد.
  • پیگیری موارد مطروحه جلسه هیات مدیره با نماینده محترم مجلس ج…
  • که پاسخ های سازمان به آنها شما را در تسریع دریافت خدمات یاری می نماید.
همکار گرامی با سلام با توجه به نامه شماره الف/۱۹/۱۴۳۸۹۲ اداره کل راه و شهرسازی مورخ ۹۹/۰۹/۰۴ در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، با تمدید اع… ‌ 🔹سمینار آموزشی واکاوی فنی فاجعه متروپل (حضوری و مجازی) 🔸دارای امتیاز ارتقا پایه (صلاحیت نظارت و اجرا در تمامی پایه‌ها) 🔸ویژه مهندسان عمران، معماری، شهرسازی … به اطلاع می رساند سازمان در نظر دارد، به مناسبت بزرگداشت روز ملی مهندسی و به منظور تشکیل تیم منتخب سازمان، مسابقات فوتسال ویژه اعضا را برگزار نماید. لغو آزمونها و دوره های آموزشی صدور، تمدید و ارتقاء پایه پروا… به اطلاع شرکت های حقوقی، دفاتر طراحی، مهندسان طراح، مهندسان ناظر، سازندگان مسکن(مجریان ذیصلاح) می رساند؛…

تحریریه کتب معماران