طراحی ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز آرکا | architectbook

در طراحی داخلی فضاهای اداری از قرار دادن گیاهان و سبزینگی در فضا غافل نشوید. همچنین طراحی طبق استاندارد ها از خستگی افراد در طول روز می کاهد. اگر اتاقها نور گیر نباشند یا ساعات کاری شرکت شب باشد، حتماً به نورپردازی مصنوعی نیاز پیدا خواهید کرد.

http://dekoralsystem.irتولید آسان، قیمت مناسب، رنگ های طبیعی و غیرقابل تغییر در برابر نور خورشید، مقاومت دربرابر آتش سوزی و ضربه، و از همه مهم تر همخوانی داشتن با معماری سنتی ایران را می توان جز مزیت های این نما دانست. بازسازی ساختمان اداری مراحل مختلفی داره که باید به ترتیب و نظم خاصی انجام بشن. اتاق های تاسیسات نیز از جمله فضاهایی است که در طراحی نقشه و جایگذاری آن در پلان، نوع ورودی آن و همچنین مصالح کفسازی و دیوار باید دقت زیادی شود. رعایت ضوابط و اصول طراحی مانند متراژ در طراحی این نوع فضا از اهیمت بالایی برخوردار است.

قدم در طراحی پلان رستوران و کافی شاپ

بسیار وزن سبکی دارد و نسبت به دمای هوا و حرارت آتش عایق قوی و مقاوم درمقابل سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی می باشد . باید بدانیم چه مصالحی را در کنار هم قرار دهیم که به نتیجه مطلوب برسیم، که این هنر طراح است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به عمران مدرن می باشد. نصب پنل های آکوستیک به جهت کاهش انتقال صوت و هم چنین جلوگیری از اکوی صدا در اتاق های جلسات از جمله موارد مهم است.

پس تاثیر شگرف مجله خبری کتب معماران ساختمان اداری بر حال و هوای درونی ساختمان و متعاقبا روحیه کارکنان و بهره وری آن ها را دست کم نگیرید. هرچند در یک ساختمان اداری لزوما تمامی واحدها یک اندازه نیستند و می توان در طراحی پلان ساختمان اداری، واحدهای آن را در سایزهای مختلفی طراحی کرد تا نیازهای کسب و کارهای کوچک و بزرگ را به یک اندازه برطرف کند. اما این مساله نباید موجب شود یکی از واحدهای ساختمان اداری خیلی کوچک بوده یا نیازهای اولیه آن از جمله نور طبیعی یا پنجره کافی و تهویه مناسب برطرف نشود. نمای ساختمان اداری در سبک‌های مختلف از جمله سبک کلاسیک که در ایران بیشتر به شیوه رومی انجام می‌شود، سبک مدرن یا نوع متداول آن یعنی لندنی و سبک اسلامی و بومی و در موارد محدودی سبک دیکانستراکشن طراحی و اجرا می‌شود.

شاخص های طراحی ساختمان اداری سبز

البته معمولا در ساخت ساختمان اداری از الگوی فلت استفاده می کنند، که این امکان را به مشاغل مختلف می دهدت تا با پارتیشن بندی محیط، متناسب با نیاز خود، فضای ساختمان را مدیریت نمایند. طراحی دکوراسیون اداری و دفتر کار و نمای ساختمان اداری وتجاری پلان ساختمان اداری و معماری اداری در این بخش قرار گرفته است. برای دیدن نمونه های معماری و یا طراحی های دکوراسیون داخلی اداری و یا دفتر کار و یا مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید. در 10 تا 15 سال گذشته، تغییراتی تدریجی در کار و روند آن به وجود آمده است. اما تغییرات ایجاد شده در طراحی دکوراسیون اداری بسیار چشمگیر است. در ادامه خلاصه ای از موارد مرتبط با طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن را برای شما فراهم کرده ایم.

  • مراکز پزشکی، شامل فضاهایی برای مشاوره های پزشکی، دندان پزشکی و …..
  • ویژگی برجسته Genzyme آتریوم بالای 12 طبقه آن است که تا 75٪ در ساختمان نور طبیعی ایجاد می کند و از طریق هواکش هوای داخل را تازه می کند.
  • این عامل می‌تواند نمای اداری باشکوه ساختمان باشد یا فضای شیک داخلی آن.
  • یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌ها استفاده از نمایی بدون پنجره است، در زیر طرحی از ساختمانی که هم نور داخلی را با استفاده از زاویه قرارگیری بلوک‌ها تامین کرده و هم پوششی یکدست و بی‌روزنه از نگاه فرد بیرونی دارد،‌ می‌بینید.
  • توصیه می‌کنیم مطلب 6 روش برای طراحی یک ورودی جذاب برای خانه را مطالعه نمایید.
تحریریه کتب معماران