قيمت کناف با محاسبه آنلاین نصب و اجرا- کناف لند

همچنین این سقف ها یک پنل پشتی دارند که با دسترسی به آن می توانید تعمیرات را شروع کنید. در واقع استفاده از کناف سقف پذیرایی این امکان را به شما می دهد که نورپردازی بهتری برای پذیرایی خود انجام دهید. همچنین می توانید طرح های منحنی گونه روی سقف پذیرایی خود ایجاد کنید. هنگامی که سقف کاذب گچی دارید، می‌توانید سیستم روشنایی LED را برای نورپردازی بهتر به آن اضافه کنید. از پرکاربردترین انواع سقف های کاذب به شمار می رود که با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار بگیرد.

از آنجایی که قیمت کناف سقف بسیار کمتر از سایر مصالح ساختمانی است و همچنین زمان نصب و اجرای آن بسیار کمتر است لذا افرادی که به دنبال طراحی متنوع بر سقف منازل و پذیرایی خود هستند معمولا این سازه را انتخاب می کنند. با توجه به جدول پیش رو شما می‌توانید شخصا هزینه سقف کاذب کناف را محاسبه نمایید. براساس محاسبه میزان مساحتی که برای کناف کاری در نظر دارید، مصالح کاربردی و ابزار استفاده شده و در نهایت دستمزد استادکار قیمت سقف کناف را برآورد نمایید. با ما باشید تا شما را با انواع مدل سقف کنافکاربرد و اجرای سقف کناف، اجرای سقف کناف و نحوه آنالیز و وزن کناف شما را آشنا سازیم. سقف کنافطرح ها و انواع گوناگونی داد،، طرح کناف دایره برای پادکینگ، طرح کناف برای پذیرایی، طرح کناف برای فروشگاه نمایشگاه ها. توجه داشته باشید سقف کاذب کنافرا نمی توان در هر جا اجرا کرد به همین منظور خیلی جا ها باید از کناف ضد حریق وضد آب استفاده شود.

قيمت کناف با محاسبه آنلاین نصب و اجرا- کناف لند

پس بیاین در همین ابتدا ببینیم که سقف کاذب چه انواع و مدل هایی سقف کناف داره. در جدولی که در پایین‌تر آورده شده است، به بررسی حدودی دستمزد و اجرت نصب کناف به ازای یک متر مربع می‌پردازیم. برای محاسبه هزینه نصب نورمخفی در دو طرف باکس کناف، متراژ سقف را در عدد 1.5 ضرب‌‌ می‌کنند.

  • قیمت کناف یکی از مواردی است که به همین راحتی نمی‌توان آن را برآورد کرد.
  • رعایت‌نکردن استانداردهای اجرای کناف، به ترک‌خوردن و موج‌انداختن سطوح منجر می‌شود و هزینه دورریز مصالح و تعمیرات را افزایش می‌دهد.
  • در واقع این مدل در بین سقف کاذب قرار می گیرد و می توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت بهره برد.
  • البته برخی از متخصصین برای کناف کاری دیوار ساختمان هزینه‌ی بالاتری در نظر می‌گیرند که علت این امر مربوط به گران‌تر بودن سازه‌های دیوار و طولانی مدت‌تر بودن دوره‌ی اجرا مربوط است.
دستمزد روزانه اجرای کناف 1401 بین 600 تا 700هزار تومان اعلام شده‌ است. راه‌های مختلفی برای کاهش قیمت کناف مثل استفاده از متریال متفرقه و بی‌کیفیت یا استخدام متخصصان کم‌تجربه وجود دارد، اما ما به شما این روش‌ها را پیشنهاد نمی‌کنیم. کناف دیوار برای جداسازی بخش‌های داخلی ساختمان، پوشاندن تأسیسات ساختمانی، رفع ناهمواری دیوار و جلوگیری از ورود گرما و صدا به ساختمان نصب ‌‌می‌شود.

اجرای سقف کناف پذیرایی و اتاق خواب

هم چنین برای اندودکاری بر روی دهانه های کولر و تأسیسات نیز از این نوع سقف کاذب استفاده می گردد. معمولا درصورتی‌که متخصص نصب کناف، مسئول تهیه مصالح باشد، هزینه حمل‌ونقل را هم می‌پردازد؛ اما بهتر است درباره این موضوع، قبل از انجام کار با او به توافق برسید. پنل‌های کناف با سه ضخامت 5، 7 و 10 ‌میلی‌متر در بازار عرضه می‌شوند.

سقف کناف چیست؟

توجه کنید که هزینه بسته بندی و توزیع به میزان4/5درصد مبلغ هر کالا در زیر فاکتورها محاسبه و به آن افزوده می گردد. در کارهای زیر ۲۰ متر دستمزد به صورت چکی یا کلی محاسبه می‌گردد . کناف آر جی نوع معمولی کناف ها است که قابلیت ضد حریق یا ضد آب ندارد و معمولا برای زیبایی معماری یک ساختمان به کار می رود. کناف اف ام معمولا در ساختمان های لوکس و پر واحد استفاده می شود چرا که قابلیت این نوع صفحات هم ضد حریق و هم ضد آب است و استقامت ساختمان را افزایش می دهد. این نوع صفحات روکشدار برای مناطقی که از رطوبت برخوردار هستند بسیار مناسب اند، زیرا ضد آب و ضد رطوبت می باشند. می گویند به عنوان مثال اگر یک فضای داخلی یک سازه را بخواهیم به دو قسمت مجزا تقسیم کنیم، در آن صورت است که از این نوع سقف بهره گرفته می شود.

یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است برای مهندسان سازه به وجود بیاید این باشد که زمان اجرای کناف سقف از چه ابزارهایی بهره می بریم و تهیه کدام یک از ضرورت بالایی برخوردار است. از آنجایی که کناف کاری یکی از امورات مربوط به ساختمان ها می باشد، اجرای صحیح آن بسیار ضرورت دارد. تیم دریم هاوس از 89 به صورت تخصصی در حوزه نصب و اجرا انواع سقف کاذب ( کناف، پی وی سی و…)، دیوارپوش، کفپوش، قرنیز، دیوار جدا کننده و بازسازی دکوراسیون داخلی فعالیت می کند.

از جمله خدمات های این تیم میتوان به ارگان های بزرگ دولتی و خصوصی اشاره کرد. اجرای انواع سقف کناف در خانه های مختلف و ساختمان ها، با رضایت 100% مشتریان از امتیاز های این تیم محسوب می‌شود. سقف کناف بسیار مقاوم است و نسبت به دیگر انواع سقف کاذب از عمر بیشتری برخوردار است. بسیار مقاوم در برابر زلزله است و با هر شرایط آب و هوایی هم سازگار است.

حتما خیلی دوست دارید زمانی که در پذیرایی خانه خود نشسته اید، لذت بسیار زیادی را از طرح ها و وسیله های اطرافتان ببرید. به دست آوردن این حس آنطور که شما تصور می کنید، سخت نیست و با استفاده از این سقف ها قابل دستیابی است. بدون شک هر محصول و یا وسیله ای در کنار مزیت هایی که دارد، یک سری از معایب را نیز به خود اختصاص داده است و کناف سقف نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد ولی این معایب و مشکلات به گونه ای نیستند که باعث شوند استفاده از این سقف ها به صورت کامل نادیده گرفته شوند. همچنین از این مدل سقف های کاذب به عنوان عایق در برابر دو پارامتر صدا و حرارت نیز یاد می شود.

مرکز فروش سقف کاذب کجاست؟

تحریریه کتب معماران