سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمان | architectbook

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و به نقل از واحد سازندگان مسکن… آقای محمدسعید کریمی در مسابقات طراحی کشوری سال ۱۳۹۸ رتبه اول را بدست آورد و بهترین طراح معرفی شد. شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید.

  • © تمام حقوق این سایت برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان محفوظ است.
  • این یک مقالهٔ خرد مهندسی عمران است.
  • تأیید ترازنامه سازمان و ارائه آن به مجمع عمومی.
  • به سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرزخوش آمدید.
  • سمينار آموزشي نظارت بر ساختمان های بتنی (محل برگزاری شهرستا…

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران می باشد. سازمان نظام مهندسی ساختمان دارای واحدهای استانی است و از نظر حقوقی هر سازمان استانی دارای شخصیت مستقل است. ارکان سازمان عبارت است از سازمان استان‌ها، هیئت عمومی سازمان، شورای مرکزی، رئیس سازمان و شورای انتظامی.

اهم مصوبات هیات مدیره (۷/بهمن ماه/۹۸)

هرکدام از مجله خبری کتب معماران نظام مهندسی ساختمان استان ها دارای ارکان چهارگانه مجمع عمومی، هیئت مدیره ، شورای انتظامی و بازرسان هستند. به منظور هماهنگی در امور سازمان‌های استان هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان از کلیه اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان‌های استان در سطح کشور تشکیل می‌شود. شورای مرکزی متشکل از ۲۵ نفر عضو اصلی و ۷ نفر عضو علی‌البدل از بین دو برابر اعضای سازمان هیئت مدیره که توسط هیئت عمومی، انتخاب و به وزیر راه و شهرسازی معرفی می‌شوند و توسط وزیر راه و شهرسازی برای مدت ۳ سال انتخاب می‌شوند.

اهم مصوبات هیات مدیره (۱۷/اسفندماه/۱۴۰۰)

همکار گرامی با سلام به اطلاع می رساند در راستای برنامه‌های فرهنگی و رفاهی اعضای سازمان و خانواده‌های محترمشان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس،… به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، چهارمین جلسه بازرسان با مجریان ذیصلاح… سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در راستای ارتقای نظم و کیفیت خدمات مهندسی ارائه شده به کارفرمایان و ایجاد توازن و تناسب بیشتر در ارجاع پروژه‌های نظارتی به م… 📌همکار گرامی 📌به اطلاع می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در نظر دارد مسابقات فوتسال به مناسبت بزرگداشت روز ملی مهندسی برگزار نماید.

سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمانی غیردولتی است که در جهت تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی تأسیس گردیده است. مهندسان دارای مدرک تحصیلی در رشته های هفت گانه عمران، معماری ،تأسیسات برقی ، تأسیسات مکانیکی ، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک می توانند به عضویت سازمان نظام مهندسی ساختمان در آیند. براساس این قانون ، مهندسان برای فعالیت در زمینه طراحي ، نظارت و اجراي ساختمانهاي بخش غیردولتي می بایست دارای صلاحیت حرفه اي (پروانه اشتغال به کار مهندسي) باشند. بدینوسیله از کلیه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان که داری عضویت معتبر می باشند جهت شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت اول) که در روز چهارشنبه…

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران