سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی | architectbook

می‌توانید با گسترش آن به ویکی‌پدیا کمک کنید. در کارهای ساختمانی انواع مختلفی از شمع‌ها، بر حسب شرایط تحت الارضی ، سطح آب زیر زمینی ، و نوع باری که باید حمل شود ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .

http://dekoralsystem.ir

اعضا و کارکنان سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان با حضور در واحد سیار سازمان انتقال خون، در امر نیکوی اهدای خون شرکت کردند. گفتنی است ذخایر خون استان و کشور در هفته های … به اطلاع علاقمندان امر پژوهش می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نظر دارد جهت راه اندازی …

  • به اطلاع علاقمندان امر پژوهش می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نظر دارد جهت راه اندازی …
  • عملیات اجرایی ساختمان باید منحصرا توسط مهندس مجری ساختمان که دارای صلاحیت اجرای ساختمان هستند انجام…
  • هرکدام از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها دارای ارکان چهارگانه مجمع عمومی، هیئت مدیره ، شورای انتظامی و بازرسان هستند.
  • دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت حرفه‌ای اعضا و تشویق و حمایت از فعالیت‌های با ارزش و برگزاری مسابقات حرفه‌ای و تخصصی و معرفی طرح‌های ارزشمند.

مهندسان ساختمان تلاشگران عرصه آبادانی و عمران کشورند. ارائه خدمات کارشناسی فنی به مراجع قضایی و قبول داوری در اختلافاتی که دارای ماهیت فنی است. بدينوسيله از شما عزيزان دعوت می كنم ارتباط مستمر خود با سايت را حفظ فرموده ،‌ ما را جهت تقويت محتوای آن ياری فرماييد ، پيشنهادها ، ديدگاه ها و اخبار و اطلاعات ارسالی شما ، راهگشا خواهد بود. برای ارسال تیکت تنها کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و روی منو یا دکمه “ارسال تیکت جدید” کلیک نمایید.

بررسی الزامات طراحی، ساخت و نظارت بر اجرای مهاربند کمانش تاب(BRB)

شورای مرکزی برای تعیین رئیس شورا سه نفر را به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد می‌کند و وزیر یاد شده یک نفر را به عنوان رئیس سازمان، جهت صدور حکم به رئیس‌جمهور معرفی می‌نماید. تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی. مشارکت در امر ارزشیابی و تعیین صلاحیت و ظرفیت اشتغال به کار شاغلان در امور فنی مربوط به فعالیت‌های حوزه‌های مشمول این قانون. مهندس فنی و متخصص ساختمان در رأس هرم سازندگی قرار گیرند و صاحبان مهارت‌های فنی در سطوح میانی و کارگران فنی بدنهٔ هرم فنی ساخت و ساز ساختمان‌سازی در ایران را تشکیل دهند.

به یک ساختار معماری یا مجله خبری کتب معماران ثابت که مجزا از دیگر ساختارها قابل تشخیص باشد یک سازه یا ابنیهٔ فنی می‌گویند. سازه بخشی از حجم است که بارهای وارده را تحمل و به محیط اطراف منتقل می‌سازد. در زیر دسته بندی اخبار و اطلاعیه های سازمان را براساس واحدهای مختلف و متنوع سازمان مشاهده می نماید. جهت مشاهده روی عنوان واحد مورد نظر کلیک نمایید. جهت تسریع ارائه خدمات سازمان و در راستای بهبود عملکرد سازمان و جلوگیری از اتلاف زمان، برخی از مشکلات، سوالات و درخواست های پر تکرار اعضای سازمان به شرح ذیل میباشد. که پاسخ های سازمان به آنها شما را در تسریع دریافت خدمات یاری می نماید.

وبینار آموزشی گزارش نویسی فنی ابنیه ساختمان (عمران و معماری) بر اساس چک لیست و تنظیم گزارش

تحریریه کتب معماران