شركت سهامی شيشه قزوين عام

شیشه 6 میل ساختمانی برای تولید محصولات دیگر شیشه مانند شیشه رنگی و مدل های دیگر که کاربری های خاص در فضاهای مختلف ساختمان دارند، استفاده می شود. مواد اولیه تولید شیشه سیلیس، سنگ آهک، کربنات دو سو است ولی از خیلی عناصر دیگر هم می توان شیشه 6 میل ساختمانی تولید کرد. موارد به کارگیری شیشه 6 میل ساختمانی برای شیشه رو میزی، پنجره های آهنی تک جداره، درب آهنی تک جداره، درب های سنتی و مدرن، پنجره دوجداره، دیوارپوش های رنگی و نمای ساختمان است.

  • لمینیت به معنای چند لایه می‌باشد یعنی روی شیشه از چندین لایه چسب رزینی استفاده می‌کنند که در نهایت پیوستگی آن را افزایش می‌دهد.
  • شرکت جهان شیشه با به کار گیری بهترین تیم های اجرایی در جهت ارائه بهترین خدمات در خدمت مشتریان خود می باشد.
  • با جدیدترین سازه‌های شگفت انگیز شیشه خم ساختمانی آشنا شدی؟ برای مشاهده کلیک کن.
  • شیشه خم با قابلیت لمینت که‌تو کارخانه شیشه خم تولید می‌شه ، شیشه‌ای بسیار مستحکم که‌در مقابل ضربه و برخورد جسم سنگین ،از مقاومت بسیار زیادی برخورداره.
  • از ضخامت شیشه 4 میل ساختمانی با هر مدلی می توان در هر مکانی استفاده کرد، همین امر باعث شده تا دست معمارها برای استفاده شیشه در نقاط مختلف ساختمان باز باشد.

کارخانه شیشه سکوریت نگین شرقبا داشتن خط تولید قوی و وسیع و با داشتن بهترین کوره های تولید شیشه می تواندشیشه های تولید شده را در اندازه و ابعاد مختلف تولید نماید. نگین شرق با داشتن بهترین کارکنان با تجربه در خط تولید شیشه می تواند انواع شیشه را با بهترین کیفیت تولید نماید. به دلیل استفاده از بهترین مواد درجه یک و عالی قادر به تولید بهترین برند شیشه در کشور می باشد. شیشه های تولید شده در کارخانه شیشه نگین شرق دارای استانداردهای روز دنیا در تهیه و تولید مواد اولیه و خام درجه یک مورد استقبال در بازار شیشه می باشد.

نحوه خرید شیشه ساختمانی

شیشه لیا در سال 1380 به منظور گسترش فعالیت و ظرفیت تولید و همچنین پاسخگویی به نیاز رو به فزونی بازار ایران به شیشه های فلوت با کیفیت بالا، فعالیت خود را آغاز نمود. با مدیریت محمد استقبال در سال ۱۳۷۲ در مشهد تاسیس شد و فعالیت تولیدی خود را در زمینه تولید شیشه های سکوریت ساختمانی و صنعتی مطابق با استانداردهای جهانی آغاز نمود. در سال ۱۳۷۴ برای اولین بار در ایران موفق به کسب اولین نشان استاندارد ملی برای شیشه های سکوریت ساختمانی شرکت زیما گردید.

شرکت فلوت کاوه:

کارخانه شیشه نگین شرق به عنوان بهترین برند در زمینه تولید انواع شیشه صنعتی و شیشه داخلی و یراق آلات شیشه در مشهد و سراسر تاسر ایران نیاز افراد را در زمینه خرید و مشاوره جهت خرید شیشه برطرف می نماید. شیشه 4 میل ساختمانی یکی از پرکاربردترین شیشه های ساختمانی است و به علت ضخامت متعادل در بیشتر فضاهای ساختمان به کاربرده می شود. همان طور که می دانید در یک ساختمان بعضی نقاط به شیشه های قطور و ایمن نیاز است و برخی فضاهای دیگر نیاز به ضخامت زیادی ندارد. گاهی از شیشه 4 میل ساختمانی برای تولید محصولات دیگر شیشه نیز استفاده می شود.

کارخانه شیشه نوآوران شیشه سپنتا با سابقه درخشان 30 ساله از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع شیشه در کشور است. این مجموعه با بهره مندی از مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات و هم چنین همکاری با افراد باتجربه و توانا، سالانه متر مربع شیشه تولید نموده و در بهبود سطح کیفی شیشه های ساختمانی می کوشد. شیشه یکی از پر کاربردترین مصالح و ملزومات در ساختمان سازی می باشد. اگر بخواهیم به زبان ساده تر بگوییم می توان گفت شیشه را از ابزارهای بسیار اساسی در امور ساختمان سازی باید در نظر گرفت چرا که در بسیاری از امور ساختمانی می توان آن ها را استفاده کرد. در این مطلب شرکت هایی که در آن ها اقدام به تولید شیشه می نمایند ذکر شده است که هر یک بر اساس روشی خاص و با استفاده از تجهیزات و دستگاه های منحصر به فردی در ابعاد و ظرفیت تولیدی خود اقدام به تولید شیشه می کنند. جالب است بدانید تفاوت در نوع هر یک از شیشه ها، ضخامت و جنس شیشه سبب تولید انواع متفاوتی از شیشه ها می شود.

شركت سهامی شيشه قزوين عام برای اینکه با انواع زیبای میزهای شیشه‌ای اداری آشنا بشی در ادامه در مورد اون‌ها توضیح خواهم داد. شیشه خم با قابلیت لمینت که‌تو کارخانه شیشه خم تولید می‌شه ، شیشه‌ای بسیار مستحکم که‌در مقابل ضربه و برخورد جسم سنگین ،از مقاومت بسیار زیادی برخورداره. این نوع شیشه می‌تونه وزن‌های بسیار سنگین رو هم تحمل کنه و احتمال شکسته‌شدن اون بسیار کمه. یکی از ویژگی‌های شیشه لمینت که‌اون رو به‌شیشه‌ای بی‌خطر و با امنیت بالا تبدیل کرده ، استفاده از ورق‌های PVB در میان لایه‌های شیشه‌لمینت. شیشه ی ساختمانی تولید کننده انواع شیشه های نما، دو و چند جداره، دکوراتیو، رنگی، ضد اغتشاش و ضد گلوله، همچنین تولید کننده شیشه های سکوریت، لمینت، خم و سایر شیشه های فرآوری شده. شرکت نوآوران شیشه سپنتا با ۳۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید شیشه های ساختمانی میباشد .

شرکت ها : لیست زیرمجموعه شیشه و نمای شیشه ای

تحریریه کتب معماران