سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی | architectbook

اسامی برندگان وام قرض الحسنه سازمان – بهمن 1401 همکار گرامی با سلام اسامی برندگان قرعه کشی وام قرض الحسنه در سایت و شبکه های اجتماعی سازمان قابل مشاهده است. سمينار آموزشي نظارت بر ساختمان های بتنی (محل برگزاری شهرستا… در راستای بهبود اطلاع رسانی سازمان در نظرسنجی پورتال جدید سازمان شرکت نمایید و نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را ارسال فرمایید. فرا رسیدن 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد.

  • نامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سامانه اتصال…
  • جهت تسریع ارائه خدمات سازمان و در راستای بهبود عملکرد سازمان و جلوگیری از اتلاف زمان، برخی از مشکلات، سوالات و درخواست های پر تکرار اعضای سازمان به شرح ذیل میباشد.
  • راهنمای شیوه پیش ثبت نام و دریافت نام کاربری و کلمه عبور جدید به منظور ثبت نام برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور جدید (درصورت فراموشی آن)، بایستی در ابتدا در مرورگر اینترنتی …
  • ساخته های عظيم بشری نشان دهنده دانش، توانايي و مهارت مهندسان ساختمان است.
  • سایر مواردی که در آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان تعیین شده‌است.

شورای مرکزی برای تعیین رئیس شورا سه نفر را به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد می‌کند و وزیر یاد شده یک نفر را به عنوان رئیس سازمان، جهت صدور حکم به رئیس‌جمهور معرفی می‌نماید. تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی. مشارکت در امر ارزشیابی و تعیین صلاحیت و ظرفیت اشتغال به کار شاغلان در امور فنی مربوط به فعالیت‌های حوزه‌های مشمول این قانون. مهندس فنی و متخصص ساختمان در رأس هرم سازندگی قرار گیرند و صاحبان مهارت‌های فنی در سطوح میانی و کارگران فنی بدنهٔ هرم فنی ساخت و ساز ساختمان‌سازی در ایران را تشکیل دهند.

درخواست اطلاع رسانی ثبت نام در رویداد استارت آپی مدیریت مصرف…

بیانیه مجله خبری کتب معماران نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب شکوهمند… © تمام حقوق این سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان محفوظ است. کلیه حقوق وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر محفوظ می باشد. تمامی حقوق این وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان محفوظ می باشد. با سلام و احترام حضور شما مخاطبان عزيز و بازديد كنندگان گرامی سايت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان يزد ، جای خوشوقتی است كه سايت سازمان پذيرای نگاه پرفيض شماست. سازمان نظام مهندسی ساختمان سازمانی غیردولتی است که به جهت تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ به صورت رسمی تأسیس گردید و هم‌اکنون ریاست آن برعهده حمزه شکیب می‌باشد.

درخواست عضویت جدید

می‌توانید با گسترش آن به ویکی‌پدیا کمک کنید. در کارهای ساختمانی انواع مختلفی از شمع‌ها، بر حسب شرایط تحت الارضی ، سطح آب زیر زمینی ، و نوع باری که باید حمل شود ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .

اهم مصوبات هیات مدیره (۸/خرداد/۱۴۰۱)

اعضا و کارکنان سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان با حضور در واحد سیار سازمان انتقال خون، در امر نیکوی اهدای خون شرکت کردند. گفتنی است ذخایر خون استان و کشور در هفته های … به اطلاع علاقمندان امر پژوهش می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نظر دارد جهت راه اندازی …

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران