طراحی ساختمان های اداری طراحی داخلی طراحی پلان طراحی نما راژه | architectbook

نمای آن به گونه ای طراحی شده است که آب و هوای داخلی را کنترل کند و ساختار بتنی آن واریانس دما را به حداقل رساند. هوای ساختمان توسط داکتها بطور 100٪ طبیعی به نحوی تهویه می شود که هر یک ساعت و نیم یکبار بطور مداوم هوای تازه تامین می شود. بر این اساس، CH2 موفق به کسب برآورد فراتر از سیستم رتبه بندی انرژی 6 ستاره در استرالیا شده است. اگر یادتان باشد گفتیم که باید یک تصویر کلی از طرح مورد نظرتان بکشید که این طرح در این مرحله از بازسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • آجرهای نمایان نیز انتخاب مناسبی برای پوشش دیوار اصلی هستند خصوصا اگر در تضاد با سایر بخش‌های اتاق باشند.
  • طراحی دقیق معماری، انتخاب مصالح مناسب، استفاده از سیستم های پیشرفته ی الکترونیکی و فناوری های نوین در ساخت وساز از ویژگی های چنین ساختمان هایی است.
  • ترکیب مواد و ترکیب رنگ ها بخش های اساسی فرآیند طراحی ما هستند.
  • این کار به بهینه سازی الگوهای مصرف انرژی نیز کمک فراوانی خواهد کرد.
  • در واقع بازسازی ادارات از چندین جهت می تواند مهم و پر از مزایای باشد‌.

سبک‌ مدرن، کلاسیک و سنتی از مواردی هستند که در طراحی نمای ساختمان اداری استفاده می‌شوند. پوسته دوم حدود ۷۰ سانتیمتر از پوسته اول فاصله دارد که بدین صورت فضایی برای حرکت در دور ساختمان جهت نگهداری و تعمیرات ساختمان و هم چنین قرارگیری گلدانهای همیشه سبز فراهم شده است. در محل قرارگیری گلدانها ، پوسته آلومینیومی گشایش یافته و بدین صورت علاوه بر ایجاد هارمونی زیبا در طراحی نما، چشم اندازی مناسب را نیز از درون فضاهای اداری فراهم می سازد. کاربری و عملکرد هر دفترکار متفاومت است، بنابراین مهم است که در ابتدا درباره نوع استفاده از دفترکار که میخواهید داشته باشید فکر کنید. الویت اول طراحی دفترکار، افرادی هستند که قرار است برای آن ها این دفترکار طراحی و اجرا شود.

طراحی اتوبوس با فضای داخلی پیشرفته و دیدنی

طراحی فضایی زیبا و کاربردی احساس بهتری در محیط کار به ما منتقل می‌کند. ظاهر ساختمان نیز در ایجاد این حس در کارکنان و مشتریان تاثیرگذار است. این عامل می‌تواند نمای اداری باشکوه ساختمان باشد یا فضای شیک داخلی آن. نمای زیبای اداری که محیط کار را شاخص کرده و ساختمانی زیبا که هر روز به آن وارد می‌شویم، نشانگر منحصر به فرد بودن ما است و نشان می‌دهد که خلاقیت در اطراف ما جریان دارد. طراحی ساختمان اداری کوچک از “معماری خانه چوبی”با هدف نمایش خلاقیت گروه طراحی و ارائه نمونه اجرایی ملموس برای مراجعه کنندگان انجام گردید.

http://dekoralsystem.irدر واقع مجله خبری کتب معماران داخلی و نمای بیرونی دو عنصر جدایی ناپذیرند و به طور مستقیم با هم در ارتباط می باشند. طراحی و تعبیه پنجره های شیشه ای در طراحی نمای ساختمان اداری می تواند موجب تابش هرچه بیشتر نور به درون ساختمان و ایجاد فضایی گرمابخش و دوستانه شود. بنابراین کارکنان به جای فعالیت در محیطی خفقان آور و کسالت بار در محیطی شاد و نورانی به فعالیت میپردازند. بدیهی ست که در چنین فضایی روحیه همکاری و همدلی در بین کارکنان بیشتر خواهد بود و بهره وری نیروی انسانی به حداکثر خود خواهد رسید.

ویژگی برجسته Genzyme آتریوم بالای 12 طبقه آن است که تا 75٪ در ساختمان نور طبیعی ایجاد می کند و از طریق هواکش هوای داخل را تازه می کند. تعداد زیادی پنل های آینه ای آویزان، نور حاصل از آتریوم را منعکس می کنند تا در کل ساختمان انتشار پیدا کند. بتن به دلیل کاربردهای مختلف و جرم گرمایی زیاد در این ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین از آب باران در بام سبز ساختمان برای برجهای خنک و تبخیر استفاده می شود.

ساختمان اداری با نمای شیشه‌ای

تحریریه کتب معماران