قیمت و خرید کتاب کتاب دعاوی مربوط به پروانه ساختمان انتشارات چراغ دانش | architectbook

با سلام من این کتاب رو خواندم با اینکه الان هفت ساله که در یک شرکت مهندسی مشاور به صورت طراح و نظارت کار می کنم نکات جالبی از این کتاب یاد گرفتم. بسیاری از این مطالب کتاب رو من طی این مدت به صورت تجربی و مطالعه منابع مختلف آموختم اینجا به صورت یکجا و روان گفته شده و این کتاب رو توصیه به همه عزیزانی که تازه فارغ التحصیل شدند می کنم. کتاب خوبیه اما بنظرم کامل نیست،بخش تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی جا داره که بهش اضافه بشه. این کتاب به مصالح مورد مصرف در ساختمان و کاربرد آنها پرداخته است.

  • سرعت بالاتر، هزینه بیشتر و ایجاد ارتعاش زیاد از ویژگی‌های این روش است.
  • همچنین در صورتی که بین دستور نقشه و ضوابط و معماری و شهرسازی و مقررات ملی ساختمان با نقشه‌های ارائه شده مغایرتی باشد بسته به نوع خطا، نقشه به مهندس طراح و یا منطقه صادرکننده دستور تهیه نقشه ارجاع می­گردد تا کنترل مجدد و رفع خطا صورت گیرد.
  • سپس در پایان هر بخش کتاب فوت و فن های ساختمان سازی، نکات مرتبط با هر مبحث جهت اجرا یا نظارت بر آن به تناسب ارائه گردیده است.

مهم‌­ترین مرحله در مراحل صدور پروانه، طراحی نقشه معماری است تا حداکثر توانایی طرح به لحاظ متراژ، تعداد پارکینگ و کیفیت فضاها ارائه شود. تمام مالکینی که ملک آن‌ها در محدوده شهر یا حریم آن است برای احداث ساختمان یا هرگونه عملیات ساختمانی باید مجوز لازم از مرجع ذی‌صلاح دریافت کنند، مجوز در قالب پروانه ساختمانی (شناسنامه ساختمان) می­باشد. درگذشته ارزش فضای مسکونی اینقدر زیاد نبوده و سازندگان خیلی به فضاهای پرتی حساس نبودند و برای مشاعاتی مثل راه پله هم فضای بیشتری اختصاص می یافت. باز بودن چشم پله، هنگام اثاث کشی، باعث تسهیل حمل اثاثیه می شود.

کتاب‌های مرتبط از کتابراه

در این مجموعه بر آن شدیم که مصالح جدید و سنتی مورد کاربرد در طراحی نمای داخلی ساختمان های ایرانی را در کنار هم بیان کنیم تا خواننده بتوانند با قیاس و یا ترکیب آن ها، بهترین خلاقیت ذهنی را برای نمای داخلی ساختمان ها ایجاد نماید. زمانی که ذهن مشغول طراحی می باشد شاید وجود بانک اطلاعاتی انواع مصالح، بتواند گامی مفید برای طراح بردارد. در این مجموعه سعی شده است هشتاد مصالح بنایی، تزیئنی و …. و پرکاربرد با ساده ترین زبان، مختصر و مفید بیان گردد و مشخصات فیزیکی و نمایی از کاربرد آن در سایر پروژه هاو….

کتاب طراحی فضاهای فروشگاهی و نمایشگاهی مراکز تجاری و تفریحی

من وهاب پاک، ناظر و مجری پایه 3 نظام مهندسی استان البرز، تمام هدفم گستردش ابعاد جامعه مهندسی و ایجاد فرهنگ مهندسی سازی ساختمان هاست. این هدف رو از طریق آموزش تازه مهندسین و کمک به آنها جهت ورود به حرفه مهندسی با قبولی در آزمون های نظام مهندسی پیش گرفتم. این سایت نیز در راستای معرفی و ارائه کتاب های کاربردی حرفه مهندسی ایجاد شده که امیدوارم انشاالله مفید واقع شود.

خلا چنین اثراتی کاملا در جامعه مجله خبری کتب معماران محسوس است. در صورت امکان در بحث مصالح شناسی و بسط موضوع بیشتر کار شود و با هدف توانمند سازی طراحان در راستای خلق اثرات بهینه ویرایش‌های آتی نگاشته گردد. با سلام و تشکر ازاطلاعات رایگان منتها درخواستی دارم که متمنی هستم بدون سوء برداشت مطالعه بفرمائید.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران