سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام | architectbook

اسامی برندگان وام قرض الحسنه سازمان – بهمن 1401 همکار گرامی با سلام اسامی برندگان قرعه کشی وام قرض الحسنه در سایت و شبکه های اجتماعی سازمان قابل مشاهده است. سمينار آموزشي نظارت بر ساختمان های بتنی (محل برگزاری شهرستا… در راستای بهبود اطلاع رسانی سازمان در نظرسنجی پورتال جدید سازمان شرکت نمایید و نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را ارسال فرمایید. فرا رسیدن 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد.

  • راهنمای شیوه پیش ثبت نام و دریافت نام کاربری و کلمه عبور جدید به منظور ثبت نام برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور جدید (درصورت فراموشی آن)، بایستی در ابتدا در مرورگر اینترنتی …
  • ساخته های عظيم بشری نشان دهنده دانش، توانايي و مهارت مهندسان ساختمان است.
  • نامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سامانه اتصال…
  • سایر مواردی که در آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان تعیین شده‌است.
  • به اطلاع می رساند سازمان در نظر دارد، به مناسبت بزرگداشت روز ملی مهندسی و به منظور تشکیل تیم منتخب سازمان، مسابقات فوتسال ویژه اعضا را برگزار نماید.

شورای مرکزی برای تعیین رئیس شورا سه نفر را به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد می‌کند و وزیر یاد شده یک نفر را به عنوان رئیس سازمان، جهت صدور حکم به رئیس‌جمهور معرفی می‌نماید. تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی. مشارکت در امر ارزشیابی و تعیین صلاحیت و ظرفیت اشتغال به کار شاغلان در امور فنی مربوط به فعالیت‌های حوزه‌های مشمول این قانون. مهندس فنی و متخصص ساختمان در رأس هرم سازندگی قرار گیرند و صاحبان مهارت‌های فنی در سطوح میانی و کارگران فنی بدنهٔ هرم فنی ساخت و ساز ساختمان‌سازی در ایران را تشکیل دهند.

اهم مصوبات جلسه هیات مدیره (۱۵/تیرماه/۹۹)

به یک ساختار معماری یا مهندسی ثابت که مجزا از دیگر ساختارها قابل تشخیص باشد یک سازه یا ابنیهٔ فنی می‌گویند. سازه بخشی از حجم است که بارهای وارده را تحمل و به محیط اطراف منتقل می‌سازد. در زیر دسته بندی اخبار و اطلاعیه های سازمان را براساس واحدهای مختلف و متنوع سازمان مشاهده می نماید. جهت مشاهده روی عنوان واحد مورد نظر کلیک نمایید. جهت تسریع ارائه خدمات سازمان و در راستای بهبود عملکرد سازمان و جلوگیری از اتلاف زمان، برخی از مشکلات، سوالات و درخواست های پر تکرار اعضای سازمان به شرح ذیل میباشد. که پاسخ های سازمان به آنها شما را در تسریع دریافت خدمات یاری می نماید.

http://dekoralsystem.ir

اعضا و کارکنان سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان با حضور در واحد سیار سازمان انتقال خون، در امر نیکوی اهدای خون شرکت کردند. گفتنی است ذخایر خون استان و کشور در هفته های … به اطلاع علاقمندان امر پژوهش می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نظر دارد جهت راه اندازی …

خدمات مهندسی

می‌توانید با گسترش آن به ویکی‌پدیا کمک کنید. در مجله خبری کتب معمارانهای ساختمانی انواع مختلفی از شمع‌ها، بر حسب شرایط تحت الارضی ، سطح آب زیر زمینی ، و نوع باری که باید حمل شود ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .

راهنمای سامانه آموزش

تحریریه کتب معماران