طراحی داخلی ساختمان اداری و دفتر کار معماری اداری آرل | architectbook

بنابراین طراحان باید بیش از همیشه در طراحی نمای ساختمان اداری خلاقیت به خرج دهند و بر اساس نوع کسب و کار و حرفه ای که در یک ساختمان اداری خاص برقرار است، نمای آن را طراحی کنند. به عنوان مثال اگر یک ساختمان اداری مربوط به کسب و کارهای حوزه ی معماری می شود بهتر است یک المان خاص که مرتبط با این حرفه می باشد در نما به نمایش درآید. یکی از نکاتی که در مورد طراحی نمای ساختمان اداری می توان به آن اشاره کرد، تهویه مناسب ساختمان اداری می باشد. این نوع ساختمان به دلیل تردد زیاد کارفرما باید از تهویه مناسب برخوردار باشد. تهویه چنین ساختمان هایی باید با نصب پنجره های متعدد صورت گیرد.

http://dekoralsystem.ir

بسیار وزن مجله خبری کتب معمارانی دارد و نسبت به دمای هوا و حرارت آتش عایق قوی و مقاوم درمقابل سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی می باشد . باید بدانیم چه مصالحی را در کنار هم قرار دهیم که به نتیجه مطلوب برسیم، که این هنر طراح است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به عمران مدرن می باشد. نصب پنل های آکوستیک به جهت کاهش انتقال صوت و هم چنین جلوگیری از اکوی صدا در اتاق های جلسات از جمله موارد مهم است.

نکات طراحی ساختمان اداری

در طراحی داخلی فضاهای اداری از قرار دادن گیاهان و سبزینگی در فضا غافل نشوید. همچنین طراحی طبق استاندارد ها از خستگی افراد در طول روز می کاهد. اگر اتاقها نور گیر نباشند یا ساعات کاری شرکت شب باشد، حتماً به نورپردازی مصنوعی نیاز پیدا خواهید کرد.

  • بلکه هر شخصی در زمینه کاری خودش پروژه میگیرد و این نکته از این لحاظ حائز اهمیت است که سلیقه و چیدمان و حتی دکور بندی در بخش مسکونی با اداری کاملا متفاوت است و این موضوع در انتخاب یک متخصص خوب بسیار مهم است.
  • فضایی که درآن بین کار و تفریح تعادل برقرار شده است، نتیجه ی تفکیک فضایی بین فضاهای متنوع یاد شده است.
  • این ساختمان یک انبار بازسازی شده می باشد که به دفتر مرکزی منطقه شمال غربی برای مهندسان ارتش آمریكا تبدیل شده است.
  • با این حال اخذ مجوز می تواند در رده های مختلفی انجام گیرد که آن هم به شدت تغییرات در بازسازی مربوط می شود.
بطور اصولی دو تحول اساسی در سالهای اخیر در معماری ساختمان های اداری بوجود آمده است. یک نمای خوب به گونه ای طراحی می شود که کاربری ساختمان را در خود نشان دهد، اگر ساختمان اداری است باید از دور قابل تشخیص باشد. عواملی مثل حجم بازسازی، میزان مصالح، نوع مصالح، مساحت ساختمان اداری و محله‌ای که ساختمان در اون قرار گرفته، در تعیین قیمت بازسازی موثر هستن. توجه داشته باشید لابی موقعیت خوبی برای معرفی برند و نوع فعالیت کارخانه بوده و و می تواند فضای مناسبی برای یه معارفه کوتاه از آنچه در کارخانه می گذرد باشد. به همین منظور می توان از المان ها و یا لگوی کارخانه در قسمت ورودی یا نگهبانی استفاده نمود.

پارتیشن خانگی

اگر بر اساس این اصول نقشه اولیه ساختمان اداری طراحی شود، همه چیز منطقی و کاربردی تر خواهد بود. پارکینگپارکینگ یکی از مهم ترین فضاهایی است که باید در اصول معماری ساختمان اداری به آن توجه شود. با توجه به اینکه یک ساختمان اداری تا چه حد بزرگ است، فضای پارکینگ نیز باید بزرگ تر انتخاب شود و تعداد ماشین های بیشتری در آن جا شوند. بنابراین بسیار مهم است که هنگام طراحی ساختمان اداری به تعداد احتمالی افرادی که روزانه در آن تردد می کنند توجه شود و بر اساس آن استانداردی برای اختصاص فضای پارکینگ در نظر گرفته شود.

گچ کاری خلاقانه و تزئینی خانه

تحریریه کتب معماران