سازمان نظام مهندسی ساختمان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | architectbook

همکار گرامی با سلام با توجه به نامه شماره الف/۱۹/۱۴۳۸۹۲ اداره کل راه و شهرسازی مورخ ۹۹/۰۹/۰۴ در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، با تمدید اع… ‌ 🔹سمینار آموزشی واکاوی فنی فاجعه متروپل (حضوری و مجازی) 🔸دارای امتیاز ارتقا پایه (صلاحیت نظارت و اجرا در تمامی پایه‌ها) 🔸ویژه مهندسان عمران، معماری، شهرسازی … به اطلاع می رساند سازمان در نظر دارد، به مناسبت بزرگداشت روز ملی مهندسی و به منظور تشکیل تیم منتخب سازمان، مسابقات فوتسال ویژه اعضا را برگزار نماید. لغو آزمونها و دوره های آموزشی صدور، تمدید و ارتقاء پایه پروا… به اطلاع شرکت های حقوقی، دفاتر طراحی، مهندسان طراح، مهندسان ناظر، سازندگان مسکن(مجریان ذیصلاح) می رساند؛…

اهم مصوبات جلسه مورخ (۱۰/مهرماه/۱۴۰۱)

اعضا و کارکنان سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان با حضور در واحد سیار سازمان انتقال خون، در امر نیکوی اهدای خون شرکت کردند. گفتنی است ذخایر خون استان و کشور در هفته های … به اطلاع علاقمندان امر پژوهش می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نظر دارد جهت راه اندازی …

http://dekoralsystem.ir

شورای مرکزی برای تعیین رئیس شورا سه نفر را به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد می‌کند و وزیر یاد شده یک نفر را به عنوان رئیس سازمان، جهت صدور حکم به رئیس‌جمهور معرفی می‌نماید. تهیه و تنظیم مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی در استان و پیشنهاد به وزارت مسکن و شهرسازی. مشارکت در امر ارزشیابی و تعیین صلاحیت و ظرفیت اشتغال به کار شاغلان در امور فنی مربوط به فعالیت‌های حوزه‌های مشمول این قانون. مهندس فنی و متخصص ساختمان در رأس هرم سازندگی قرار گیرند و صاحبان مهارت‌های فنی در سطوح میانی و کارگران فنی بدنهٔ هرم فنی ساخت و ساز ساختمان‌سازی در ایران را تشکیل دهند.

مصوبات هیات مدیره ۳/آذرماه/۹۸

اسامی برندگان وام قرض الحسنه مجله خبری کتب معماران – بهمن 1401 همکار گرامی با سلام اسامی برندگان قرعه کشی وام قرض الحسنه در سایت و شبکه های اجتماعی سازمان قابل مشاهده است. سمينار آموزشي نظارت بر ساختمان های بتنی (محل برگزاری شهرستا… در راستای بهبود اطلاع رسانی سازمان در نظرسنجی پورتال جدید سازمان شرکت نمایید و نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را ارسال فرمایید. فرا رسیدن 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد.

آموزش اخلاق حرفه ای

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب شکوهمند… © تمام حقوق این سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان محفوظ است. کلیه حقوق وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر محفوظ می باشد. تمامی حقوق این وب سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان محفوظ می باشد. با سلام و احترام حضور شما مخاطبان عزيز و بازديد كنندگان گرامی سايت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان يزد ، جای خوشوقتی است كه سايت سازمان پذيرای نگاه پرفيض شماست. سازمان نظام مهندسی ساختمان سازمانی غیردولتی است که به جهت تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ به صورت رسمی تأسیس گردید و هم‌اکنون ریاست آن برعهده حمزه شکیب می‌باشد.

  • برای مهندسان بن بست وجود نخواهد داشت.
  • مهندس فنی و متخصص ساختمان در رأس هرم سازندگی قرار گیرند و صاحبان مهارت‌های فنی در سطوح میانی و کارگران فنی بدنهٔ هرم فنی ساخت و ساز ساختمان‌سازی در ایران را تشکیل دهند.
  • لغو آزمونها و دوره های آموزشی صدور، تمدید و ارتقاء پایه پروا…
  • آقای محمدسعید کریمی در مسابقات طراحی کشوری سال ۱۳۹۸ رتبه اول را بدست آورد و بهترین طراح معرفی شد.
تحریریه کتب معماران