طراحی ساختمان اداری و تجاری فرمانیه توسط آقای علی دوست و همکاران | architectbook

با این حال امکان دارد که قیمت و هزینه های بازسازی به دلیل نوسانات ارز افزایش یابد. از طرف دیگر همانطور که می دانید ارزش ریال در حال کاهش است که این موضوع هم بر روی قیمت مصالح، حمل و نقل و غیره تاثیر می گذارد و هزینه ها را افزایش می دهد. پس اگر فکر کردید که نیازی به استحکام سازی سازه وجود ندارد می توانید فقط تغییر دکور را انجام دهید. البته قبل از انجام این کار باید حتما با مشاوره و کارشناس صحبت کنید.

http://dekoralsystem.ir

در بخش های قبلی درباره بازسازی ساختمان، بازسازی فضاهای مختلف، بازسازی ساختمان قدیمی و .. چرا که این نمونه یکی از نیازهای امروزه محیط های اداری و کارفرماهاست. دفاتر اداری به مروز زمان و مراجعه زیاد مشتری و ارباب رجوع نیاز به مرمت پیدا می کنند.

لابی در طراحی ساختمان اداری کارخانه

موقعيت ویژه ساختمان، گروه طراحي را بر آن داشت تا از طريق ايجاد نماي دو پوسته، ساختمانی شاخص و متفاوت را به تصویر کشد. هدف از طراحی این پروژه علاوه بر شاخص بودن، ایجاد بنایی مدرن و برجسته است. از این روی در طراحی پوسته اول از سیستم curtain wall استفاده شده است تا بدین صورت از سنگینی نما کاسته شده و نمایی یکپارچه ایجاد گردد. پوسته دوم که متشکل از پروفیلهای آلومینیومی افقی است، در واقع لباسی زیبا برای ساختمان است که علاوه بر تعریف ترکیب نما ساختمان، با کنترل نور ورودی به عنوان یک محافظ عمل کرده و از فضاهای داخلی در مقابل نور و گرما محافظت می کند.

تازه ترین مطالب

جالب است بدانید که بازسازی منازل و ساختمان ها می تواند حتی باعث صرفه جویی در هزینه ها شود‌؛ مخصوصا اگر نوسازی سقف و نما در ساختمان مسکونی هم انجام گردد. از طرف دیگر با بازسازی خانه، می توان فضای آن سازه را هم افزایش داد. همچنین مصرف انرژی هم کاهش خواهد یافت و استاندارد های فنی آن نیز بیشتر می شود. اما با این حال نقش معمار در چگونگی انجام و طراحی آن خیلی مهم است.

اصول معماری ساختمان اداری

هدف از این ایده بدنبال این موضوع بود که شبکه ارتباطی بین مجله خبری کتب معماران ها و دانشگاه شریف به گونه ای فضا محدود به مسیرهای شهری نباشد و شبکه ای گسترده تری در این منطقه از لحاظ حرکت پیاده و دانشجویان رخ دهد. مجموعه اداری در اختیار چند شرکت بین المللی از جمله بی ای تی است. سنگ نمای تراورتن و مرمریت، دو نوع سنگ مرغوب بوده که معمولا برای نماهای اداری و تجاری و اماکن استفاده می شود و در رنگ و طرح از تنوع بالایی برخوردار هستند.

  • این ساختمان نسبتاً كوچك به منظور ارتقاء عملکرد كل ساختمان چندین سیستم محیطی را ادغام می كند.
  • یا اگر ساختمان مورد نظر یک دانشگاه باشد (چنانچه بررسی های موردی نشان داده است).
  • انتخاب روشی سازگار با ذینفعان و مصالح و تکنولوژی قابل بازیافت اهمیت زیادی دارد.

تحریریه کتب معماران