طراحی ساختمان اداری کارخانه عمران مدرن | architectbook

ارتباط با گروه معماری آرکا از طریق شماره های تماس و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام آرکا میسّر و امکان پذیر است. سایت فروشگاه تجهیزات نمایشگاهی و فروشگاه فروش میز، صندلی و کمد آرکا یکی از کامل ترین و مجهزترین سایت های فروشگاهی در این عرصه می باشند. به این دلیل هر یک تجربه ای نو را به همراه می آورد اما این اصول و تجربه ای که در یک ساختمان به دست می آید قابل استفاده در دیگری است. برای یک ساختمان با مساحت بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع، آسانسورهای مجزای کالا و مواد ضروری است. مراکز پرداخت کاغذ که شامل دستگاههای فتوکپی، چاپگرها و نمابرها می باشد.

http://dekoralsystem.ir

برخی از طراحی ها به گونه ای هستند که موجب ایجاد فضای پرت درون ساختمان می شوند. این موضوع می تواند به ضرر کسب و کارها و شرکت ها تمام شود چرا که طراحی نما به شیوه ای که بخشی از فضای داخلی را اشغال کند و یا موجب پرتی یک بخش شود می تواند فضا را برای کار و فعالیت تنگ نماید. با در نظر گرفتن تمام معیارهای فوق، یک نمای یکپارچه دو پوسته با پوسته متخلخل بیرونی که توسط قاب های فلزی آجری و گشتاور تشکیل شده است، ایجاد شد. ترکیب قاب های آجری و فلزی ماژول هایی را تشکیل می دهد که بازشوهای بزرگ تری را در نما ایجاد می کند. بر اساس این ایده، توده ای همگن شکل گرفت که بر اساس موقعیت مکانی و زاویه دید، ترکیبی از رنگ های آجری و فیروزه ای را برای بینندگان ایجاد می کند.

طراحی ساختمان اداری آصف در تهران

مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است. جمع آوری نظرات و ایده‌های کارمندان هم می‌تونه در تاثیرگذاری بیشتر بازسازی کمک کنه. در ابتدا، باید برای انجام بازسازی، با افراد خبره در این حوزه مشورت کنین و راهنمایی بگیرین. در موقعیت‌هایی، بنا به تصمیم مدیر شرکت، بخشی از فضا نیازمند تغییر کاربری هست. در این مرحله ارتباط کلی فضاها با یکدیگر و دسترسی های عمودی و افقی بین آن ها مشخص می شود. نوع دسترسی ها، اولویت بندی ها و تعداد و جایگیری باکس های ارتباط عمودی در پلان در این مرحله مشخص می گردد.

قفسه بندی:

نوسازی فضای اداری یکی از این موارد است؛ نداشتن یک پیمانکار متخصص می‌تواند برای شما گران تمام شود. تحقیقات ناکافی منجر به شکست پروژه‌ی بازسازی فضای اداری می‌شود. تحقیقات به شما اجازه می‌دهد تا با دینامیک سازه‌ها، بودجه و برنامه ریزی برای حوادث غیر قابل پیش بینی آشنا شوید. دفاتر این مجموعه در ۴ طبقه در متراژهای مختلفی از ۱۶۵ تا ۲۷۰ مترمربع تقسیم بندی شده است. همچنین در هر طبقه از این پروژه، با توجه به جهت کنسول شدن طبقات، تراس هایی رو به شمال نیز تعبیه شده است تا از نور طبیعی برای روشنایی دفاتر استفاده شود.

ساختمان اداری-تجاری هیترا

این مجله خبری کتب معماران باید طوری انتخاب شود که کارمندان را برای لحظاتی از محیط کاریشان دور کند تا بتوانند ذهنشان را آزاد و ریلکس کنند. انتخاب میز و صندلی های راحت و متفاوت از آنچه در طول روز با آن کار می کنند از جمله نکات مهم در طراحی داخلی است که در صورت مبله کردن فضای داخلی ساختمان اداری باید به آن توجه شود. در این فضاها کارمندان اصلی ساختمان مستقر بوده و با توجه به نوع فعالیتی که دارند به دو دسته اتاق های مجزا و کار گروهی تقسیم می شوند. دسترسی بخش های اداری در طراحی ساختمان اداری کارخانه به فضاهای دیگر مانند فضاهای خدماتی و استراحت باید کوتاه و آسان باشد و طراحی پیچیده ای در پلان نداشته باشد.

  • لازم به ذکر است قاب سفید طراحی شده در کنج شرقی و جنوبی بنا، علاوه بر ایجاد فضای مکث و گشایش مناسب در طراحی نما ساختمان، هماهنگی لازم با چهارراه موجود در کنار ساختمان را نیز دارا می باشد.
  • اصلی ترین و تخصصی ترین سوال افراد این است که چه قسمتی از سازه برای آغاز بازسازی مناسب است؟ در جواب باید گفت که دادن پاسخ این سوال را نمی توان در حد یک کلمه توضیح داد.
  • اولین شعبه وی آی پی بانک ملت در فضایی به مساحت 350 مترمربع توسط “استدیو طراحی آرش عزیزی” در منطقه سعادت آباد اجرا شده است.
  • شرکت های معتبری که در این زمینه کار می کنند برای هر فیلدی متخصصین مربوط به همان فیلد را دارند.
  • نورپردازی نمای اداری تکنیک‌های مختلفی دارد و نحوه قرارگیری منبع نور، تعداد منابع، جهت نور و شدت آن، رنگ نور و تغییر این رنگ یا تغییر در شدت و ضعف نور از عواملی است که در زیبایی نورپردازی ساختمان تاثیرگذار است.

تحریریه کتب معماران