طراحی نمای ساختمان اداری چگونه است؟ دفتر طراحی معماری آریاز | architectbook

فضای کار این ساختمان در اطراف یک فضای 15 طبقه میانی بزرگ، یک سطح شیشه ای که محرک آن فعالیت های اداری می باشد، پل های گردشی و هسته های بالابر سازمان دهی شده است. قسمت پایینی این فضای میانی توسط یک رستوران، کافه، فضاهای نمایشگاهی و امکانات برگزاری کنفرانس فعال می گردد. این فضای میانی مانند یک شش برای این ساختمان ، تهویه فضا های اداری را بر عهده دارد. شکل ساختمان اجازه می دهد تا نور شمال به 60 درصد از دفاتر راه یابد.

  • در ادامه با انواع فضاها با کاربری های گوناگون در طراحی ساختمان اداری کارخانه آشنا می شوید.
  • دانشجویان پر انرژی بوده، کیفیت کاری کارکنان آکادمیک بالا رفته و در مجموع کیفیت و بازدهی بالا را ناشی می شود.
  • هدف از طراحی این پروژه علاوه بر شاخص بودن، ایجاد بنایی مدرن و برجسته است.
در ورودی اصلی از پانل های منحنی چوبی با رنگ های گرم و هماهنگ با سنگ های گرانیت استفاده شد تا استقبال دلپذیری از بازدیدکنندگان داشته باشند. لایه های متعددی از متریال های متفاوت، پوسته نما را شکل می دهند. هر یک از دو لایه اصلی به طور جداگانه روی توده ساختمان می لغزند تا نما را ایجاد کنند.

جلوگیری از ورود سر و صدا به دفتر کار

ابعاد تجهیزات و مبلمان برای کارکنان متفاوت است و بستگی به نوع وظیفه و کار شخص دارد. اولین گام در طراحی ساختمان اداری کارخانه (بعد از تعیین سایت و آنالیز) تهیه برنامه فیزیکی می باشد. تهیه برنامه فیزیکی به معنی مشخص کردن فضاهای مورد نیاز برای طراحی ساختمان اداری کارخانه ، ظرفیت افرادی که قرار است پذیرا باشد و در نهایت متراژ همان فضا است. ساختمان های اداری را نمی توان با کمترین هزینه طراحی کرد از طرفی صرف هزینه ی بسیار بالا نیز در طراحی نمای ساختمان اداری معقول نمی باشد. در پاره ای از موارد کارفرمایان توان پرداخت هزینه های بالا برای طراحی نما را ندارد و یا تمایلی به این موضوع ندارند. بنابراین بسیار مهم است که در نمای ساختمان اداری از متریالی استفاده شود که قابل شستشو بوده و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

http://dekoralsystem.ir

نظارت و مجله خبری کتب معماران واحد اداری هم مانند دیگر پروژه های ساخت و ساز از همان ابتدا توسط مجرب ترین مهندسین ناظر انجام می شود، تا ساخت و ساز طبق روال قانونی و مطابق با نقشه و پلان های اجرایی ارائه شده، پیش رود. شرکت مدیریت ساخت امثال از معتبرترین مجموعه های ساخت پروژه های اداری، مسکونی، تجاری و ورزشی است که صفر تا صد پروژه های ساخت و ساز خود را با نظارت و اجرا واحد اداری به انجام می رساند. این مجموعه بزرگ مهندسی در تمام دوره فعالیت خود با تکیه بر دانش روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی توانسته اعتماد مشتریان را جلب نماید و در شمار معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های ساخت و ساز قرار بگیرد. روزهای گرم تابستان و روشن کردن بی امان سیستم های سرمایشی در محیط کار اجتناب ناپذیر است. اما به تازگی طراحان با پیاده سازی روش هایی خاص در طراحی نمای ساختمان اداری توانسته اند مصرف انرژی را بهینه سازی کنند. استفاده از متریال هایی که موجب حفظ ظرفیت دمایی و عدم هدر رفت گرما و سرما در روزهای مختلف سال می شود از جمله اقدامات طراحان در این راستا است.

ساختمان مسکونی سِپینود

در آن سال مدیران”استودیو فضا رویداد شهر”بر آن شدند که آتلیه معماری خود را در این زمین بنا کنند. مطلبطراحی ساختمان اداری مدرن، زیبایی خیره کننده شرکت دارویی سیناژنجزییات بیشتری را در رابطه با این ساختمان با شما در میان می گذارد. نمای شیشه ای، برای ساختمان اداری و مخصوصا تجاری، جز نماهایی است که تا به امروز هنوز تکراری نشده است مخصوصا اگر این نما با نورپردازی منحصر به فردی همراه باشد. سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است. بازسازی ساختمان اداری می‌تونه با اهداف متعددی مثل فرسودگی ساختمان، جلب مشتری، بهبود روحیه کارکنان و افزایش راندمان و تغییر کاربری اتفاق بیفته.

تازه ترین مطالب

تحریریه کتب معماران