طراحی نمای ساختمان اداری چگونه است؟ دفتر طراحی معماری آریاز | architectbook

وضعیت اولیه‌ی ساختمان، برند متریال به کار رفته برای قسمت‌های مختلف، دستمزد کارگران و پیمانکار، اندازه‌ی ساختمان اداری، حمل و نقل نخاله‌ی ساختمان و غیره همگی در تعیین هزینه‌ی نوسازی فضای اداری موثر هستند. مهم ترین و ضروری ترین امر برای بازسازی ساختمان کمک‌گرفتن از افراد یا تیم حرفه ای است. با استفاده از تیم حرفه ای، امنیت سازه افزایش می یابد؛ چون تیم متخصص اولا از مصالح استاندارد و اصول مناسب بهره می برد. گروه معماری آرکا در عرصه ساخت، مشارکت، طراحی، مدیریت پیمان ساختمان، دکوراسیون داخلی، امور بازسازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد.

http://dekoralsystem.irانجام تعمیر اداری مزایای بسیاری را به همراه دارد که از انواع آن می توان به چندین موارد زیر اشاره کنیم. اصلی ترین و تخصصی ترین سوال افراد این است که چه قسمتی از سازه برای آغاز بازسازی مناسب است؟ در جواب باید گفت که دادن پاسخ این سوال را نمی توان در حد یک کلمه توضیح داد. اما برای اجرای بازسازی و این که از چه نقطه ای شروع کنید باید موارد زیر را در ذهن بسپارید.

فضاهای مدیریتی در طراحی ساختمان اداری کارخانه

و از همه مهمتر اینکه بدانیم در هر کدام از این موقعیت ها چه کسانی قرار است قرار بگیرند. به عنوان مثال طراحی محلی که منشی قرار دارد با طراحی اتاق کنفرانس از جهت میزان نورپردازی و طرح دیوارها و در کل دکوراسیون چیدمان بسیار متفاوت می باشد. مخصوصاً از نظر تغییر دکوراسیون، از محبوبیت بالایی در بین صاحبان کسب و کار برخوردار است.

  • تهویه مناسب این فضاها برای جلوگیری از باقی مانده بوی غذا در داخل ساختمان و محیط اطراف بسیار ضروری است.
  • با توجه به اینکه نیازهای سلایق مختلف در طراحی دکوراسیون فضای اداری متفاوت است، بهتر است پلان فضای اداری طوری طراحی شود که بتوان در آینده در آن تغییراتی اعمال کرد.
  • امنیت افرادی که در طول روز در آن تردد می کنند و مشغول به کار هستند باید مورد توجه قرار بگیرد.
  • مثلاً بازسازی اتاق مدیر عامل، آبدارخانه، کارگاه و اتاق انتظار، تفاوت‌هایی بنیادین دارن.
استفاده های متمایز در ساختمان نیاز به انواع سیستم خنک کننده و گرمایشی را ضروری کرده است. با این پیش فرض و پس از مشاوره با متخصصان مربوطه ، سیستم خنک کننده این مجموعه با ترکیبی از چیلرهای هوای فشرده سازی و سیستم گرمایشی توسط یک موتور گرمایشی مرکزی مشخص شده است. در ارتباط با این موضوع که چقدر طول می کشد تا بازسازی انجام گیرد نمی توان یک مدت مشخصی تعیین کرد. اما در کل برای تعیین مدت زمان لازم برای اجرای مراحل بازسازی مواردی چون سن سازه، شدت بازسازی و تغییرات دکوراسیون تاثیر گذار هستند. گاها پیش می آید که در پروسه بازسازی نیاز به تخریب بخش هایی از ساختمان باشد؛ مثلا دیوارهای آشپزخانه ها در برخی مواقع برداشته می شود یا حتی سقف، ستون و دیوار هم تخریب می کنند. سپس افراد متخصص و حرفه ای را در محل زندگی خود شناسایی کنید و از آن ها بخواهید تا سازه شما را مشاهده کنند و با بررسی بودجه بندی و طرح نهایی مد نظرتان، طرح را اجرا کند.

نمایشی از یک خانه یازده میلیون دلاری

۳- مجله خبری کتب معماران آمیزی دیوار ها از نکات خیلی مهم در بازسازی دکوراسیون اداری می باشد. باید سعی کنید از رنگ های پر انرژی در بازسازی ساختمان های اداری استفاده کنید. میتوانید جهت کم کردن هزینه، بعضی موارد که خیلی ضروری نیستند را حذف کنید.

تحریریه کتب معماران