سازه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | architectbook

اطمینان در همگن بودن خواص مواد در ضریب ایمنی که باعث صرفه‌جویی در مصرف مواد می‌شود مؤثر است.خواص کشسانیفولاد از قانون هوک تا تنش‌های زیاد پیروی می‌کند. ویژگیتوضیحاتساخت سریع، آسان و مقرون ‌به‌صرفهقطعات را می‌توان با استفاده از و پیچ و مهره‌ها در محل ساخت‌وساز مونتاژ کرد. با اینکه ساخت و سازهای بلند مرتبه از اواخر قرن ۱۹ به بعد آغاز شده بود اما پیشرفت چشمگیر آن در نیمه دوم قرن ۲۰ اتفاق افتاد. فضلور خان سیستم‌های سازه‌ای طراحی نمود که برای بسیاری از سازه‌های بلند مدرن حیاتی بود.

گارانتی ده ساله

شرکت اشکوسازه گستر مفتخر است که اولین شرکت ساختمانی دارای مجوز ثبت شده در ایران می باشد که به طور تخصصی به معرفی ، ارائه و اجرای سازه های سبک با بالاترین تنوع محصولات مرتبط می پردازد. طراحی سازه یا طراحی ساختار یک سازه، یکی از شاخه ‌های علوم مهندسی است. با استفاده از علم طراحی مهندسی، یک سازه با ساختار پایدار، مستحکم و با قابلیت های مهندسی بسیار عالی، طراحی و اجرا می شود.

  • با توضیحاتی که داده شد می دانید که مهندسی سازه در سازه‌های ساختمانی ، غیر ساختمانی و حتی ماشین آلات استفاده می‌شود و در ساخت تمام پروژه هایی که حفظ ایمنی و تعادل برای آنها بسیار اهمیت دارد از دانش گرایش مهندسی سازه استفاده می کنند.
  • ساخت اسکلت فلزی سازه‌های صنعتی معمولاً به دو صورت سازه فلزی جوش و یا سازه فلزی پیچ‌ومهره آغاز می‌شود.
  • آب سازه به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی در زمینه تجهیزات مرتبط با صنعت آب و فاضلاب و سیستم های تخصصی تصفیه و انتقال آب و پساب، قادر به تولید با ITP های مختلف در صنایع بزرگ کشور می باشد.
  • سازه فولادی سنگین دارای چندین ویژگی است؛ مصرف فولاد در هر مترمربع بیشتر یا مساوی 50 کیلوگرم بر مترمربع است.
این تکنولوژی بعدها به فرهنگ‌های دیگری که با ایرانی‌ها در ارتباط بودند انتقال یافت. این شركت امیدوار است با ساخت انواع مقاطع معادل تیرآهن های بال پهن سنگین بصورت تمام اتوماتیک، از خروج مقدار زیادی ارز جلوگیری نموده و در صنعت ساختمان سازی و صنایع دیگر، کشور عزیزمان را از واردات این نوع مقاطع بی نیاز نماید. تیم مشاوره سازه اکسپوز همواره آماده ارائه بهترین راهکار و معرفی مقرون به صرفه محصول جهت اقصادی سازی پروژه می باشد. تیم معماری شایان سازی متشکل از طراحان حرفه ای از سال ۱۳۹۰ تاسیس و اقدام به طراحی و اجرا نموده است. نحوه همكاری با گروه نصب بصورت پیمانكاری می‌باشد (بیش از 20 گروه نصب، هریك شامل یك نفر استادكار و سه نفر نیروی نیمه متخصص،‌ مجموعا بیش از 80 نفر)، از اینرو اطمینان مشتریان گرامی از جهت حداكثر سرعت در اجرای پروژه تضمین گردیده است. گروه‌های نصب همگی از بابت ادوات مورد نیاز بطور كامل تجهیز می‌باشند و همچنین تمامی پرسنل تحت پوشش بیمه حوادث شركت می‌باشند.

افتخارات سازه سبک اشکو سازه گستر

در این مدل، از دیوارهای بتنی که شامل قالب بتنی دائم می‌باشد، استفاده می‌کنند. این قالب‌ها پس از این‌که بتن‌ریزی انجام شد، بخشی از دیوار به حساب آمده و نقش عایق حرارتی را دارند. این مدل از سازه های جدید ساختمانی در ایران، تا حدودی در دسته‌ی انواع سازه های بتنی قرار می‌گیرد. گروه مهندسی آب سازه در راستای عرضه خدمات زیست محیطی و مهندسی خود با بهره گیری از دانش روز و مشاوره با اساتید دانشگاههای معتبر کشور، اقدام به بروزرسانی توان فنی خود طی چندین سال فعالیت در عرصه این صنعت نموده است.

هیدروفرمینگ (Hydroforming) فرایندی برای شکل دادن به یک قطعه فلزی با یک سیال پر فشار است. این قطعه می‌تواند لوله و یا ورق باشد.

همچنين اين شركت مشكلات احتمالي از بابت كسري مجله خبری کتب معماران را با در اختيار داشتن يك انبار 350 متر مربعي در محل کارخانه منتقي ساخته است. خدمات مشاوره و بازدید در رابطه با پروژه ها ازسوی کارشناسان این شرکت بصورت کاملاً رایگان صورت میپذیرد و تهیه و ارسال پیش فاکتور را در پی خواهد داشت. کلیه حقوق این وب سایت برای دفتر تبلیغاتی آگهی سازه محفوظ می باشد. استفاده بجا از برخی عناصر پیش‌ساخته می‌تواند سبب صرفه‌جویی در هزینه و زمان ساخت سازه شما شود. در نظر گرفتن اصول اساسی در جهت تأمین فضای هرچه بیشتر و مفیدتر در سازه ساختمان. هیدروفرمینگ فرایندی برای شکل دادن به یک قطعه فلزی با یک سیال پر فشار است.

http://dekoralsystem.irتحریریه کتب معماران