ضد آفتاب دور چشم و اهمیت استفاده از آن؛ بررسی خواص و فواید سینره

ضد آفتاب دور چشم و اهمیت استفاده از آن؛ بررسی خواص و فواید سینره

در صورتی که بنا به هر دلیلی از این کرم در اطراف چشم استفاده کردید و به داخل چشم وارد شد بهترین کاری که می توانید در این شرایط انجام دهید این است که بلافاصله چشم ها را با آب بشویید. 30 دقیقه قبل از قدم زدن در آفتاب، به جز اطراف چشم، ضد آفتاب را به تمام صورت بمالید. ۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب مقداری از کرم را روی پوست کاملاً تمیز اطراف چشم قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. خیلی براق میکنه دور چشم رو و بعد از مدتی خطوط اطراف چشم رو نمایان تر میکنه. فیلترهای به کار رفته در این ضد افتاب دور چشم همگی از نوع فیزیکی بوده و فرمولاسیون آن کاملا ضدحساسیت است. بسیاری از افراد خوشبختانه این موضوع را جدی گرفته و آویزه‌ی گوش خود می‌کنند؛ اما در این میان هستند عده‌ای که متاسفانه علی‌رغم جدیت در مصرف ضد آفتاب تنها توجه‌شان به صورت بوده و برخی نقاط حیاتی دیگر از جمله گردن، گوش‌ها و مهم‌تر از همه اطرافِ چشم‌ها را نادیده می‌گیرند.

دلیل چروک می شود

ضد آفتاب‌های معمولی به دلیل فرمولاسیون حاوی فیلترهای شیمیایی باعث حساسیت و قرمزی دور چشم می‌شوند و برای استفاده چشم توصیه نمی‌شوند. کرم ضد آفتاب تخصصی دور چشم آیسول با دارا بودن فیلترهای فیزیکی باعث آبرسانی به پوست اطراف چشم می‌شود. همچنین این محصول با حفاظت بالا در برابر اشعه‌های UVA و UVB از پیر شدن پوست جلوگیری می‌کند. شما برای ترمیم زخم‌های ناشی از جراحات می‌توانید از محصول برند آیسول به نام کرم ترمیم کننده دور چشم سیکاسول آیسول استفاده کنید.

چرا باید در مورد خواص زغال فعال بدانیم؟

پوست ناحیه دور چشم جز قسمت‌هایی از صورت است که اولین نشانه‌های پیری را نمایان می‌کند. پوست دور چشم از بقیه نواحی صورت، لطیف و نازک تر است و از آنجایی که چشم‌ها بسیار در طول روز در حال حرکت هستند، باعث زودتر پیر شدن پوست اطراف آن می‌شود. علاوه بر این عواملی مانند ژنتیک، اشعه ماورا بنفش، استرس و سبک زندگی فرد می‌تواند موجب پیری زودرس پوست دور چشم شود. مشکلات مربوط به ناحیه دور چشم شامل سیاهی، پف زیر چشم و چین و چروک اطراف آن می‌شود.

پیشنهاد من این است برای پوست اطراف چشم خود از کرم ضد آفتاب مخصوص دور چشم کمک بگیرید اما از آنجا که این کرم‌ها همیشه در دسترس افراد نیستند، بنابراین می‌توان با آزمون و خطا، از ضدآفتاب‌‌های معمولی هم برای دور چشم استفاده کرد. در حقیقت، اولین نشانه‌ای که از کهولت سن مشاهده می‌کنید، در ناحیه پوست دور چشم شما دیده خواهد شد. نفوذ اشعه فرابنفش به لایه‌های داخلی چشم شما می‌تواند به منزله نابودی پوست‌تان باشد.

کرم ژل دور چشم ضدآفتاب SPF50 ساین اسکین یک ضد آفتاب دور چشم با بافت سبک و جذب سریع است و با داشتن فیلترهای ارگانیک از پوست دور چشم در مقابل اثرات زیانبخش پرتوهای فرابنفش نور خورشید وپیری زودرس پوست ناشی از نور محافظت میکند. این محصول با ترکیبات فعال ضد اکسیدان مانند کوآنزیم Q10 و ویتامین E و همچنین رتینیل پالمیتات باعث کاهش خطوط ریز و پنجه کلاغی می شود، در عین حال با استفاده از اسید هیالورونیک، اوره و گلیسیرین سبب نرمی، لطافت و حفظ رطوبت پوست دور چشم می شود. پوست چشم زودتر علائم پیری را نشان می دهد، زیرا نازک ترین قسمت پوست صورت است به همین دلیل باید از کرم ضد آفتاب دور چشم استفاده کنید استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب دور چشم باعث کاهش و جلوگیری از خطوط و چروک زودرس دور چشم می شود با توجه به حساس بودن پوست اطراف چمانمان توصیه می شود از کرم ضد آفتاب دور چشم معدنی استفاده کنید.

پوست اطراف چشم پوستی نازکتر و حساس تر از سایر نقاط صورت است بنابراین لازم است که برای پوست اطراف چشم از ضد آفتاب مخصوص دور چشم استفاده کنید. مدل Shield با دارا بودن SPF30 بدون رنگ است و برای دور چشم باید مورداستفاده قرار بگیرد. محفظه‌ی نگهدارنده‌ی مای تیوپی و از جنس پلاستیک است که استفاده‌‌ی آسان‌تری دارد. ضدآفتاب مای از پوست حساس و نازک دورچشم در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید مانند UVB و UVA محافظت می‌کند و مانع از چروک و پیر شدن پوست دور چشم می‌شود. کرم ضدآفتاب مای مدل Shield SPF30 بدون بو است و ترمیم‌کنندگی پوست را هم برعهده دارد. اگر پوست اطراف چشمانتان چروک و آسیب‌دیده است کرم ضدآفتاب مای علاوه‌بر محافظت در برابر آفتاب توانایی ترمیم و بهبود آن‌ها را هم دارد.

ضد آفتاب های فاقد چربی برای پوست حساس اطراف چشم سنگین است و باعث خشکی و تیرگی آن لیست اسباب بازی دخترانه می‌شود. ضد آفتاب های مخصوص پوست های خشک نیز به دلیل وجود چربی ممکن است باعث میلیا اطراف چشم شوند. همچنین بسیاری از ضد آفتاب هایی که مخصوص دور چشم نیستند در صورت استفاده باعث سوزش و ریزش اشک در چشم می‌شوند که علت آن نا مناسب بودن آنها ضد آفتاب برای چشم است. محصولات مای با استفاده از مواد اولیه توصیه شده شرکت کال اند کو آلمان در مدرن‌ترین کارخانه آرایشی و بهداشتی خاورمیانه (آریان کیمیا تک) در کشور عزیزمان ایران و با استاندارهای جهانی متولد شد‌ه‌اند.

  • در صورت امکان به مراکز فروش عرضه کرم ضد آفتاب های مارک های بین المللی بروید.
  • کرم دور چشم سینره حاوی فرمولاسیون گیاهی است که از افتادگی پوست در نواحی اطراف چشم پیشگیری کرده و سبب افزایش استحکام شبکه پروتئینی می شود.
  • برای محافظت از خود در برابر آفتاب از یک کلاه، روسری یا عینک استفاده کنید و تنها به ضد آفتاب اکتفا نکنید.
  • این محصول همچنین دارای SPF30 بوده و با محافظت از پوست اطراف چشم از آسیب ناشی از اشعه های UVA و UVB سبب کاهش بروز لک های پوستی، آفتاب سوختگی و چین و چروک های اطراف چشم می گردد.
تحریریه کتب معماران